Pokey Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Én er én for mye. Jeg kan slutte daaaaa såååå hva synes dere om t12-settene? Når tror dere 4.2 kommer ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Spørs på battlegroup, Pokey.. Sa den profesjonelle pro pvperen. Ok? Er forskjellig queue på battlegroups? Var det før i tiden, ihvertfall.. Var jo hele "poenget" med dem. Har ikke gjort BG siden jeg skaffa alt honor gear, og har ikke hatt behov for det heller. Men ja. Trekker meg, enjoy. Endret 30. april 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Battlegroups for Battlegrounds ble oppløst en stund før Cata-launch. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har ikke spilt i BG siden jeg var lvl 70 og ventet på WOTLK Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Battlegroups for Battlegrounds ble oppløst en stund før Cata-launch. Når skjedde det? Sist jeg leste så gjaldt dette bare USA 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det skjedde for veldig lenge siden. Google det, gidder ikke finne det fram. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 We’re currently expecting both normal and rated battlegrounds to be cross-battlegroup (within a region) for the launch of Cataclysm. So, players queueing from anywhere in north america (for example) could play vs players on any north american battlegroup, etc. This applies to all regions, not just north america. Blue post. 1 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sikker? Fant denne på eu-forumet: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/859138430 Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Etter mye tenking om hvorvidt jeg skulle bli på Argent Dawn eller ikke (og ikke minst hva slags guild jeg skulle søke meg til) har jeg da flytta til Tarren Mill og blitt troll.. SKUMMELT! Farvel Argent Dawn </3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Velkommen til TM ; Endret 1. mai 2011 av nagina Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Velkommen til TM ; Takk Pvprealm er skummelt, og jeg har aldri vært horde før så dette er helt nytt :> Forhåpentligvis er det bra realm Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Sikker? Fant denne på eu-forumet: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/859138430 Arena vs battleground :s Og JonasK, linke 2.2k achievement i random bg og forvente at det skal bety noe som helst for andre spillere gjør ikke annet enn å få deg til å se ut som en tulling. Hvertfall når du ser hvilke spillere som sitter med 2.4k achievement og 2.5k rating etc, latterlig. Endret 1. mai 2011 av TaigaH Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kan achievement points egentlig brukes til noe som helst? Forventer ikke å få kjøpt gear og sånt for det, men har man noen fordeler fremfor spillere med færre points for eksempel? Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Du får større e-penis, passive bonus Endret 1. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Når det sitter folk som aldri har nådd over 1200 rating, så gjør et 2.2k achieve mer enn du tror. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Med mindre du kan linke r1 achi så ser jeg ikke helt hvordan PvP achis skal kunne imponere noen til å høre på hva du sier, men men, gjorde aldri pvp alene så slapp sånne tullete ting! Edit, og det sier jeg med viten om at selv jeg hadde 2,2k achi...og jeg suger balle i pvp, spesielt arena ))) Endret 1. mai 2011 av Cosha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Som sagt, hjelper mer enn du tror. Såklart hjelper ikke 3v3 achieves i bg, men å gå i en gruppe fra guilden, der alle hadde over 2.2k ratedBg achieves etter sånn 1.5 uke, også splitte oss, og bare si ting i /say til de man stod med, som sagt, det funka da. Yeah, spørs jo helt på setup det med rating. Har spilt priest rmp til 2.3k(tbc) og rogue i rmp til 2.3k(cata) og ratedBG til 2.3k. Ser ut til at jeg starter med wow om to uker, og starter med de gamle arenamatesa. Får se om det blir noe suksess! EDIT: Og detta med battlegroups.. Det kan umulig gjelde i europa? Har alltid møtt folk fra våres egen battlegroup. F.eks aldri møtt noen team fra stormscale osv.. (har video av at vi knuser et rmp team fra ensidia, faktisk.) Endret 1. mai 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hele diskusjonen handler om battlegrounds. Og det gjelder i Europa. Jeg skjønner ikke at folk fortsatt blir overrasket og ikke har fått dette med seg. "HVA? Kan Horde ha paladins nå?!?" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Det er vel samla til 4 store battelgroups. Mob fear i Drak'Tharon = stuck i veggen = kite bossen ned trappa og drepe ham :!: Endret 1. mai 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er vel samla til 4 store battelgroups. Mob fear i Drak'Tharon = stuck i veggen = kite bossen ned trappa og drepe ham :!: Sett det der også, tanken som ble feara inn. Tok bossen uten tanken mens han sto nede å whina fælt på oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå