Bjonski Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ble akkurat level 60. Fått meg flying mount og greier. Kos ! 1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ble akkurat level 60. Fått meg flying mount og greier. Kos ! Been there, done that... to ganger (snart tre ganger). Flying mount gjør alt så mye greiere. Slipper å gå rundt store fjellformasjoner eller kjempe seg gjennom store mengder med mobs. Man kan bare fly rett over, og vips... så er du der Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Questing er enkelt uansett. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det er kansje lett, men fy faen hvor kjedelig det er Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Haha, nei med dungeon finder kommer man inn mye lavere level enn det! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Haha, nei med dungeon finder kommer man inn mye lavere level enn det! Posten er fra 2005.. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Haha, nei med dungeon finder kommer man inn mye lavere level enn det! Posten er fra 2005.. Aprilsnarr! 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Haha, nei med dungeon finder kommer man inn mye lavere level enn det! Posten er fra 2005.. Nei hallo, er du blind? Den er da åpenbart fra 2011! hvorfor ellers skulle han ha svart på den Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ja hallo, Zul'aman og Zul'gurub er jo helt nye instancer som kom i Cataclysm :S:S:S 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Haha, nei med dungeon finder kommer man inn mye lavere level enn det! Tør jeg spørre hvordan du fant den posten der? Og velkommen til forumet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er ikke så vanskelig å finne eldgamle poster i søkemotoren..han søkte vel på zul farrak og fant den og svarte uten å se på datoen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 ENDELIG! Bra nett på skola, så får lasta ned Wow clienten! 34% Blir nok og spille wow i løpet av helga ja! Hadde jeg vært admin på skolenettet ditt ville du blitt bannet ut dagen Vi kunne spille wow på skolen helt frem til desember i fjor. Så stengte de muligheten. Man kan spille Rift da, men det er lame. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er jeg kul nå?" align="middle" /> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Bruk yourfreedom og sockscap? Hadde vel rundt 100ms med det på skolenettet, så fungerte fint. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 En i klassen som gjorde det, men de tok fra ham pc'en i 3 uker da. I tillegg måtte han betale 400 kroner i erstatning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvordan klarte de å få 400 kroner i erstatning, ble det politianmeldt? Tror han kompisen din har overdrivi litt, jeg.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Han viste meg lappen. De hadde ikke anmeldt eller noe. Bare ga ham en lapp hvor det sto at han måtte ut med 400 kroner hvis ikke ble pc'en inndratt for alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Høres ut som en korrupt skole. Hadde jeg aldri gått med på. Staten har betalt PC, og vi får egenandel på ca. 800 som vi får i stipend. Skolen har ingen rettigheter til det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Men bevisst triksing for å komme rundt sperrer i skolenettet har de alle mulige straffeformer å benytte seg av. Utvisning til inndragning av PC som skolen har betalt for bl.a. På skolen skal man følge med i undervisning, ikke sitte og queste i WoW i timene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ja, de ramset opp mange grunner. Om han ble tatt en gang til for dette (han betalte såklart) så ville pc'en bli inndratt i 8 uker og "bot'en" bli 10 ganger så høy, eller rundt 3800 kroner tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå