Swafty Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, fikk solgt Eye of flame for 330 gull eller noe Får snart epic mount! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Æsj, kjedelig periode i Wow nå. Gidder ikke PvPe mer da det blir liten glede av rewardene før BC kommer. Får vel starte en alt da. Sikler litt på en hunter. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tabero, det kan fikses ved å slå av og på "Show names" som oftest. Kan man fortsatt stealthe til Hearthsinger da Psilo? Undeads i Strat fikk vel stealth detection i 1.7 eller noe... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 http://thottbot.com/?i=8173 http://thottbot.com/?n=76153 Forstår det slik at det skulle gå greit, men det finner man ut ooom.. 15 levels. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Åhåhå, denne vil jeg ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen uker siden jeg sluttet med wow nå, men var innom guildforumet og leste litt i dag. (guildet har vel 2 bosser igjen i MC) Kom over en litt syk tråd. En warrior spilte litt på en alt char, og møtte ikke opp til et par raids han hadde meldt seg på (han var 2. tank). Så han ble kicket, men skrev en post om at han beklaget og skulle satse 100% på warrioren og pve med guildet. Så når en fyr spørr om hvorfor han ikke møtte opp til ZG raidet på mandag skriver han dette: Det er å gå litt for langt syns nå jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hehe, fikk solgt Eye of flame for 330 gull eller noe inv_biggrin.gif Får snart epic mount! Nå må vi begynne å si får snart råd til riding skill , mount koster 90g. Endret 5. oktober 2006 av War Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmm, jeg prøvde å stealthe i Strat som rogue på PTR (med MoD) gikk rett i dass, så ville ikke prøvd det.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gah, la meg uttrykke mitt hat mot alle shamaner i alle land. Altså, jeg blir angrepet mens jeg kiter en level 60 elite, jojo, det er et dårlig utgangspunkt, men ved å dumpe aggro over på kattepusen min kan jeg jo ta ennå ham. Men nei da, jævelen åpner med en 1200 Chain Lightning crit, etterfulgt av en 1200 Frost Shock crit, og mob-en jeg har etter meg resister Feign Death. Jeg har ikke dødd så hardt på lenge. PS: Nerf shamans, denne var level 58. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ganske standard greier med 31 poeng i elemental. Heldig med FS-critten, men det er også alt. Du har ikke møtt på 1200 multishot-hits i AV, vel? Det er irriterende, det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Joda, hunterlivet har sine lyse sider, det også. Særlig som forsvarer i AB, plasser pet-en på flagget, trykk på Stay og Aggressive; det gjør livet surt for alle de ekle hordiesene. Endret 5. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er vant til PVE så når jeg alter meg på en PvP server føler jeg litt mer hat og sinne når en lvl 60 mage hopper av mounten og dreper meg på lvl 20, på ingen annen grunn en kun på f. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er vant til PVE så når jeg alter meg på en PvP server føler jeg litt mer hat og sinne når en lvl 60 mage hopper av mounten og dreper meg på lvl 20, på ingen annen grunn en kun på f. 7010801[/snapback] Det som er moro med pvp server.. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synnes nå det er mer gøy å feare ,ice, felle dem litt. Selv pleier jeg å sappe og le , men ikke drepe. Bare det ikke skjer med seg selv er det vel morro :- ) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg bruker bare å slå dem med staffen, helt til de får lite liv, deretter sheepe dem og begynne på igjen. Må være irriterende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Wahaha, 40 warrior som solgte Assassin's blade for 17g i /2. Den går lett for 150-200g. For øvrig, må si at jeg ikke helt skjønner poenget med å være en kuk bare fordi man (vanligvis) kan slippe unna med det. Det er noe ynkelig med en 60 som gidder å dismounte for å oneshotte en eller annen. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noe annet som også er irriterende er da jeg soloer Prophets i Silithus. Sheeper eliten og tar ut 4 adds med aoe. Mens jeg gjør det her kommer det faen meg en kuk å angriper eliten, som jeg har sheepa. Da har du pokker meg lav moral ovenfor andre spillere. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mye folk med lav moral. Her om dagen bestemte guildet vårt, pluss at annet guild, at vi skulle ta azuregos (siden det var få folk online). Vi drev og summona, alle sto klar, men så plutselig kommer et annet guild rett foran nesen vår og tar aggro. De var bare 10 folk elns da, så heldigvis wipa de. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noe annet som også er irriterende er da jeg soloer Prophets i Silithus.Sheeper eliten og tar ut 4 adds med aoe. Mens jeg gjør det her kommer det faen meg en kuk å angriper eliten, som jeg har sheepa. Da har du pokker meg lav moral ovenfor andre spillere. 7011792[/snapback] pull med fireblast rank 1 eller no Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jes, tagg for du sheaper. En dritlett elite med phat l00t som surrer utagga rundt ber om å bli tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå