Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri stått i kø på noen av serverne jeg har spilt på :) Men jeg har kost meg i skadefryd når dere gnålte om at det sto 2000 foran dere i køen, og jeg bare kunne logge rett inn på Kul Tiras.

Vi snakker om BG-køer. Serverkøer er det nok bare på sånne drittservere som Argent Dawn eller hva faen den heter.

Lenke til kommentar

Det er verdt med litt ekstra tid i queue som horde siden man kan være tauren <3 Og ikke nok med det, jeg er druid også! Kan jeg fly så høyt opp som det går an, klikke meg ut av flight form og prøve å shapeshifte til alle de forskjellige formene før jeg treffer bakken :) Tiden flyr unna!

Lenke til kommentar

Det er verdt med litt ekstra tid i queue som horde siden man kan være tauren <3 Og ikke nok med det, jeg er druid også! Kan jeg fly så høyt opp som det går an, klikke meg ut av flight form og prøve å shapeshifte til alle de forskjellige formene før jeg treffer bakken :) Tiden flyr unna!

Haha, jeg flyr så høyt opp som mulig, dismounter, popper bubble når jeg er halvveis, tidsfordriv. :p

Lenke til kommentar

Har drept presten min et par ganger etter å ha spillt druiden min fra 60-83 de siste ukene. Dismounter i lufta og har ikke muligheten til å shapeshifte slik som druiden >_<

Edit:

Har ikke levitate keybindet, ligger nede på en actionbar, men jeg rekker aldri å trykke på den. :p

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gjort samtlige av de nye instancene, kos med gammel polert dritt. Fikk ihvertfall de fleste droppene jeg ville ha. Spesielt imponert, absolutt ikke.

Tør jeg spørre på hvilken char? Siden ingen av de du har i siggen har fått noe det siste døgnet..?

Lenke til kommentar

Ja det var jo en hærlig dag i dag, quet opp i di nye hc`ene 3 ganger med guildies og midt i dem så ble alle dc`a og når vi logget inn igjen så var vi ute av gruppa og instancet å måtte reque, til slutt så ga jeg opp i hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...