Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det altså? Da lærte jeg noe nytt i dag jeg også.

7013195[/snapback]

 

Jepp :)

Det funker, wanda eliten før jeg sheepa. Tok ned adds, og ser en druid tar å angriper sheepet. Fortsetter med addsa, og hjelper han med eliten.

Går bort gjør et bukk for han. Looter, og sier. Thank you for the help. They are quiet hard to kill with adds. To bad you cant do that alone and are trying to steel other players kills. Next time friend make sure the mage you try to steel from doesent tag the mob before its sheeped. Have a nice day and goodbye.

 

Tror faen meg det var en av dem diggeste dagene i wow, bare å få slengt den sarkastiske melldinga, og se det furtne tryne på dritsekken.

Skal leve noen dager på den der.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Over tilnoe annet, hvordan blir det når TBC kommer.

Kommer alle tanks til å gå dps, og det er sikkert mange som ikke har samlet dps gear for leveling.

Hva skjer med raid, alle vil vel levele opp og ikke raide 7 ganger i uka.

Kommer til å bli kaos i rutinene.

 

Altså, ingen gidder vel å farme MC/BWL/AQ når man heller kan levle opp til 70?

Regner med alle klasser blir å gå dps(jeg blir i alle fall å respecce feral), og når folk har kommet seg til 70 er det bare å starte på ny igjen, farme litt 5-manns instancer, ta på seg headsettet, slå på vt og hente colaen frem fra kjøleskapet igjen :D

I tillegg er det jo generelt 25 manns instancer, så det burde ikke ta lang tid før man er på gang igjen..

Lenke til kommentar
Alltid gøy. Du hadde vel ikke også en god slump ubrukt dkp, vel?

7014855[/snapback]

 

Åjoda, en hel sekk. Så det var ekstra GG, vett. :thumbup:

Rogue er jeg jo og, så utsiktene for å få nytt guild er gode. Griser flyr jo forbi vinduet mitt støtt så...

 

Tok et skudd i mørket og søkte meg inn i et BWL-guild i dag. Så får vi se, men jeg tror jeg vet hva svaret er. "Sorry, full on rogues m8. k thx bbq bye plx ok lol"

:(

Lenke til kommentar
Edit: og, siden i morges har druiden min plukket opp Blush ember ring, Firemane leggings og Stalvan's reaper (alle blå, alle droppet fra kentaurer utenfor Maraudon).

6984318[/snapback]

 

Og, heisann, Blazing emblem fra et lowbie-bjørnetryne jeg grinder weaponskill på. :D

7018663[/snapback]

Når jeg først finner et blått item så blir det som regel en Cow King's Hide. :ph34r:

Lenke til kommentar
hvorfor gidder man mc om man har kun KT igjen i naxx? mc tar så mye tid. bwl og aq kan kanskje gå på en dag(aq tar lang tid.)

vi bruker mye lenger tid i mc enn vi bruker i bwl, bwl går på en del under 3timer.

7019575[/snapback]

 

 

 

PGA dem tar med seg folk i bwl ++ og selger items for faste priser som man bestiller på forumene.

 

De bruker 4000g pr run i naxx og trenger gull.

 

Liste

Endret av War
Lenke til kommentar
Et vanlig MC-run på en time har jeg problemer med å se for meg. Ikke fordi det ikke er mulig, men fordi av erfaring pleier ikke fokusen i MC å være allverden.

7020832[/snapback]

vi har samme problemet, wiper mer, mye mer i mc enn bwl.

7020847[/snapback]

 

Jess. Vi gikk også fra en flawless Razuvious-kill til å ikke greie å ta Onyxia med 20 mann at all ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...