Bytex Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg var i en instance med masse polakker som skrev på polsk i groupchat. Det var..interessant. Lenke til kommentar
ChainsawCharlie Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvor er det man får mount som lvl 20 goblin? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) you can find the level 20 and 40 mounts in Orgrimmar in the goblin slums, in the back to the right of the first aid trainer. Det er da en slik trike som du kjører rundt i byen med i startquestene. Endret 15. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg var i en instance med masse polakker som skrev på polsk i groupchat. Det var..interessant. Pleier bare å skrive "Please write important information in english" når jeg møter på grupper som skriver et totalt uforståelig språk. Pleier å fungere helt fint, og enkelte grupper går faktisk 100% over til engelsk også når jeg skriver det. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hadde en macro som gikk noe ala "I don't care what language you chitchat in but when I pull, all moonspeak's off, and you play" som regel fulgt opp av "And there won't be all to much downtime", folk kan skrive akkurat hva de vil på hvilket språk de vil så lenge de fokuserer når stuff skjer. Er dog jævlig stress når Russisk/Polsk og andre morsomme språk dominerer gchat - da er facepalm og reminder på at gchat er engelsk. Savner TBC (og litt Wotlk) når man hadde BiS geared pala-tank som bare løp gjennom heroics og lekte procake... (( Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har fått helt dilla på å låse XP på 83, gjøre Deepholm og Uldum, levle via BGs til 84. Låse XP igjen for så å fullføre Twilight Highlands, låse opp igjen etterpå og ta det siste strekket via BG'er igjen. Fantastisk moro. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ser ikka hva som er så morsomt med det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Han får bedre gear enn de andre i battlegrounden så da dreper han mer og dør mindre enn resten, nesten akkurat som alle oss andre i 85 XDDDDD 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 I korte trekk ja! Bruker omtrent et par måneder på å skaffe meg pvp-gear på 85, ikke raider jeg lengre heller så min moro befinner seg før jeg havner på maks lvl. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du kan jo bare twinke skikkelig da istedenfor å bare bashe randoms. Må da være noen twink brackets som enda er aktive. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Om man twinker i en twink-bracket så møter man jo andre twinks som sans har bedre gear enn deg uansett, da kan man jo ikke oneshote folk og føle seg skilla?????? Endret 16. mai 2011 av Cosha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Skills=følge en steg-for-steg guide til å få "det perfekte twink-gearet". Så one-shotte folk 5 levels under deg og rope HAHAH I PWN j00! "L00k at my EPIC lvl 40 dagger!"..når alle vet at den blir erstattet av en green på lvl 50 likevel. Endret 16. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hæ? Skjønte ingenting av det første der Bytex. Og ang low lvl epics, så varer de mye lenger enn 10 lvler og hvem faen bruker greens mens dem lvler i vanilla content uanz lol. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fordi det går ca 3 timer så er du 10 levels høyere og har nytt gear igjen uansett? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvis man driver med pvp mens man lvler så bytter man jo ikke ut gearet no særlig, f.eks hadde jeg lvl 29 bracers elns på hunteren min i lvl 70. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 roll en hunter, ha en grøn bue å resten grått, skaff deg en spider pet og du er klar Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Jeg fikk i dag vite at noen jeg kjenner hadde kjøpt en WoW konto på Ebay. Hvordan kan jeg reportere denne personen? Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en. Er det bare å sende en email med personens account info til [email protected]? Edit: Eh, jeg innså akkurat idet jeg postet dette at jeg kanskje skulle lagd en egen tråd... men skitt au. Endret 16. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg trodde ebay bannet at man kan kjøpe spillkontoer og sånn derfra jeg :s Uansett, hva er det denne personen har gjort mot deg? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hvorfor skal du på død og liv leke politi og rapportere noe sånt? Kan ikke han bare få ha det morro med kontoen sin? Går det ut over deg på noen som helst måte? "Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en." Pffff.. sånt irriterer meg mer enn folk som "jukser". Endret 16. mai 2011 av Kleivis 4 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg fikk i dag vite at noen jeg kjenner hadde kjøpt en WoW konto på Ebay. Hvordan kan jeg reportere denne personen? Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en. Er det bare å sende en email med personens account info til [email protected]? Edit: Eh, jeg innså akkurat idet jeg postet dette at jeg kanskje skulle lagd en egen tråd... men skitt au. Tyster 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå