Manken Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så ergo spiller gear en større rolle for andre classes enn enhancement? Gear har mindre påvirkning på enhancement shamaner. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Endelig Tyrande's Favorite Doll! Tok 68 night elf solves, så det var ikke jo ikke så altfor ille. FFFUUU!=( Edit: Spiller selv Elemental på min shammy. Og jeg kan ikke akkurat si at jeg har noen problemer med å følge dps og damage done i forhold til andre. Heller ikke Enhancement shammies. Hadde bedre dps og damage done her om dagen enn en enhanceshammy i VP hc med samme equipped ilvl. Endret 6. mai 2011 av Ghraag Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen som vet hvor lenge login serverne er nede? blue post: It appears that the issue is quite severe and it may be several hours before you are able to login to our games again. If this changes, we will inform you immediately, but in the meantime we are very sorry for the inconvenience this is causing our customers. Source: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2064176542?page=31#612 More info on the matter: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2064176542 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hva er vitsen med å være syk og hjemme fra skolen når man ikke kan spille ? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 The character selection screen has been updated as promised and you can now change the order of your characters! Dette må bli verdens beste patch. Haha, enig! at dette ikke har vert en funksjon siden dag 1 er ett stort spørsmål for meg Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tragisk kjedelig å ha fri og så er spillet nede Håper virkelig de fikser det i løpet av kvelden ihvertfall.... Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ugg har ikke spilt wow på en måned og når jeg kommer tilbake er servern nede:( Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tragisk kjedelig å ha fri og så er spillet nede Håper virkelig de fikser det i løpet av kvelden ihvertfall.... Var oppe kl halv 11, kopp varm kaffe, fridag her og. Gledet meg til å slappe av litt etter en stressende uke. And now this .... Er nesten som jeg var nødt til å vurdere å være produktiv i dag ... Eller sitter å forsøke å logge inn vær 10 min til jeg kommer meg inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kommer inn nå. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vi raida fra 19-19:30 til ca. 23-23.30 (inniblandt til 24.00) tre dager i uka og var top 15 worldwide i TBC og til dels i WotLK. Hvilken guild? Og ikke hør på nazrm, de bruker 15-20 timer ukentlig på farm raids :s Sorry, sent svar. In Excelsis @ Frostmane. Det var på den tiden vi var den gode gamle core gruppa, før hele gjengen lefta til Apex...>.> Tror guilden er mer eller mindre casual/død nå, ser noen har litt 372 non-heroic gear... (sjelden online, så ikke oppdatert lenger) Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Får ta et generelt spørsmål fra min tid i WoW. Nemlig er det noen som er igjen fra Drøm fortsatt? Husket de artige gamingsessionene med fri prat på skype og god steming. Dei som var med vil mest trulig huske samtalen om på skype der en random dude spurte om korleis ein skulle laga nudlar Nudelsituasjonen var ganske epic. Drøm skal forresten gjenoppstå. Viva la Drøm! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Viva la Drøm! Skal få opprettet når jeg får satt opp PCen. For mye eksamenslesing. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Heijaaa Hvor mange % xp får man for å vinne 1 random battleground? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Viva la Drøm! Skal få opprettet når jeg får satt opp PCen. For mye eksamenslesing. Kaanskje jeg tar opp wow igjen, da...? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Er ledig plass, hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg syns det var like kjedelig nå som før servern var nede, jeg. *sukk* Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som kan anbefale et bra PvP spec for death knight? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Frost. Helt sinnsykt overpowered. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå