stormainn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 var i mc i dag med guildet "zerg" på neptulon og vi tok lucifron med bare 23 stk. jeg gjorde selvfølgelig mest demegde Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Går det altså? Da lærte jeg noe nytt i dag jeg også. 7013195[/snapback] Jepp Det funker, wanda eliten før jeg sheepa. Tok ned adds, og ser en druid tar å angriper sheepet. Fortsetter med addsa, og hjelper han med eliten. Går bort gjør et bukk for han. Looter, og sier. Thank you for the help. They are quiet hard to kill with adds. To bad you cant do that alone and are trying to steel other players kills. Next time friend make sure the mage you try to steel from doesent tag the mob before its sheeped. Have a nice day and goodbye. Tror faen meg det var en av dem diggeste dagene i wow, bare å få slengt den sarkastiske melldinga, og se det furtne tryne på dritsekken. Skal leve noen dager på den der. Endret 6. oktober 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Over tilnoe annet, hvordan blir det når TBC kommer. Kommer alle tanks til å gå dps, og det er sikkert mange som ikke har samlet dps gear for leveling. Hva skjer med raid, alle vil vel levele opp og ikke raide 7 ganger i uka. Kommer til å bli kaos i rutinene. Altså, ingen gidder vel å farme MC/BWL/AQ når man heller kan levle opp til 70? Regner med alle klasser blir å gå dps(jeg blir i alle fall å respecce feral), og når folk har kommet seg til 70 er det bare å starte på ny igjen, farme litt 5-manns instancer, ta på seg headsettet, slå på vt og hente colaen frem fra kjøleskapet igjen I tillegg er det jo generelt 25 manns instancer, så det burde ikke ta lang tid før man er på gang igjen.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Alltid gøy. Du hadde vel ikke også en god slump ubrukt dkp, vel? 7014855[/snapback] Åjoda, en hel sekk. Så det var ekstra GG, vett. Rogue er jeg jo og, så utsiktene for å få nytt guild er gode. Griser flyr jo forbi vinduet mitt støtt så... Tok et skudd i mørket og søkte meg inn i et BWL-guild i dag. Så får vi se, men jeg tror jeg vet hva svaret er. "Sorry, full on rogues m8. k thx bbq bye plx ok lol" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Edit: og, siden i morges har druiden min plukket opp Blush ember ring, Firemane leggings og Stalvan's reaper (alle blå, alle droppet fra kentaurer utenfor Maraudon). 6984318[/snapback] Og, heisann, Blazing emblem fra et lowbie-bjørnetryne jeg grinder weaponskill på. Lenke til kommentar
different Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Edit: og, siden i morges har druiden min plukket opp Blush ember ring, Firemane leggings og Stalvan's reaper (alle blå, alle droppet fra kentaurer utenfor Maraudon). 6984318[/snapback] Og, heisann, Blazing emblem fra et lowbie-bjørnetryne jeg grinder weaponskill på. 7018663[/snapback] Når jeg først finner et blått item så blir det som regel en Cow King's Hide. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fant Edgemaster's hanskene i dag, wuwu Kan vel selges for en 100g. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Nå begynner guildene på serveren å kreve T2,5 + t3 for å komme inn. Men så raider dem hele MC hele BWL og hele AQ 40 på en kveld også da. men dem har fortsatt en boss igjen på naxx. Endret 7. oktober 2006 av War Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hvorfor gidder man mc om man har kun KT igjen i naxx? mc tar så mye tid. bwl og aq kan kanskje gå på en dag(aq tar lang tid.) vi bruker mye lenger tid i mc enn vi bruker i bwl, bwl går på en del under 3timer. Endret 7. oktober 2006 av Sink Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 MC = 1 times rush/zerg, whatever. BWL = 2 timer. AQ40 = 3-4 timer. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg skulle selge noe til en kar i dag, men så sa han "Sorry, i don't have enough GG for you.." Mente han egentlig G som i gull der, eller betyr GG noe? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hvorfor gidder man mc om man har kun KT igjen i naxx? mc tar så mye tid. bwl og aq kan kanskje gå på en dag(aq tar lang tid.) vi bruker mye lenger tid i mc enn vi bruker i bwl, bwl går på en del under 3timer. 7019575[/snapback] PGA dem tar med seg folk i bwl ++ og selger items for faste priser som man bestiller på forumene. De bruker 4000g pr run i naxx og trenger gull. Liste Endret 7. oktober 2006 av War Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg skulle selge noe til en kar i dag, men så sa han "Sorry, i don't have enough GG for you.." Mente han egentlig G som i gull der, eller betyr GG noe? 7020437[/snapback] GG pleier å bety good game som oftest, så jeg tipper han mente G. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kanskje han mente GullGravere, ergo kinesiske farmere? en times MC er ganske raskt, er det ikke? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Et vanlig MC-run på en time har jeg problemer med å se for meg. Ikke fordi det ikke er mulig, men fordi av erfaring pleier ikke fokusen i MC å være allverden. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Et vanlig MC-run på en time har jeg problemer med å se for meg. Ikke fordi det ikke er mulig, men fordi av erfaring pleier ikke fokusen i MC å være allverden. 7020832[/snapback] vi har samme problemet, wiper mer, mye mer i mc enn bwl. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja The axemen hadde vel 1,29t forrige gang jeg skekket opg da drakk man litt mana før man løp til neste uten noen som helst unødvendig pause. Og ja , tar man MC vil vel noen ta med alt idag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Et vanlig MC-run på en time har jeg problemer med å se for meg. Ikke fordi det ikke er mulig, men fordi av erfaring pleier ikke fokusen i MC å være allverden. 7020832[/snapback] vi har samme problemet, wiper mer, mye mer i mc enn bwl. 7020847[/snapback] Jess. Vi gikk også fra en flawless Razuvious-kill til å ikke greie å ta Onyxia med 20 mann at all ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sist gang gjorde vi MC på 2 timer og 20 minutter, med 20 Pugs i raidet Dette inkluderte 3 golemagg wipes Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi drepte Kel på 20 sekunder med 39 randoms og meg. Alle var paladins, forresten. Og vi er horde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå