nagina Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Razer naga funker ikke sammen med dominos? Oo bare problemer idag. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har aldri stått i kø på noen av serverne jeg har spilt på Men jeg har kost meg i skadefryd når dere gnålte om at det sto 2000 foran dere i køen, og jeg bare kunne logge rett inn på Kul Tiras. Vi snakker om BG-køer. Serverkøer er det nok bare på sånne drittservere som Argent Dawn eller hva faen den heter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sånn går det når jeg bare slenger meg på en konversasjon. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er verdt med litt ekstra tid i queue som horde siden man kan være tauren <3 Og ikke nok med det, jeg er druid også! Kan jeg fly så høyt opp som det går an, klikke meg ut av flight form og prøve å shapeshifte til alle de forskjellige formene før jeg treffer bakken Tiden flyr unna! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er verdt med litt ekstra tid i queue som horde siden man kan være tauren <3 Og ikke nok med det, jeg er druid også! Kan jeg fly så høyt opp som det går an, klikke meg ut av flight form og prøve å shapeshifte til alle de forskjellige formene før jeg treffer bakken Tiden flyr unna! Haha, jeg flyr så høyt opp som mulig, dismounter, popper bubble når jeg er halvveis, tidsfordriv. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hehe, samme her. Levitate så nærme bakken som mulig. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Har drept presten min et par ganger etter å ha spillt druiden min fra 60-83 de siste ukene. Dismounter i lufta og har ikke muligheten til å shapeshifte slik som druiden >_< Edit: Har ikke levitate keybindet, ligger nede på en actionbar, men jeg rekker aldri å trykke på den. Endret 27. april 2011 av Sink Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Raid på patchday er så pain! Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jaaaa, wiper på Chimaeron som aldri er et problem, folk DC-er i ett sett. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Fikk flere DC iløpet av dagen, nesten samtlige iløpet av arenamatcher. Irriterende. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Gjort samtlige av de nye instancene, kos med gammel polert dritt. Fikk ihvertfall de fleste droppene jeg ville ha. Spesielt imponert, absolutt ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Gjort samtlige av de nye instancene, kos med gammel polert dritt. Fikk ihvertfall de fleste droppene jeg ville ha. Spesielt imponert, absolutt ikke. Tør jeg spørre på hvilken char? Siden ingen av de du har i siggen har fått noe det siste døgnet..? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kan nå for all del hende han fremdeles er logget inn på noen av de. Har ikke gjort hverken Zul'gurub eller Zul'aman, ble så stresset av alle DCene. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Raid på patchday er så pain! Forumpost fra officers dagen før patchday om at guilden vår aldri kommer til å raide mer er pain Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ja det var jo en hærlig dag i dag, quet opp i di nye hc`ene 3 ganger med guildies og midt i dem så ble alle dc`a og når vi logget inn igjen så var vi ute av gruppa og instancet å måtte reque, til slutt så ga jeg opp i hvertfall Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 raids var ikke mye bedre, cleared trash, server down, cleare trash, server down, omnitron etc fucked til de grader, av og til er 3 av de robots aktive, noen ganger bare 1 osv ;p Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Raid på patchday er så pain! Forumpost fra officers dagen før patchday om at guilden vår aldri kommer til å raide mer er pain Oofff, den er lei. :/ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hehe, samme her. Levitate så nærme bakken som mulig. Jeg har det gøy med goblinen min og ability'n jeg ikke klarer å huske navnet på fordi jeg er altfor trøtt D= Alltid nærme bakken er gøy : D Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kom til oss Maeriwen. Vi trenger fleire koslige healers. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå