cowboy bob Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Omg hvor ble det av vannet i SW? :O Og forresten, når jeg trykker på print screen knappen kommer det opp sånn der at jeg har tatt bilde men bildet havner ikke i screenshots mappen! Noen som har peil på hvor de kan være? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Takk! Det vil bli veldig vrient for vi er nemlig 4 stykker, så da vil det ta sånn 50 heroics med helt nye folk og det er ikke bare-bare! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 er nå level 70 og lurer på hvor det er best å queste nå? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 http://www.wowwiki.com/Zones_by_level Av Borean Thundra og Howling Fjord, likte jeg Howling Fjord best. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Global oppvarming har tydligvis fordampet alt vannet i SW Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Benyttet meg av 10-dagers Cata-trial på den gamle accounten min, og de 10 dagene er nå over. Dro for å kjøpe Cata og game-card, men desverre så var det utsolgt for Cata. Ettersom jeg lagde en Tauren paladin så lurer jeg på om jeg vil fortsette å kunne spille på denne selv om jeg ikke har Cataclysm innstalert? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Benyttet meg av 10-dagers Cata-trial på den gamle accounten min, og de 10 dagene er nå over. Dro for å kjøpe Cata og game-card, men desverre så var det utsolgt for Cata. Ettersom jeg lagde en Tauren paladin så lurer jeg på om jeg vil fortsette å kunne spille på denne selv om jeg ikke har Cataclysm innstalert? Det mener jeg du kan, ja. De nye class/race comboene kom i en patch rett før Cata mener jeg. Men du kan ikke spiller worgen eller druid. Om jeg husker det riktig nå, da Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Takk! Det vil bli veldig vrient for vi er nemlig 4 stykker, så da vil det ta sånn 50 heroics med helt nye folk og det er ikke bare-bare! Var vel mer ordspillet Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Der fikk jeg min tredje WSG veteran achievement, men har bare Master of Warsong gulch på en karakter Og på den fikk jeg det før lvl 40 lolz. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har klart å gjemme vekk xp baren min på wow noken som kan hjelpe meg å få den framm igjen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har klart å gjemme vekk xp baren min på wow noken som kan hjelpe meg å få den framm igjen? Noen spesielle addons du bruker? Tenker på Bartender eller lignende. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ja har instalert bartender og fant ut av problemet Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Skriver ikke her så mye jeg men er det noen andre som speller på Grim Batol og er i en litt sosial guild? Er ikke noe supergod spiller (første gang jeg har hatt en så høy level som nå, som er 79), men liker å se grønninger prate med hverandre og ha det hyggelig mens man spiller For the horde selvfølgelig! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Oh, har glemt å poste. Postal: Progress: 13/13 (H) world: 260 EU: 131 EU English: 68 realm: 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Skriver ikke her så mye jeg men er det noen andre som speller på Grim Batol og er i en litt sosial guild? Er ikke noe supergod spiller (første gang jeg har hatt en så høy level som nå, som er 79), men liker å se grønninger prate med hverandre og ha det hyggelig mens man spiller For the horde selvfølgelig! de fleste norsk er på ally side, ally realm det der. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 De fleste norske er nok som sagt på alliance siden. Har ett helnorsk guild på hordesiden og + litt for mange tugas som spammer /2 hele tiden. Hvordan er det på alliance siden med tugas? Mange av de der? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hva pokker er tugas? Portugisere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå