Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Har lyst til å begynne med wow igjen og da kun levle via bgs fra 10 og oppover. Lurer litt på hvilken class jeg skal ta til dette prosjektet, noen som har noen tanker rundt hvilken class som alltid vil fungere uansett bracket? Krever ikke å være mest op hele veien, men bare at det ikke er broken enkelte steder. (F.eks. mage uten blink mot melee, locks uten death coil.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Rogue klarer seg alltid bra i BG. Har en lvl 39 twink rogue, og en kompis har lvl 19 og 29 twink rogue..

Lenke til kommentar

Har lyst til å begynne med wow igjen og da kun levle via bgs fra 10 og oppover. Lurer litt på hvilken class jeg skal ta til dette prosjektet, noen som har noen tanker rundt hvilken class som alltid vil fungere uansett bracket? Krever ikke å være mest op hele veien, men bare at det ikke er broken enkelte steder. (F.eks. mage uten blink mot melee, locks uten death coil.)

Warrior. Hunter er latterlig OP de første 40-50 lvlene elns, mens warrior har helt syk damage tidlig på og blir bare sykere og sykere. Prot er etter min erfaring helt vildt fra når man får combat charge (sånn 30 elns) både når det gjelder damage og mobilitet. Skal sies at warrior blir dominert av huntere helt først da, men det er bare huntere som er OP og ikke warriors som er broken. Paladin er vel også et godt alternativ iom selfheal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ok. Men det er sikkert heroic eller? Er ikke helt "der" ennå... :)

Mener de fleste kan gjøres på normal mode. (5player dungeons vi snakker om altså)

Tror du må gjøre de på heroic

Lenke til kommentar

Takk for alle svar angående dragemounts. :)

Jeg bør vel rett og slett komme meg inn i et guild, fåglarna veit at man får nok invites om man ikke er i guild...

Jeg spiller forøvrig bm hunter, så soloe 85-stuff er nok ikke helt greit, hadde vært ok med en mulighet til self-heal i allefall. På den andre siden; det skal jo være gjevt med dragemounts så det jo greit at de ikke daler ned i skjul heller... :)

Så da får jeg heller prøve å bli exalted med Wyrmrest Accord; får lese litt på wowhead hvordan jeg best går fram. Har Netherdrake-mounten fra før, men er en stund siden jeg har grinda rep, så er vel moden for mer sånt nå.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at jeg kan gå oom etter en kort stund i arena.

Reforget alt unødvendig til mastery og for å nå hitcap på 5%. Vet ikke om det er patchen, eller jeg som gjør noe gale.

Eneste spell jeg har som koster en del mana er Holy Radiance, som jeg slenger ut hvert minutt. Ca. 9k mana.

Ellers er det vanlige spells, som CS, TV, Inq, Judgement, HoW og AV jeg bruker.

Retri paladin forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...