Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som klager på at man får gear "for lett" er retards. "LOL HEROICS ER VANSKELIGERE" nei det er de ikke, de er bare mye kjedeligere. For min del er gear bare noe tull som hindrer meg i å gjøre morsomme ting fordi jeg må gjennom en masse kjedelig bullshit først. Når jeg returnerer skal jeg bare grinde BG, kjøpe JP for honor, kjøpe 359-gear for det og være raid-klar. Å måtte gjøre kjedelige ting (heroics, grinding, repfarm etc.) før man gjør morsomme ting (raids) er det som gjør WoW til et kjedelig spill.

Lenke til kommentar

Enig med Pokey, og det er naturligvis andre veien også. Jeg har ikke noe særlig motivasjon til å grinde evige timer med battlegrounds for å få PvP gear som jeg trenger for å bli konkurransedyktig i Arena uansett. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grinding er en stor del av WoW, og det som faktisk gjør mange hekta. Det er 4 måneder siden Cata kom, jeg har raidet i over 3 måneder nå, men fikk ikke Cataclysmically Epic før denne uka. Det er ganske lang tid for et spill å holde på meg bare ved hjelp av et mål, fullt 359 gear! Så får man tro man er klar for heroiske raids, bare vi kan få Nef ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Finnes det noe man kan gjøre for å unngå at wow bugger og viser fyren din uten hjelm og skuldre?

Får det ofte hvis jeg logger ut av en, inn på en annen og inn på den første igjen.

Jeg har det samme på to av fyrene mine.

Smått irriterende, men har blitt fast vane for meg å ta av å på hjelm og skuldre hver gang jeg logger på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Virkelig? Hvordan skal du få gjort raids uten å grinde?

Hvordan skal du få gjort arena uten å grinde?

WoW er pure grind og lite annet.

men betraktelig lite grinding skal til for å bli god i forhold til i vanilla.

Lenke til kommentar

Hei! :)

Jeg har en priest lvl 19, shadow. Men siden det alltid ender opp med at jeg må hjelpe til med å heale i dungeons, tenkte jeg at jeg like godt kunne respecce til enten holy eller disc mens jeg levler opp.

Hva er lettest for en som aldri har healet før; holy eller disc? Hva bør jeg være obs på som healer som jeg ikke nødvendigvis har lært meg som dps? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...