Whiteshit Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Men alchemists mister i det minste ikkje Mixology buffen sin, ei heller double duration på flasks. =) (Som imo er den beste delen med Alch). Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Så når T12 kommer, (T13 og for den del) og evt andre gode random heads, så er dei cogwheelsa verdt fuck all pga at dei kun passer i den 359 versjonen? Slik det er nå, ja. Men jeg håper Blizzard lanserer nye engineering heads. Det er for dumt å kaste vekk hele cogwheelkonseptet på første tier. Har de ikke pleid å oppdatere Engiheads i henhold til tiers? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har meldt meg på trenden og begynt å planke jeg og! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Oi woaw det var fett det må jeg også prøve edit: Sånn nå er jeg også med på trenden Endret 20. mai 2011 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Planking går ut på å legge seg flatt på magen med armene mot kroppen på uvanlige og noen ganger farlige steder. Fail. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 When I do my shit I do my shit for real! 2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tja, også noe å si på slutten av en instance... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 minner om pristen min hvor en av kompisene hadde bindet "/say im so gay and i like it" til flash heal'n min, merket ikke etter jeg hadde spammet den i XX antall ganger Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 I går gjorde vi (tre stykker) dungeon for at ☭FTW☭ skulle dinge, og etter at han hadde dinget (sånn andre trashpack) bestemte vi oss for å leave. Tilfeldigvis bannet en fyr over et eller annet rett før, så vi sa at vi nektet å være i samme gruppe som en som bannet, og så leavet tank, healer og dps. Det er morsomt fordi guildet vårt heter Anti Swearing Community. 2 Lenke til kommentar
spnh Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Heisann, skal levle en ny hunter, og bruke heirlooms. Hvis jeg nå kjøper leather heirloom til hunteren min, vil det fortsatt være leather da jeg dinger 40, og kan bruke mail? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Heisann, skal levle en ny hunter, og bruke heirlooms. Hvis jeg nå kjøper leather heirloom til hunteren min, vil det fortsatt være leather da jeg dinger 40, og kan bruke mail? Ja. Men om du kjøper mail heirloom, vil den være leather før level 40. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Mao er mail bedre på alle tenkelige måter. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ooh, funker det sånn for plate også? Det er jo genialt! Lurt på det der en stund! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Funker sånn for plate og ja Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Bare jeg som har inntrykk av at horde er utrolig dårlige når det gjelder Battle for Gilneas? Tror ikke jeg vinner mer enn hver femte eller sjette Battle for Gilneas, mange andre jeg spiller med sier også at de har lagt merke til det. De andre battlegroundsa er ganske 50/50, og når det kommer til AB og WSG føler jeg at vi vinner over halvparten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vinner ganske mye der som alliance men det har nok noe med meg å gjøre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Når jeg går Battle for Gilneas som Horde så vinner vi alltid fordi jeg carrier laget mitt fordi jeg er profesjonell pro gamer (kilde signaturen min). 1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ja det er det jeg gjør i AB, WSG og forsåvidt alle andre battlegrounds også, men har ikke fått helt dreisen på det i Battle for Gilneas enda. Har dere noen free tips? Siden jeg viste dere hvordan man planker ordentlig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vær 2 på mic, en som står på waterworks og en på mines. Vær mobile til når dere blir angrepet etc. mvh Anti Swearing Community Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå