Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Jada, da var Al'Akir nede, gief Nefarian nå!

Velkommen etter tøsa :D

Det kan du trygt si, hadde gått ned for flere uker siden om vi ikke hadde hatt mangel på gode healere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde også en feral druid til å tanke dem. Pass på at du får 3-4 før du begynner å drepe dem. :)

Vi fant det best å la to spawne, og så drepe den første i det den tredje spawnet.

Vi prøvde først å la 3-4 spawne først, men vi fant ut at vi brukte litt for mye tid i p2 på den måten.

Vel, vi prøvde det slik først, men vi var litt for ivrige og raske til å drepe dem, så vi mistet stacken på bossen. Jeg elsker Throne of Four Winds, det er herlig forskjellig fra de andre raidene nå. :yes: Men pga den merkelige looten der føler jeg ikke jeg kan dra guildet mitt dit. Har ikke drept Al'Akir igjen etter at vi fikk han ned for en måned siden. :(

Lenke til kommentar

Jeg har et idiotisk dilemma... :hmm: Jeg vil kjøpe en ting for 50 Honor Points med min lvl 60 alt. Jeg har stoppet XP på henne, og har derfor etter 42 minutter i kø fortsatt ikke fått en random BG (hvis man har stoppet XP får man bare BG med andre som har gjort det samme, og det er ikke så mange som gjør det som lvl 60). Jeg er på 16 % av XP-baren, hvis jeg slår på XP og joiner en BG, rekker jeg å få 50 Honor Points før jeg dinger 61 (sterkt uønskelig)?

Tenkte å kjøpe Wintergrasp Commendations, men de fins visst ikke lengre.

Lenke til kommentar

Du får i all hovedsak XP av at laget ditt klarer objectives da, så du kan jo eventuelt prøve og håpe at du får et dårlig lag som farmer kills. Eventuelt bare /afk hvis du begynner å nærme deg ding.

Men når det er sakt tror jeg du skal klarte 50 honor points før du dinger..

Lenke til kommentar

Skjer med at det er så mange drittunger som krever speedruns i instancer på lav lvl?

Uansett hvor mange mobs jeg pullet så var det ikke nok, så hunteren pullet enda flere mobs.

Healer tok hans parti og sa jeg tok alt for mye skade, men ingen andre har klaget så langt.

Var i team med en healer uten heirlooms i Deadmines og han syntes jeg var en veldig god tank og hadde ingen problemer med å heale selv når jeg pullet en del mobs.

Lenke til kommentar

har vært veldig lite action på The venture co etter at fleste ble ferdige med raid bossene. Så håper på at folk blir mer aktive når patch kommer igjen!

Tja man får se når patchen kommer men må si at cata har til nå hatt med ekstremt lite nytt content

Lenke til kommentar

En paladin uten gear hadde satt seg som healer for Stratholme. Planen hans var å stå ved started og samle penger til gear...

Jeg ba han om å forlate gruppen, men det kunne han ikke pga. han hadde HS i Dalaran og det var bare en i guilden hans?? Prøvde å kicke han, men det gikk ikke pga. han allerede var kicket fra andre grupper.

Så nå har jeg 30 min cooldown på dungeon finder pga. jeg "deserted".

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...