Pokey Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 355 er mer enn nok for normal raids, PvP-gear eller ei. Problemet er derimot å finne et guild som vil ta deg inn. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 joda, vet at battlegroups er for flere servere, men på den forrige serveren jeg var holdt vi wintergrasp bare på nattestid når Horde raidet eller sov. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er greit nok, kjører med mitt eget guild, phail-train eller ikke. :p355ilvl er PVP gear ja, så jeg kan bare hoppe inn i hc pugs og gjøre det ok? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det finnes jo de som kicker deg grunnet pvp gear, men jeg hadde ikke kicket folk om jeg ser de har pvp gear på seg ved første øyekast. Gjør de det bra, så gjør de det bra. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Ya, får prøve meg frem og se hva som skjer. Få til runs med guilden etc. Tyvm. Edit: Det er Valor som er The Shit™ for gear sant? Endret 8. juni 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) joda, vet at battlegroups er for flere servere, men på den forrige serveren jeg var holdt vi wintergrasp bare på nattestid når Horde raidet eller sov. Tol Barad (den nye WG) er kun for et begrenset antall spillere, så alle har den omtrent like mye. Endret 9. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ya, får prøve meg frem og se hva som skjer. Få til runs med guilden etc. Tyvm. Edit: Det er Valor som er The Shit™ for gear sant? Jepp, Valor point all the way. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 joda, vet at battlegroups er for flere servere, men på den forrige serveren jeg var holdt vi wintergrasp bare på nattestid når Horde raidet eller sov. I så fall må du spørre om det istedenfor battlegrounds Ellers så har Pokeren rett så det spiller ikke egentlig noen rolle. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sånn her ser det ut når jeg healer low-level dungeons som enhancement shaman: Allikevel blir jeg kicket etter fem minutter når de oppdager hvilket spec jeg er. Hva faen er greien med folk. 1 Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sånn her ser det ut når jeg healer low-level dungeons som enhancement shaman: Allikevel blir jeg kicket etter fem minutter når de oppdager hvilket spec jeg er. Hva faen er greien med folk. *Facepalm* Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det var en veldig innsiktsfull og interessant post og jeg er veldig glad du tok deg bryet med å dele de høyst intrikate meningene dine. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) recount synes ikke på bildet, mulig det er uinteressant, men jeg klarte ikke å se hvordan healing du gjør. enlighten me, jeg er muligens noob? edit, måtte bare se litt mer nøye så se bort fra posten. Endret 9. juni 2011 av Tomne Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja, 11 uker der PvE-ere dominerer i arena og rbg. Kjempebra. 9 uker om du er så dårlig at du bare har 1343 cap hver uke. Tar en liten stund før de fleste dreper heroic bosser som dropper 391 våpen, så for de som ilevel på våpen faktisk har noen som helst betydning, så kommer de til å få conquest våpen mer eller mindre samtidig som pve-ere får pve våpen. F.eks 2k rating 3v3 skaffer deg conquest våpen på 5 uker. Tror de fleste pve-ere kommer til å være ekstremt glade om de har fått seg ett 391 våpen innen 5 uker. 1 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 recount synes ikke på bildet, mulig det er uinteressant, men jeg klarte ikke å se hvordan healing du gjør. enlighten me, jeg er muligens noob? edit, måtte bare se litt mer nøye så se bort fra posten. Så lenge de ikke wiper, har det ikke en dritt å si. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Vel, det har jo noe å si da det kunne ha gått raskere hvis healeren hadde greid å holde oppe masse packs om gangen. Hvis tanken gjør en god jobb så vil jo ikke healeren få tid til å dpse uanz. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva har Blizzard gjort siden Cataclysm release egentlig? Har ikke hatt tid til å logge inn å spille siden Januar-ish og når jeg logger inn idag så er det eneste "nye" at de har lagt inn Zul'Aman og Zul'Gurub remakes som level 85 dungeons? Merker også at vanskelighetsgraden har blitt drastisk redusert, hvor random heroics virker delvis utfordrende i Januar så har det blitt rene easy mode nå selv om jeg og kompisen spiller med samme gear som da det føltes smått utfordrende i Januar.. Zul'Aaman og Zul'Gurub heroics er jo rene "gi bort epics" dungeons? Det som topper det hele er disse "krever" item level 346 så jeg med 343 måtte grinde meg til 346 for å finne ut at det umulig kunne vært håpløst med 343 gearet jeg hadde fra før av. Hva er poenget med item level krav når selv nokså noob spillere som meg selv klarer det helt fint med de laveste kravene? Blir for dumt når du blir tvunget å skaffe utstyr som gjør at det blir relativt enkelt å komme seg igjennom. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Noen ting har blitt endret med heroics siden Cataclysm release, men ikke så mye at det er ekstremt merkbart. Folk har bare generelt bedre gear og bedre peiling på classen sin/heroics siden det har gått lengre tid siden da. Det + den nye Luck of the Draw er det som gjør vanlige heroics virke så mye enklere enn for 5 måneder siden. 346 ilevel er bare hvis du gjør ZA/ZG gjennom Dungeon Finder, du kan stikke dit i 200 ilevel gear om du vil med en gruppe fra realmet ditt. Greit nok å ha en mening, men hadde vært bedre for alle om folk hadde litt mer opplyste meninger. Mtp "nye" ting, så kommer Firelands (nytt raid med 7 bosser og en ny daily quest hub/rep faction) mest sannsynlig om en 2-3 ukers tid. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hva har Blizzard gjort siden Cataclysm release egentlig? Kort svar: Ikke en fuckings dritt. Langt svar: Lagt til 25-levler på mobs i et raid og 15 nivåer på mobs i et annet og kalt det for "nytt content". Vel, det har jo noe å si da det kunne ha gått raskere hvis healeren hadde greid å holde oppe masse packs om gangen. Hvis tanken gjør en god jobb så vil jo ikke healeren få tid til å dpse uanz. Det som hadde gått raskest var hvis jeg eller warlocken (som jeg forøvrig køet sammen med og som har 50% mer HP enn tanken) tanket, men det fikk vi ikke lov til siden vi ikke "køet tank". hvor random heroics virker delvis utfordrende i Januar så har det blitt rene easy mode nå selv om jeg og kompisen spiller med samme gear som da det føltes smått utfordrende i Januar ... Zul'Aaman og Zul'Gurub heroics er jo rene "gi bort epics" dungeons? Jeg skjønner ikke hvordan du mener at Heroics i januar var vanskelige, mens ZG og ZA er "gratis epics". Jeg gjorde mine første heroics i desember, og ga opp etter tre-fire fordi det var så inni helvetes kjedelig. Her om dagen gjorde jeg ZG (på gjennomsnittlig ilvl 346), og selv om vi ikke wipet krevde bossene betydelig mer oppmerksomhet enn noen annen heroic dungeon gjorde for seks måneder siden. Hva er poenget med item level krav når selv nokså noob spillere som meg selv klarer det helt fint med de laveste kravene? Jeg tror det er fordi de vil ha oss til å samle opp og bruke Justice Points før vi går videre, ettersom det er helt ubrukelig ellers. Jeg nådde level 85 på hunteren min for seks dager siden og for to dager siden hadde jeg ikke lenger bruk for noe av gearet man kan kjøpe for Justice Points. Hele dette ilvl-kravet er latterlig, spesielt siden det eneste det gjør er å hindre de med lavere itemlevel i å få ekstra belønning for å fullføre dungeonen, ettersom man bare kan gå inn i ZG/ZA med en full gruppe fra realmet sitt uten Dungeon-finder uansett. Endret 9. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Flere som opplever at de stadig må forandre passord på grunn av "mistenkelig aktivitet" tilknyttet kontoen sin? Hadde problemer med dette tidligere også men det skyldtes at jeg og en kompis har begge konto under min Battle.NET bruker, det er to separate kontoer men når vi begynte å spille så sponset jeg han med en konto så begge havnet under mitt navn så når hele dette nye Battle.NET systemet til Blizzard kom så falt begge kontoene under min innlogging som gjør at siden vi logger inn fra forskjellige IP-adresser til samme Battle.NET konto så blir Blizzard mistenkelige selv om vi alltid spiller på hver vår World of Warcraft konto. Har kontaktet dem og det er ingen måte de kan separere kontoene på så vi er liksom litt stuck for å si det sånn. Men nå spiller ikke kompisen min på denne kontoen så det er bare jeg som logger inn men jeg får nå nærmest daglig beskjed om å bytte passord? Har aldri blitt hacket så det ser ikke ut til å være noe problem tilknyttet at andre har sneket til seg passordet mitt og herjer med kontoen men det er jo passe irriterende å måtte bytte frem og tilbake mellom passord hver eneste til annen hver dag for å si det mildt. Har bestilt en Authenticator i håp om at det kan gjøre så jeg slipper å bytte passord hele tiden men det vil jo tiden vise. Forøvrig tragisk at Authenticator App til iPhone ikke er tilgjengelig på norsk AppStore.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sånn her ser det ut når jeg healer low-level dungeons som enhancement shaman: Allikevel blir jeg kicket etter fem minutter når de oppdager hvilket spec jeg er. Hva faen er greien med folk. Fikk samme dritten når jeg heala i Shadowform (med VE og PW:S). Får jeg tippe at Warlocken var den som FAKTISK tanka også? RamGuy: Rimelig sikker på at jeg lasta ned min fra norsk AppStore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå