Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benyttet meg av 10-dagers Cata-trial på den gamle accounten min, og de 10 dagene er nå over.

Dro for å kjøpe Cata og game-card, men desverre så var det utsolgt for Cata.

 

Ettersom jeg lagde en Tauren paladin så lurer jeg på om jeg vil fortsette å kunne spille på denne selv om jeg ikke har Cataclysm innstalert?

Lenke til kommentar

Benyttet meg av 10-dagers Cata-trial på den gamle accounten min, og de 10 dagene er nå over.

Dro for å kjøpe Cata og game-card, men desverre så var det utsolgt for Cata.

 

Ettersom jeg lagde en Tauren paladin så lurer jeg på om jeg vil fortsette å kunne spille på denne selv om jeg ikke har Cataclysm innstalert?

 

Det mener jeg du kan, ja.

De nye class/race comboene kom i en patch rett før Cata mener jeg. Men du kan ikke spiller worgen eller druid.

 

Om jeg husker det riktig nå, da :whistle:

Lenke til kommentar

Skriver ikke her så mye jeg men er det noen andre som speller på Grim Batol og er i en litt sosial guild? Er ikke noe supergod spiller (første gang jeg har hatt en så høy level som nå, som er 79), men liker å se grønninger prate med hverandre og ha det hyggelig mens man spiller :)

 

For the horde selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Skriver ikke her så mye jeg men er det noen andre som speller på Grim Batol og er i en litt sosial guild? Er ikke noe supergod spiller (første gang jeg har hatt en så høy level som nå, som er 79), men liker å se grønninger prate med hverandre og ha det hyggelig mens man spiller :)

 

For the horde selvfølgelig!

 

de fleste norsk er på ally side, ally realm det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...