Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen uker siden jeg sluttet med wow nå, men var innom guildforumet og leste litt i dag. (guildet har vel 2 bosser igjen i MC)

Kom over en litt syk tråd.

 

En warrior spilte litt på en alt char, og møtte ikke opp til et par raids han hadde meldt seg på (han var 2. tank). Så han ble kicket, men skrev en post om at han beklaget og skulle satse 100% på warrioren og pve med guildet. Så når en fyr spørr om hvorfor han ikke møtte opp til ZG raidet på mandag skriver han dette:

 

 

post-22560-1160078409_thumb.jpg

 

Det er å gå litt for langt syns nå jeg. :ermm:

Lenke til kommentar

Gah, la meg uttrykke mitt hat mot alle shamaner i alle land. Altså, jeg blir angrepet mens jeg kiter en level 60 elite, jojo, det er et dårlig utgangspunkt, men ved å dumpe aggro over på kattepusen min kan jeg jo ta ennå ham. Men nei da, jævelen åpner med en 1200 Chain Lightning crit, etterfulgt av en 1200 Frost Shock crit, og mob-en jeg har etter meg resister Feign Death. Jeg har ikke dødd så hardt på lenge.

 

PS: Nerf shamans, denne var level 58.

Lenke til kommentar

Mye folk med lav moral. Her om dagen bestemte guildet vårt, pluss at annet guild, at vi skulle ta azuregos (siden det var få folk online). Vi drev og summona, alle sto klar, men så plutselig kommer et annet guild rett foran nesen vår og tar aggro. De var bare 10 folk elns da, så heldigvis wipa de. ;)

Lenke til kommentar
Noe annet som også er irriterende er da jeg soloer Prophets i Silithus.

Sheeper eliten og tar ut 4 adds med aoe.

Mens jeg gjør det her kommer det faen meg en kuk å angriper eliten, som jeg har sheepa. Da har du pokker meg lav moral ovenfor andre spillere. :thumbdown:

7011792[/snapback]

pull med fireblast rank 1 eller no :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...