ka1ser Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 kkplx jeg tok KT alene, bare med thorns.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 MoTW or it didn't happen! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Gifv taccs please.. 7021994[/snapback] Vent i femten sekunder mens du har Thorns på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 hvilken lovlighet er det å kite teremus til diverse steder, som stormwind, goldshire etc? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Spørsmålet er hvor moro det er å ødelegge spilleopplevelsen til folk av lav level. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Spørsmålet er hvor moro det er å ødelegge spilleopplevelsen til folk av lav level. 7022259[/snapback] Veldig, veldig moro. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Helt til du selv reroller en alt, løper i Crossroads og ikke greier å bevege deg før du dør. Så du bestemmer deg for å fly til en annen sone til dragen har blitt drept, men merker at wind rider masteren er død, og du må løpe rundt med rødt gear i The Barrens og bli slaktet helt til monsteret er borte og du kan bruke opp alle pengene dine på repairs. Jepp, det er moro. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sånn er det alltid. Kjekt å ganke low levels, men ikke kjekt å bli ganka av high levels. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Phew, der var mitt første ZG-run over. Det bestod stort sett av venting, venting og venting. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sånn er det alltid. Kjekt å ganke low levels, men ikke kjekt å bli ganka av high levels. 7022380[/snapback] Ganking har jeg ikke noe problem med. Jeg både gjør det og blir det, og tar det ikke særlig tungt. Direkte hindring av spill, derimot, er bare idiotisk. Corpse camping av uskyldige i evigheter er uendelig teit, og å pulle mobs som Kazzak til Stormwind og Teremus til Crossroads er uendelig teit. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sånn er det alltid. Kjekt å ganke low levels, men ikke kjekt å bli ganka av high levels. 7022380[/snapback] Ganking har jeg ikke noe problem med. Jeg både gjør det og blir det, og tar det ikke særlig tungt. Direkte hindring av spill, derimot, er bare idiotisk. Corpse camping av uskyldige i evigheter er uendelig teit, og å pulle mobs som Kazzak til Stormwind og Teremus til Crossroads er uendelig teit. 7022604[/snapback] Teremus til Crossroads? å fyttihelvete som med tolmodighet du må ha da.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ah, vel, dragen til Onyxia-questen da. :] Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Drage til Onyxia quest? sånn Horde-greier det da eller? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jess, det stemmer. Er i en hule i Dustwallow Marsh, og draes støtt og stadig opp til Crossroads Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er ikke det Emberstrife til UBRS-nøkkelen, da? Test of skulls er jo i SoS, Winterspring, Wetlands og Tanaris. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Man må snakke med Emberstrife flere ganger i Onyxia-quest linen også. Men ja, Emberstrife er også en del av UBRS-nøkkel-questen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Grinder Naga hula i Feralas nå, beste plassen noen gang. Skal være der fra 45 til 53-54. Funnet 2 golden pearls hittil som er $$ på serveren vår. Er warrior forresten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Puh, endelig level 30 med hunteren. Halfway there =) Er det meg eller er 0 - 30 tregere enn 30 - 60? Jeg mener, STV - SM - Badlands - Feralas - Winterspring / Azshara - Ding 60 - Yay. Mens 0 - 30 er løp - løp - løp - drep - løp - løp - løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå