Kea Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Jeg trodde ebay bannet at man kan kjøpe spillkontoer og sånn derfra jeg :s Uansett, hva er det denne personen har gjort mot deg? Tydeligvis ikke. Hva h*n har gjort legger jeg ikke ut om her. Hvorfor skal du på død og liv leke politi og rapportere noe sånt? Kan ikke han bare få ha det morro med kontoen sin? Går det ut over deg på noen som helst måte? "Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en." Pffff.. sånt irriterer meg mer enn folk som "jukser". Hadde jeg likt personen det gjelder, så hadde jeg heller ikke gjort noe. Men nå har jeg altså veldig mye mot vedkommende. H*n fortjener å få kontoen sin bannet IMO. Tyster Ja. Endret 16. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 http://bildr.no/view/884248 Syns den var litt kul ^^ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Oi, den var kul. Og som med så mye annet kult i WoW så betyr det at jeg må drepe den! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hva er den raskeste måten å få opp guild rep på med et tulleguild man ikke raider med? Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Et lite, raskt spørsmål. Jeg nærmer meg level 80 nå og har ikke Cataclysm enda. Hva skjer egentlig med XP poeng etter jeg er level 80? Lagres de opp slik at når jeg oppgraderer til Cataclysm så kan jeg eventuelt gå rett til level 81 eller noe slikt? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Når du når 80 har du ikke mulighet til å få mer XP. Kun XP du får etter at du aktiverer Cataclysm vil telle mot level 81. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Niks, du får ikke til å levle etter 80. Tror det går med trial, though. du kan såvidt meg bekjent levle helt til rett oppunder 81. Har vært slik forrige expansions hvertfall. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hva er den raskeste måten å få opp guild rep på med et tulleguild man ikke raider med? arena. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 får 350 guildrep for hver arenamatch du tar, er iallefall det jeg får. har ikkr prøvd ut så mye annet Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fett. Hver eneste eller bare de du vinner? Mao kan man bare hoppe inn og dø og allikevel få rep? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jesus helvetes fuckings kristus. SÅ, snart kan vi køe til dungeons sammen med vennene våre som ikke spiller på samme realm. Det er jo fantastisk, sant? MEN VENT. Man må betale for det. Hva i helvete Blizzard. Hva i fuckings helvete. Endret 18. mai 2011 av Pokey Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Håper bare de tar til fornuft og skjønner hvor baklengs dette blir. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå snakker vi, real deal ^^ http://db.mmo-champion.com/i/71086/dragonwrath-tarecgosas-rest/#14002/14040 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Som eneste caster DPS i best guild EU gleder jeg meg til vi er verdens første til å få tak i den staven der. PS i dag gjorde jeg 1800 dps i ramparts fordi jeg er pro, slik som det står i signaturen min. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvorfor skal du på død og liv leke politi og rapportere noe sånt? Kan ikke han bare få ha det morro med kontoen sin? Går det ut over deg på noen som helst måte? "Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en." Pffff.. sånt irriterer meg mer enn folk som "jukser". Jeg tolerer ikke folk som jukser i Multiplayer spill ... uansett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jesus helvetes fuckings kristus. SÅ, snart kan vi køe til dungeons sammen med vennene våre som ikke spiller på samme realm. Det er jo fantastisk, sant? MEN VENT. Man må betale for det. Hva i helvete Blizzard. Hva i fuckings helvete. Åh herregud. Premium membership til et spill vi allerede betaler månedlig for. WTF? Og ikke bare det; man kan ikke køe til BG med dem engang. Woooh! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/may/dragonwrath_hotfix.jpg Se der ja, nå ble den plutselig interessant ^^ Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er bare trist hvordan Blizzard melker ut kundene sine. WoW blir mer og mer som free to play spill der du betaler for godene, bare at WoW kommer med en ekstra månedskostnad. Helt uakseptabelt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå