Pokey Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 At folk som trenger lootet har førsteprio men om ingen trenger det rulles det tilfeldig ut til alle i raidet. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 jeg ser på min server at 200xvolatile life ligger på 410g. noe spesiell grunn til dette mtp neste patch etc? prøver 1 gang til. noen som vet? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 jeg ser på min server at 200xvolatile life ligger på 410g. noe spesiell grunn til dette mtp neste patch etc? prøver 1 gang til. noen som vet? Syns du det er mye eller lite? Her går 200stk for rundt 1500g. Skjer ikke noe med volatile life i neste patch, nei. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 jeg ser på min server at 200xvolatile life ligger på 410g. noe spesiell grunn til dette mtp neste patch etc? prøver 1 gang til. noen som vet? Syns du det er mye eller lite? Her går 200stk for rundt 1500g. Skjer ikke noe med volatile life i neste patch, nei. synes det var veldig lavt, derfor jeg begynte å lure. får prøve å hamstre litt da =) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 50 stacks med pyrite ore, meg og mange andre gjør en sinnssyk bom om det ikke kan prospectes epic gems fra pyrite når 4.1 eller 4.x kommer. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) 50 stacks med pyrite ore, meg og mange andre gjør en sinnssyk bom om det ikke kan prospectes epic gems fra pyrite når 4.1 eller 4.x kommer. Har ikke farmet mye etter pyrite spesielt, men sitter på noen stacks. Tror uansett ikke det er særlig til bom om det ikke kan prospectes epic materiell fra pyrite. Det er sentral del av truegold som nok fremdeles kommer til å selge etter neste patch vil jeg tro. Set frem til å få prøvd mage'n min som er miner i Uldum etter hvert. Går endel volatile air med til de forskjellige tingene jeg kan lage - dinget 540 i engineering i går - som level 78. Blir vel en stund til jeg har chaos orbs nok til å lage de beste tingene, men en artig profesjon åkkesom. Endret 13. april 2011 av Heseblesen Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Trenger litt hjelp her, har søkt litt rundt, men har ikke funnet noe konkret svar! Stat / reforge priority for en Combat Rogue ? Er det 5%hit> expertise> mastery ? :S Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Trenger litt hjelp her, har søkt litt rundt, men har ikke funnet noe konkret svar! Stat / reforge priority for en Combat Rogue ? Er det 5%hit> expertise> mastery ? :S Uten å sjekke elitist jerks? Kanskje ikke de beste, men de fleste guidene er vel ganske grei å lese seg gjennom. http://elitistjerks.com/f78/t111329-combat_guide_cata_04_04_2011_a/ Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen større forandringer i Wow de siste måneden? Har ikke spilt siden januar. Noe spesielt jeg burde vite i forhold til patcher de siste måneden? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen større forandringer i Wow de siste måneden? Har ikke spilt siden januar. Noe spesielt jeg burde vite i forhold til patcher de siste måneden? Relativt lite. De største forandringene kommer i 4.1 patchen om noen uker. (?) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) EDIT .... lå flere sider bak :!: Endret 14. april 2011 av nagina Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Takk, Friksjon. Får vel lese litt opp om patch 4.1 nå jeg da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fant ut i går at warrior mot DK i duel utenfor Org ikke er en smart idé. Vet ikke om dere har hvert borti det, men om DK'n bruker "Chains of Ice" i "Chargen" din så vil du bli DC'a. Skjedde sånn 4-5 ganger på rad. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det hørtes jo veldig merkelig ut. Kanskje det er noe feil med noen addons eller noe med spillet. Prøvd å deaktivere alle addons? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ja, har prøvd det. Ser ut som om det er noen steder utenfor Org. Eller at jeg ikke kan bli Chains of Ice'd i lufta mens jeg charger. Skjedde ikke på rett strekning ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Og der bestemte endelig Halfus seg for å droppe plate dps shoulders, det tok bare 15 kills.. Enda ikke noe tegn til staff, til vår druidtanks store misnøye. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Og der bestemte endelig Halfus seg for å droppe plate dps shoulders, det tok bare 15 kills.. Enda ikke noe tegn til staff, til vår druidtanks store misnøye. Hos oss dropper han ikke annet enn staffet :!: Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Samme her, tror vi har DEet de siste 5-6 staffz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå