Sink Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tror aurora borealis trenger noen folk også hvis det er interesse for et norsk(mesteparten) guild. abguild.eu Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hele serveren min (Kazzak) gikk ned flere ganger i går. Jeg ble logget av, når jeg logget inn stod serveren som "Offline", så regner med at det ikke bare var jeg som opplevde dette. Det værste var at jeg ble kicket ut av dungeons når jeg disconnected. Når jeg logget inn kunne jeg se gruppen min, men fikk bare tid til å skrive "Server crashed" før jeg ble returnert til Orgrimmar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hele serveren min (Kazzak) gikk ned flere ganger i går. Jeg ble logget av, når jeg logget inn stod serveren som "Offline", så regner med at det ikke bare var jeg som opplevde dette. Det værste var at jeg ble kicket ut av dungeons når jeg disconnected. Når jeg logget inn kunne jeg se gruppen min, men fikk bare tid til å skrive "Server crashed" før jeg ble returnert til Orgrimmar. Samme skjedde å Argent Dawn når jeg prøvde å gjøre ZA og ZG. Ga til slutt opp å prøve meg på de, men virker som det fungerte bedre i går kveld, da fikk jeg gjort ZA uten problemer. Endret 28. april 2011 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Argent Dawn var veldig ustabil i går, vi var i ZA på tokt etter warbears med god margin, når serveren gikk ned og alle trollene var døde :/ Krysser fingrene for bedre stabilitet i dag! Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen horde på Sylvanas som vil gå noen BG´s? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da var Phosphorescent Stone Drake min Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da var Phosphorescent Stone Drake min Gratulerer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Fra Wowhead: (Note: currently its bugged, upon mounting the actual item your character appears not on its back but underneath its frontal legs.) Er denne buggen der fortsatt? Det var en post fra 2010. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg gjør ikke det. Men jeg legger merke til at han holder noen tøyler som ikke er der. Og at dragen er svært liten til at jeg er Dranaei Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da var Phosphorescent Stone Drake min Gratulerer Har campet denne i mange timer nå. Hvor lang tid tok det for deg? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det tok 15 min med mining Plutselig sa det bang og NPC scanner fant den Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Sånn det har vært med alle rare kill achievementene mine også..bare flyr helt tilfeldig forbi også "ding" NPC Scanner sier den er i området. Nytter ikke å campe for sånt, da gjemmer de seg med vilje. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 7 timed runs på rad i ZA i går kveld, mounts for eeeeeeveryone! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fra Wowhead: (Note: currently its bugged, upon mounting the actual item your character appears not on its back but underneath its frontal legs.) Er denne buggen der fortsatt? Det var en post fra 2010. Husker ikke om det sto i offical patch note eller om det sto i unoffical notes, men det skal være fikset ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det tok 15 min med mining Plutselig sa det bang og NPC scanner fant den Haha, det er så typisk, det. Alle jeg har snakket med som har funnet denne, har funnet den ved ren tilfeldighet. Enten questing, farming eller bare generelt fly rundt i Deepholm. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Argent Dawn var veldig ustabil i går, vi var i ZA på tokt etter warbears med god margin, når serveren gikk ned og alle trollene var døde :/ Krysser fingrene for bedre stabilitet i dag! Artig å se at det er flere som henger på Argent Dawn. Og ja, det var veldig ustablit. Gjerne på verst tenklige tidspunkt. Men patchday er patchday. Kelkazon Guild: Death from Above Server: Argent Dawn Edit: Så at guildet ditt skulle slutte å raide. Death from Above rekrutterer. Vi er et halv-casual guild som ikke tar raiding dødens seriøst, så lenge vi har det gøy er vi fornøyd. Vi raider mandag, onsdag og torsdag. (Kun 10-mann.) Sleng inn en søknad hvis du er interessert. Death From Above Hjemmeside Endret 29. april 2011 av Neptjune Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen andre enn meg som har en low lvl alt som bruker år og dag på å komme i bg? Har en 55 warr som bruker alt fra 10-30 min på å komme inn... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen andre enn meg som har en low lvl alt som bruker år og dag på å komme i bg? Har en 55 warr som bruker alt fra 10-30 min på å komme inn... 10-20 min har vært vanlig for meg siden ca. lvl 45 da jeg begynte å gå BG. Er lvl 71 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Har pleid å bruke ca 2-3 min, før patchen da. Og orker heller ikke quest lvle de 3 siste lvlene før 58. Endret 29. april 2011 av Slettet-XIQJlAy2KQ Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Glad battlegrounds er større nå når jeg lvlet warrioren så var jeg 6timer i kø til av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå