Slimda Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Selv foretrakk jeg Discipline. Det er deilig å kunne pøse på med kjempesterke Shields. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Takk for svar. Jeg skal lese litt rundt, før jeg bestemmer meg. Men det var en i siste dungeonen jeg var i som sa at holy hadde best aoe-spells, mens disc gikk mer på tank-healing... Er det noe særlig forskjell på mana-forbruk, eller bruker de like mye begge to? (mana er noe pes...) Er healing vanskelig...? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Kan trygt si at disc er best helt til man får shadowform. Personen du pratet med var nok mer rettet på level 85 antar jeg, men i low-level så vil disc bare være bedre, med tanke på penance, den er litt for god spør du meg. Endret 11. april 2011 av nagina Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ok, da er dere to som syns disc er best; da leser jeg meg opp på det i første omgang. Jeg trodde shadow-form hadde mest med dps å gjøre; men den innvirker også på healing? Du vil vurdere holy etter shadowform? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Han mente at det var best å levle som Discipline frem til du får tilgang til Shadowform, hvor du da respeccer til shadow. Men for all del, levle hele veien til 85 som Discipline. Jeg har selv tatt flere heroics som discipline uten det minste problem. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Selvsagt, der misforsto jeg litt gitt.. Men da går jeg for discipline. Og om jeg liker det godt kan det jo hende jeg ender opp som healer...det er en ny tanke.. Når jeg healer; bruker jeg Power Word:Shield først for så å heale, eller bruker jeg Flash heal eller penance? Sparer jeg PW:S til nødsituasjoner? Hvordan legger jeg opp løpet? (jeg skal selvsagt teste det ut selv også, men tenke det var greit å slippe typen "noob, you NEVER use *** when *** 0_0.... ) Endret 11. april 2011 av Oskov Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Du går for smite spec der du healer mens du gjer dps. Det som trengs er: Glyph of accuracy (http://www.wowhead.com/spell=64283) 2 poeng i Atonement (som du må vel oppi level 31 ellerno for å få) http://www.wowhead.com/spell=81749 Det vil då sjå slik ut på level 31: http://www.wowhead.com/talent#bfMobM Smite i vei. =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hovedsaklig bruker du PW:Shield FØR kampen starter, og så snart skjoldet faller av igjen. Deretter bruker du Penance. Mellom de to kan du krydre med Flash Heal og Smite-healing. Om du er observant, kan du poppe skjold på laget FØR de tar skade, noe som reduserer healingen du må gjøre med en rimelig stor del. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 hva syntest dere om de nye verisjonene av Zul Aman og Zul Farak ? Var litt skuffet over noen av bossene. Men mye underholding også. Blir lett og få epics når dem kommer live. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Var det slik at MMR er accountvise eller er den bare på den charen du har fått rating på? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Bare på character. Virkelig? Hvordan skal du få gjort raids uten å grinde? Hvordan skal du få gjort arena uten å grinde? WoW er pure grind og lite annet. men betraktelig lite grinding skal til for å bli god i forhold til i vanilla. Ja fy faen azz, savner gode gamler dager da man mistet XP av å dø. Spillet er så dårlig i dag. Flere vanskelighetsgrader, slipper å løpe rundt på 60% mounts over hele verden for dungeons, gear uten intellect og dodge ... huff så dårlig alt er i dag. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ikke sant, kunne godt beholdt alle AV,eye,AB marks som man trengte til pvp gear... god shit. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg tror altså nå at de bare prøver og uttrykke ironi på sine standpunkt altså. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg tror altså nå at de bare prøver og uttrykke ironi på sine standpunkt altså. Nei, det gjør ikke jeg å ? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hell yeah, endelig ferdig med loremaster og samtidig hoppet opp til over 11k achievement points Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg tror altså nå at de bare prøver og uttrykke ironi på sine standpunkt altså. Nei, det gjør ikke jeg å ? Nei, det er ihvertfall klin umulig. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Mulig jeg missforstod posten din veldig, men det var gear med int / dodge i 60, 100% speed mount og man mistet ikke xp ved å dø. Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hell yeah, endelig ferdig med loremaster og samtidig hoppet opp til over 11k achievement points Gz. Loremaster er litt av en jobb! Har ikke gjort det selv. Har vært på 10k ei stund, men må gjøre PVP for å få noe særlig mer tror jeg (+ loremaster da ). Og jeg blir så fryktelig frustrert av battlegrounds. Tror det er det jeg liker best med PVE (raids), du har hele tiden mye mer kommunikasjon. Kanskje rated bg hadde vært litt mer interessant (men må øve litt pvp først. ). Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Mulig jeg missforstod posten din veldig, men det var gear med int / dodge i 60, 100% speed mount og man mistet ikke xp ved å dø. Jo i gode gamle dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå