FrankBjarne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Når jeg ser hvor mange i wow community som har klaget over hvor lett man får gear og at Cata skulle bli bedre så er ikke dette akkurat positivt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Folk som klager på at man får gear "for lett" er retards. "LOL HEROICS ER VANSKELIGERE" nei det er de ikke, de er bare mye kjedeligere. For min del er gear bare noe tull som hindrer meg i å gjøre morsomme ting fordi jeg må gjennom en masse kjedelig bullshit først. Når jeg returnerer skal jeg bare grinde BG, kjøpe JP for honor, kjøpe 359-gear for det og være raid-klar. Å måtte gjøre kjedelige ting (heroics, grinding, repfarm etc.) før man gjør morsomme ting (raids) er det som gjør WoW til et kjedelig spill. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvodan skulle det være da? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Justice is now purchasable from the Honor Commodities Vendor at 250 Justice per 375 Honor. Slik. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Da får leechers både pvp og pve gear på par netter, men ja, hadde ikke skadet egentlig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Enig med Pokey, og det er naturligvis andre veien også. Jeg har ikke noe særlig motivasjon til å grinde evige timer med battlegrounds for å få PvP gear som jeg trenger for å bli konkurransedyktig i Arena uansett. 1 Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Grinding er en stor del av WoW, og det som faktisk gjør mange hekta. Det er 4 måneder siden Cata kom, jeg har raidet i over 3 måneder nå, men fikk ikke Cataclysmically Epic før denne uka. Det er ganske lang tid for et spill å holde på meg bare ved hjelp av et mål, fullt 359 gear! Så får man tro man er klar for heroiske raids, bare vi kan få Nef ned. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Grinding av gøye ting er gøy. Grinding av kjedelige ting er kjedelig og bør ikke være noe man må gjøre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 WoW har ikke noe man må gjøre for klare seg. Grind er ikke noe som eksisterer i wow lenger, mulighetene er mange. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Virkelig? Hvordan skal du få gjort raids uten å grinde? Hvordan skal du få gjort arena uten å grinde? WoW er pure grind og lite annet. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Han mener vell at grinding i wow er ikke som i gamle dager? Grinde full pvp set på en dag er ikke grinding. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jo det er det. Du sier det jo selv. "Grinde". Lenke til kommentar
Colado Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jo det er det. Du sier det jo selv. "Grinde". Ja nettopp. Var det jeg skulle fram til, "grinde". Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Finnes det noe man kan gjøre for å unngå at wow bugger og viser fyren din uten hjelm og skuldre? Får det ofte hvis jeg logger ut av en, inn på en annen og inn på den første igjen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har lurt på det samme. Tror kanskje man må slette cache eller noe sånt slik at data om char blir resatt. Den ene charen min har hvert sånn siden rundt jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Finnes det noe man kan gjøre for å unngå at wow bugger og viser fyren din uten hjelm og skuldre? Får det ofte hvis jeg logger ut av en, inn på en annen og inn på den første igjen. Jeg har det samme på to av fyrene mine. Smått irriterende, men har blitt fast vane for meg å ta av å på hjelm og skuldre hver gang jeg logger på. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde også problemet med at hjelmen ikke ble vist. Hjalp seg når jeg byttet PC, men jeg har dessverre ingen tips til hvordan man skal bli kvitt det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Virkelig? Hvordan skal du få gjort raids uten å grinde? Hvordan skal du få gjort arena uten å grinde? WoW er pure grind og lite annet. men betraktelig lite grinding skal til for å bli god i forhold til i vanilla. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Høres ut som noen ikke har spilt wow siden vanilla :!: Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei! Jeg har en priest lvl 19, shadow. Men siden det alltid ender opp med at jeg må hjelpe til med å heale i dungeons, tenkte jeg at jeg like godt kunne respecce til enten holy eller disc mens jeg levler opp. Hva er lettest for en som aldri har healet før; holy eller disc? Hva bør jeg være obs på som healer som jeg ikke nødvendigvis har lært meg som dps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå