Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

En i AB som fortvilte seg over at ingen forsvarte basene, så han kom med en liten huskeregel :p

BG bases are like girls, they need to feel appreciated, that you fight for them and protect them, otherwise they're gonna fall for someone else.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at ingen bryr seg om slike bedrevitere uansett, de bare thrower en ragefit og begynner å hyle og rope i chat om at alle andre enn de er idioter som ikke følger taktikk og ditt og datt, og alle ignorerer dem enda mere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Dere som har ledet ratedBG på høyt nivå, dere klarer fint å lede random BG også. Fyll i en macro med hvor folk burde stå mens dere venter på at en BG starter. Få tak på oppmerksomheten deres og oppfør seg pent. Linke 2.2k achieves osv i random BG er alt som skal til for at folk holder kjeft og hører på.

Lenke til kommentar

Nei, randoms hører aldri på enmanns-generaler. Sånn er det bare. DEFEND FOR FUCKS SAKE!!!!!!!!!!!!! YOU ASSHOLES!!! DEFEND THE FUCKING BASE WE WILL LOSE!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111

er ikke akkurat tingen å spamme for å få respekt. En skulle tro slike folk glemmer at det er bare 1 av 1000000 BG's, ikke krigen som skal ende verden en gang for alle. Jeg ser bare for meg en av Eric Cartman's ragefits når jeg ser en slik kar. So what, om 10 minutter kan du få en ny BG å rage over..bare pass på blodtrykket.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dere som har ledet ratedBG på høyt nivå, dere klarer fint å lede random BG også. Fyll i en macro med hvor folk burde stå mens dere venter på at en BG starter. Få tak på oppmerksomheten deres og oppfør seg pent. Linke 2.2k achieves osv i random BG er alt som skal til for at folk holder kjeft og hører på.

Folk som gjør randomBGs driter i achievements andre har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Dere som tror at folk med 2.2k + achieves i ratedBG og leker generalerer spammer det der, sier mer om dere selv enn om oss. En grunnt il at jeg alltid gjør BG med 4 andre fra guild.

Har aldri problem med å få repsket og folk til å høre på, men det er jo helt opp til enkeltperson hvordan man vil oppføre seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Dere tenker jo helt feil.. Jeg hører aldri på folk som griner og skriker etter at folk ikke gjør riktig, hvorfor ikke si "good work *navn*" når de gjør noe riktig? Når du ser noen roper "incoming, need help" så trykker du på M og sier "Name, name from stables, please help at LM" og de gjør det i 80% av tilfellene. Er ikke rocketscience, handler bare om å holde en ordentlig tone..

Lenke til kommentar
og de gjør det i 80% av tilfellene.

Går ut i fra at du har kilder på denne statistikken.

Og det at du har 2.2 achievement betyr jo bare at folk ikke nødvendigvis har peiling på hvordan ting fungerer selv om de har høy rating. Du visste jo ikke engang hvordan battlegroups fungerte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Om du ser sånn alt i alt, så har jeg hatt stor suksess med det, ja.

Jasså, og hva mener du da? Har ikke spilt på alá 2 mnd, men jeg regner med du har noe du vil linke eller refere til? Såvidt jeg vet har jeg bedre framgang i alt i pvp enn hva du har.

Og jeg må nesten le litt av deg, for min erfaring med deg, er at du er et troll som vil mates.. Men hvem vet, troll kan vel få over 2.3k rating i 3on3 de og. (Man trenger jo åpenbart ikke vite mer enn meg, og det er jo ingen sak?)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...