Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

De kan isåfall inndra en PC om han har skrivd under på disse reglene. Kreve en tilfeldig sum derimot, av en gutt på la oss si 17 år? Det hadde jeg aldri gått med på. Skal penger utbetales skal politiet være innblandet, ifølge meg. (Når det kommer til PC og ikke fysiske skader). En proxy er sånn sett ikke ulovelig å bruke, heller.

 

Men nok OT, jeg burde holde meg litt unna denne tråden, har jo slutta med wow..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Oioioi.. Flere som opplever vill fps drops i Stranglethorn? Stilt grafikken fra Ultra til Fair, fortsatt dropper det til mellom 10 og 20 fps så fort det er litt kamper rundt.

 

Føler det har vært litt tull med wow de siste dagene, i helgen som var, var det jo også syk latency helt oppe i 30k :ermm: Flere skandinaviere som opplevde det på realmen jeg spiller på hvertfall.

 

Hmm, sluttet å få drops når jeg logget ut og skrudde av Recount..

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Var helt ekstreme køer for Horde overalt på slutten av wotlk og i begynnelsen av Cata. Køene er visstnok bugget på Doomhammer der jeg og Pokey før i gamle dager da så folk enda får 10 ganger så lange køer der enn alle andre horder lol. Sykt teit at man ikke kan spille horde mot horde i BG egentlig, jeg mener, hvem faen bryr seg om det gir mening loremessig etter de sinnsyke cutscenene i Twilight Highlands uanz.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri stått i kø på noen av serverne jeg har spilt på :) Men jeg har kost meg i skadefryd når dere gnålte om at det sto 2000 foran dere i køen, og jeg bare kunne logge rett inn på Kul Tiras.

 

Var helt ekstreme køer for Horde overalt på slutten av wotlk og i begynnelsen av Cata. Køene er visstnok bugget på Doomhammer der jeg og Pokey før i gamle dager da så folk enda får 10 ganger så lange køer der enn alle andre horder lol. Sykt teit at man ikke kan spille horde mot horde i BG egentlig, jeg mener, hvem faen bryr seg om det gir mening loremessig etter de sinnsyke cutscenene i Twilight Highlands uanz.

 

Red shirt guy cares.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...