Pokey Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 31/31/31 ☭ Alle specs er like. ☭ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det sånn at Resillience har blitt rescaled? At verdien for ett point er mindre ettersom jo mer man har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Begynte progress på Nefarian i går, likte fighten, men den var skuffende enkel synes jeg. Første kvelden, og beste wipe er på ca. 20%, så regner med at han går ned i dag. Til sammenligning brukte vi mer tid på Al'Akir. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Er det sånn at Resillience har blitt rescaled? At verdien for ett point er mindre ettersom jo mer man har? Har ikke følelsen av det. 2k resi er 30% reduc og 3.3k resi er 40%. Så det blir en 3-5% forskjell. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor mye Resillience trenger man som DK? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 2-2.5k resi holder i massevis nå. Blande pvp og pve gear. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Uten å jobbe noe særlig, 3k+ resi. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kor vanskelig kan det vere å få rekruttert en norsk tank? >.< Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 En hvilken som helst tank skulle da ikke være så vanskelig. En god en derimot, blir fort litt vanskeligere hvis du bryr deg om han kan å spille eller ikke -_- Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 En liten skvett mellom øyra hadde ikkje skada heller nei. Kliss umulig å få tak i tanks. Har per idag berre 2 i raidgroupen, og han eine er egentlig en dps. Noken tanks der ute som trenger en ny heim? casual raiding style. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg kan fury tanke jeg... funka fjell i lvl 15-60 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Realm er det snakk om, Whiteshit? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Azjol Nerub. Alliance. Guild = Untitled. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Godt å være ferdig med bachelorinnlevering, ja. Endte opp med at jeg campet TLPD (som jeg har gjort mange ganger før, og gitt opp), men i dag dukket han opp etter bare 6 timer med camping. Fiiine dragen <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Og der var Nefarian nede, alt for lett i forhold til tiden vi brukte på Al'Akir. Jaja, gief hardmodes nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 alakir er jo mye mer faceroll, hvis det var normal det var snakk om da Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fy faen Bliz har gjort en god jobb med å redesigne low lvl instanser, driver og lvler opp nye chumps med da boizz og jeg har enda ikke spydd til tross for at jeg har gjort både WC og Gnomeregan flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Og der var Nefarian nede, alt for lett i forhold til tiden vi brukte på Al'Akir. Jaja, gief hardmodes nå. Gratulerer :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Og der var Nefarian nede, alt for lett i forhold til tiden vi brukte på Al'Akir. Jaja, gief hardmodes nå. Gratulerer :> Tusen takk Jeg tror mye av grunnen til at vi sleit så mye med Al'Akir var fordi alle bare haten den bossen, og instancen i seg selv. Drepte han for første gang et par uker før påske, og først i dag gadd vi å ta han igjen, nå gikk han ned ganske lett, hadde bare 2-3 idiotiske wipes. Det at han nå kan droppe shoulder og head token istedenfor det vanlige lootet er jo en god grunn til å gjøre han. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tapte nettopp en 30 min Isle fordi bossen bugget seg og løp rundt og oneshottet alle -.- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå