Maeriwen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Vil ha shoulders fra Omnitron HC, men neeeeeida. Mail mail og mer mail :> Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Vil ha shoulders fra Omnitron HC, men neeeeeida. Mail mail og mer mail :> Tatt omnitron sikkert nærmare 20 ganga no. Aldri sett shoulders til dags dato. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Vil ha shoulders fra Omnitron HC, men neeeeeida. Mail mail og mer mail :> Tatt omnitron sikkert nærmare 20 ganga no. Aldri sett shoulders til dags dato. Har sett dem plenty på normal, men ikke nå etter at vi gjør dem på heroic >_> Samme med Chimaeron og leather wrists ;/ Endret 15. april 2011 av Maeriwen Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fins det noen måte å få rogues ut av stealth på? Fikk høre at DOTs ikke lengre gjorde nytten.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fins det noen måte å få rogues ut av stealth på? Fikk høre at DOTs ikke lengre gjorde nytten.. Wat Ser du de ute av stealth, tar du en dot på de asap. Om du tror det er en rogue i nærheten er det vel bare å gjøre shitloads med aoe-spells. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Trenger kjapt svar! Er account managment på battle.net nede for dere også? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er ikke nede her, iallefall. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) EDIT: problem solved. Chrome og IE greide ikke å komme inn på managment, men firefox gjorde det av en eller annen grunn... Endret 15. april 2011 av Manken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fins det noen måte å få rogues ut av stealth på? Fikk høre at DOTs ikke lengre gjorde nytten.. Wat Ser du de ute av stealth, tar du en dot på de asap. Om du tror det er en rogue i nærheten er det vel bare å gjøre shitloads med aoe-spells. DOT'e de ja. Om de popper vanish er de jo immune mot slikt i 3 sec. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som har en anelse om hva jeg skal gjøre når WoW-accounten min er lukket av sikkerhetsmessige årsaker, grunnet suspekt bruk? Jeg har bytta passord, e-mail og laget authenticater. Kort sakt; fulgt alle de instruksene Blizzard har gitt meg. Men når jeg logger inn på accounten, med authenticatoren og det nye passordet, da skjer det samme. Det står at den er lukket av samme årsak, og jeg blir sendt en e-mail som inneholder samme sullamitten. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Langdon Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som har en anelse om hva jeg skal gjøre når WoW-accounten min er lukket av sikkerhetsmessige årsaker, grunnet suspekt bruk? Jeg har bytta passord, e-mail og laget authenticater. Kort sakt; fulgt alle de instruksene Blizzard har gitt meg. Men når jeg logger inn på accounten, med authenticatoren og det nye passordet, da skjer det samme. Det står at den er lukket av samme årsak, og jeg blir sendt en e-mail som inneholder samme sullamitten. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Langdon Kanskje du bør ringe inn til Blizz da? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som har en anelse om hva jeg skal gjøre når WoW-accounten min er lukket av sikkerhetsmessige årsaker, grunnet suspekt bruk? Jeg har bytta passord, e-mail og laget authenticater. Kort sakt; fulgt alle de instruksene Blizzard har gitt meg. Men når jeg logger inn på accounten, med authenticatoren og det nye passordet, da skjer det samme. Det står at den er lukket av samme årsak, og jeg blir sendt en e-mail som inneholder samme sullamitten. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Langdon Kanskje du bør ringe inn til Blizz da? Crap... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fins det noen måte å få rogues ut av stealth på? Fikk høre at DOTs ikke lengre gjorde nytten.. Wat Ser du de ute av stealth, tar du en dot på de asap. Om du tror det er en rogue i nærheten er det vel bare å gjøre shitloads med aoe-spells. DOT'e de ja. Om de popper vanish er de jo immune mot slikt i 3 sec. Er vel den fine lille detaljen der, samt Clos mm. at han får høre at det ikke funker lenger. Det funker jo, er bare større sjanse for at han klarer å komme seg unna enn før Ingenting er diggere enn rend tho, Clos fjerner ikke så null muligheter for å fjerne med mindre du er dwarf Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fins det noen måte å få rogues ut av stealth på? Fikk høre at DOTs ikke lengre gjorde nytten.. Wat Ser du de ute av stealth, tar du en dot på de asap. Om du tror det er en rogue i nærheten er det vel bare å gjøre shitloads med aoe-spells. DOT'e de ja. Om de popper vanish er de jo immune mot slikt i 3 sec. Joda, er som oftest det som redder meg. Vanish + Cloak, 8 sekunder til å løpe vekk på. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Crap... Ble frelst av å ringe til Blizzard, kommer nok du å til å gjøre. De gjør hva du vil om du ringer, virker som om de som sitter i telefonservice'n har sosialangst eller noe. Ringer til Blizzard for å finne ut klokke now-a-days jeg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Helg og påske, klarer deg lett uten wow. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Påske og TG - wow er essensielt. Roguen min er dinga 80, levlet gjennom pvp hele veien. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Ser bare ikke et poeng i å spille WoW mer, det er så ufattelig kjedelig. Derfor har jeg tatt grep -link fjernet av "onkel moderator"- hvis noen er interessert. Koster langt mindre enn den er verdt. Endret 16. april 2011 av Marekatten Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Billig var det, men fyfy med annonser her på forumet. Snart kommer Onkel Moderator og tar deg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Billig var det, men fyfy med annonser her på forumet. Snart kommer Onkel Moderator og tar deg. Nei skulle du ha sett -link fjernet av "onkel moderator"- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå