Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd de, men de hørtes ut som bare to ekstra vanlige fem-mannsdungeons. Tar jeg feil?

Nei.

Sånn cirka det samme som ICC-5man dungeons, samme nivå. Kanskje vanskligere for noen, men same shit, epic drops fra boss etc.

-

Kan da ikke mene at vi skal fyre de 2 dungeons i par mnd? like greit å legge wow til side for par mnd :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Sånn sett er jeg enig med deg Nazrm, finnes langt bedre ting å gjøre om sommeren, enn å raide.

Selv om det betyr at man er stuck med BoT, BWD og 4winds en god stund.

Lenke til kommentar

6 dager i uken fra 19-02, pretty close!

Fy faen waste?

Kan aldri skjønne at folk er særlig fokusert når klokka begynner å nærme seg 01 & 02, heller ikke 6 dager i uka.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Noe som heter moderering i spillingen. Kutte ned til 2-3 dager og spille fra 20-21 isteden.

Progress raids fra 20-21 og 2-3 dager i uken? Lykke til med å være kompetitiv da du :)

Hvem har nevnt kompetetiv? Det var snakk om om man fikk raida eller ikke om sommeren. Jo, du får raida da sier jeg.

Lenke til kommentar
6 dager i uken fra 19-02, pretty close!
Fy faen waste?Kan aldri skjønne at folk er særlig fokusert når klokka begynner å nærme seg 01 & 02, heller ikke 6 dager i uka.

Folk holder fokus siden det er progress raiding, men det er klart folk blir trøtte utover kvelden.

Jeg har ikke spesielt lyst til å dra content ut lengre enn nødvendig. Passer meg fint å raide intensivt i en måned eller to, for så å bare raide 1 eller 2 dager i uken. Men progress om sommeren.. -.-

Lenke til kommentar

Wow fett guild. I vårt begynte bare guildleaderen med drapstrusler i trade og sånt helt til alle offiserene leavet, og guildleaderen måtte spille en annen karakter med annet navn og vi måtte rekruttere nye raidere. Etter det tok vi pause fram til Cataclysm der vi skulle begynne å raide igjen. Etter ti dager var vi to i 85 og jeg stakk til Alliance mens han andre stakkaren merget guildet (guildet var bare han og 48 inaktive characters) inn i noe social-tull.

tl;dr: Mitt guild > Deres guild :cool:

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Vi raida fra 19-19:30 til ca. 23-23.30 (inniblandt til 24.00) tre dager i uka og var top 15 worldwide i TBC og til dels i WotLK. Funka gull for min del, syns det var passende raidmengde egentlig... Folk holdt fokuset oppe samtidig som vi progressa. Men for all del, creds om dere (Nazrm) orker så lenge. :)

Lenke til kommentar

Vi raida fra 19-19:30 til ca. 23-23.30 (inniblandt til 24.00) tre dager i uka og var top 15 worldwide i TBC og til dels i WotLK. Funka gull for min del, syns det var passende raidmengde egentlig... Folk holdt fokuset oppe samtidig som vi progressa. Men for all del, creds om dere (Nazrm) orker så lenge. :)

I en begrenset periode, må bare fremheve det :p

Lenke til kommentar

Vi raida fra 19-19:30 til ca. 23-23.30 (inniblandt til 24.00) tre dager i uka og var top 15 worldwide i TBC og til dels i WotLK.

Hvilken guild?

Og ikke hør på nazrm, de bruker 15-20 timer ukentlig på farm raids :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...