Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt til du selv reroller en alt, løper i Crossroads og ikke greier å bevege deg før du dør. Så du bestemmer deg for å fly til en annen sone til dragen har blitt drept, men merker at wind rider masteren er død, og du må løpe rundt med rødt gear i The Barrens og bli slaktet helt til monsteret er borte og du kan bruke opp alle pengene dine på repairs.

 

Jepp, det er moro.

Lenke til kommentar
Sånn er det alltid. Kjekt å ganke low levels, men ikke kjekt å bli ganka av high levels.

7022380[/snapback]

 

Ganking har jeg ikke noe problem med. Jeg både gjør det og blir det, og tar det ikke særlig tungt.

 

Direkte hindring av spill, derimot, er bare idiotisk. Corpse camping av uskyldige i evigheter er uendelig teit, og å pulle mobs som Kazzak til Stormwind og Teremus til Crossroads er uendelig teit.

Lenke til kommentar
Sånn er det alltid. Kjekt å ganke low levels, men ikke kjekt å bli ganka av high levels.

7022380[/snapback]

 

Ganking har jeg ikke noe problem med. Jeg både gjør det og blir det, og tar det ikke særlig tungt.

 

Direkte hindring av spill, derimot, er bare idiotisk. Corpse camping av uskyldige i evigheter er uendelig teit, og å pulle mobs som Kazzak til Stormwind og Teremus til Crossroads er uendelig teit.

7022604[/snapback]

 

Teremus til Crossroads? å fyttihelvete som med tolmodighet du må ha da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...