Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Mulig jeg missforstod posten din veldig, men det var gear med int / dodge i 60, 100% speed mount og man mistet ikke xp ved å dø.

Jo i gode gamle dager.

Jo, hva?

Fint hvis du ordlegger deg litt mer presis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man mistet XP av å dø i gode gamle dager.

Jeg spilte siden open beta EU, og jeg kan ikke huske dette.

Godt mulig det er fordi det er en god del år siden, og jeg ikke har fortrengt det i minnet mitt.

Men, man fikk 100% mount og gear med dodge / int, så hvor du fikk det at det ikke fantes fra er jeg ikke sikker på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er opplegget med disse "Learn how to make gold" guidene som averteres på wowhead andre wow-nettsider hele tiden?

"100% legal"

"Learn how to make hundreds of thousands of gold in a few days with a level 1 character"

"I made 150k in 6 days after your 7 step course!"

"I never regretted, I made 70000 after buying this book!"

Hva er det de lærer bort?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Til de av dere som er med i guilds som er seriøse og bruker litt tid på spillet; hvor mange spillere er det vanligvis online når dere logger på?

Jeg er med i tre guilds på tre servere, men syns det er dårlig med liv i grunn. Av opptil 400-500 spillere er max 20-30 (ofte bare 5-10) på når jeg logger på, uansett om det er morgen eller kveld. Nå er jeg bare en casual spiller, og blei med i disse guildene kun for perks(som sikker mange av de andre), men det har gjort meg litt nysgjerrig på hvordan det er i de "ordentlige" guildene. :)

Lenke til kommentar

For min del er det stort sett 3-5 stk online utenom raid-tider, når det kommer 10-12 stk for å raide. Vi er guildlvl 15.

Men jeg er så super-casual selv, spiller bare 2-3 timer i uka max. Er pisslei spillet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

I guildet mitt er det rundt 10-15 personer online om kvelden, og ca. 20 når det er raids, har vel drøyt 200 chars i guildet, men en god del av det er alts. Hvor mange accounts det er vet jeg ikke, /ginfo har vært stuck på 22 accounts siden cata release, selv om vi har mer enn det.

Lenke til kommentar

Med seriøse guilds mener jeg guilds som har et bestemt mål, som systematisk går gjennom spillet og samarbeider i raids osv. De som har en plan rett og slett. Tror "mine" guilds er mer rettet mot perks som gjør det lettere å levle, uten at man nødvendigvis gjør dungeons sammen eller sikter på en spesiell achievement. Og det er jo helt greit det; men jeg lurte litt på hvorledes de "seriøse" holder på, og om det er særlig mye mer liv i leiren.

:)

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Startet med WoW her i August og nådde level 85 i februar ca. Har nå en ilvl på 352, og sikter høyere. Begynt å raide, om jeg gjør det bra nok er noe annet. Men uansett, når jeg driver med BoT Trash for å loote epic, hva menes med MS -> RR?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...