Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar. :)

 

Jeg skal lese litt rundt, før jeg bestemmer meg. Men det var en i siste dungeonen jeg var i som sa at holy hadde best aoe-spells, mens disc gikk mer på tank-healing... Er det noe særlig forskjell på mana-forbruk, eller bruker de like mye begge to? (mana er noe pes...)

 

Er healing vanskelig...? :blush:

Lenke til kommentar

Selvsagt, der misforsto jeg litt gitt.. :blush:

 

Men da går jeg for discipline. Og om jeg liker det godt kan det jo hende jeg ender opp som healer...det er en ny tanke.. :)

 

Når jeg healer; bruker jeg Power Word:Shield først for så å heale, eller bruker jeg Flash heal eller penance? Sparer jeg PW:S til nødsituasjoner? Hvordan legger jeg opp løpet? (jeg skal selvsagt teste det ut selv også, men tenke det var greit å slippe typen "noob, you NEVER use *** when *** 0_0.... )

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Hovedsaklig bruker du PW:Shield FØR kampen starter, og så snart skjoldet faller av igjen. Deretter bruker du Penance. Mellom de to kan du krydre med Flash Heal og Smite-healing.

 

Om du er observant, kan du poppe skjold på laget FØR de tar skade, noe som reduserer healingen du må gjøre med en rimelig stor del.

Lenke til kommentar

Bare på character.

 

Virkelig? Hvordan skal du få gjort raids uten å grinde?

 

Hvordan skal du få gjort arena uten å grinde?

 

WoW er pure grind og lite annet.

 

men betraktelig lite grinding skal til for å bli god i forhold til i vanilla.

 

Ja fy faen azz, savner gode gamler dager da man mistet XP av å dø. Spillet er så dårlig i dag. Flere vanskelighetsgrader, slipper å løpe rundt på 60% mounts over hele verden for dungeons, gear uten intellect og dodge ... huff så dårlig alt er i dag.

Lenke til kommentar

Hell yeah, endelig ferdig med loremaster og samtidig hoppet opp til over 11k achievement points :new_woot:

 

Gz. :) Loremaster er litt av en jobb!

 

Har ikke gjort det selv. Har vært på 10k ei stund, men må gjøre PVP for å få noe særlig mer tror jeg (+ loremaster da :)). Og jeg blir så fryktelig frustrert av battlegrounds. Tror det er det jeg liker best med PVE (raids), du har hele tiden mye mer kommunikasjon. Kanskje rated bg hadde vært litt mer interessant (men må øve litt pvp først. :)).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...