The Doctor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 500-525 er Fire Prism, så det blir vel rundt 25 dager med JC leveling. Er ikke gøy, men Fire Prism har nå som oftest noen blå gems og Chimera's Eye enkelte ganger. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 hvilken "enchantments" er best for rogue på head og legs, ilvl 35 og 60. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Itemlevel 35 og 60? Hvilket spec er du? Endret 7. april 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hva har det med spec å gjøre? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nvm det med speccet, jeg tenkte pvp nå. Arcanum of the ramkahen på head og dragonscale leg armor på legs, tenkt ut ifra denne. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvor store gem-bager finnes det? Er 24 slots det største? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Flere som har problemer med at når du caller pet, dismounter, går inn i instance, etc så går HP'en til pettet ned til 6-7000hp? Veldig irriterende når pettet dør med en gang i BG etter dismount, etc. Hunter this is. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://www.wowhead.com/items=1.5 Ganske lett og finne frem i menyene på wowhead. Om det er flere bags du lurer på kan du bare ta mouseover på menyen og vips kommer flere alternativer ut. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Flere som har problemer med at når du caller pet, dismounter, går inn i instance, etc så går HP'en til pettet ned til 6-7000hp? Veldig irriterende når pettet dør med en gang i BG etter dismount, etc. Hunter this is. Det pleide å skje med meg som unholy DK, bare at den ble healet etter et par sekunder. Fikk en masse healing done hver gang jeg dismountet og forstod ikkeno. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 YY, var en bug ganske lenge som gjorde at alle pets fikk 1hp etter dissmount men det healet til fullt etter 1sek'ish, men det ble fikset..alltid artig å jakte hunters/DKs for så å Ice Lance pets - så klart en Ice Lance så døde jo eieren av petet også så var liksom ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Angående "Let me google that for you"-poster, så er de uønsket på forumet. Man kan si "jeg fant følgende ved et søk på Google" og sitere hva man fant, men hvis alle forumdeltakere over alt plutselig skulle begynne å slenge ut "Søk på google" på hvert spørsmål, ville det snart ikke være mulig å finne riktig svar på nettopp Google før man har scrollet gjennom flere sider med "google det"-svar, og da har man skutt seg selv i beinet rimelig kraftig. "Google-svarene" er slettet, og jeg vil anbefale de skyldige om å komme med et ordentlig svar... om ikke annet fordi man nå innser hvor dumt det var Dette innlegget skal IKKE kommenteres. Eventelle reaksjoner kan rettes til meg på PM om det absolutt skulle være noe. Fortsatt god kveld 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Ett fåtall nye updates i patch notes til 4.1 Honor is now purchasable from the Justice Commodities Vendor at 250 Honor per 375 Justice.Justice is now purchasable from the Honor Commodities Vendor at 250 Justice per 375 Honor. Conquest is now purchasable from the Valor vendor at 250 Conquest per 250 Valor. Når de først er igang kan de da ta å gjøre det mulig for oss å kjøpe Valor points for conquest points. Virker bra synes jeg, da jeg er mektig lei heroics, og har ikke gjort en daily heroic på flere uker. edit: link til patch notes Endret 7. april 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Justice is now purchasable from the Honor Commodities Vendor at 250 Justice per 375 Honor. Åh svarte så fantastisk! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Tja. Kjekt på en måte. Har ikke peiling på hvordan weekly cap'en på valor points fungerer og om det blir slikt at man kan tjene weekly cap'en i tillegg til points fra Conquest. Dette gir dobbelt så mange points i uka som før med andre ord (om ikke fler). (Blir jo det samme omvendt med valor til conquest så klart) Endret 7. april 2011 av Refsa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jo fler points jo mer gear i uka og jo fortere er man gearet. Noe som da gjør vanskelighetsgraden lavere. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vanskelighetsgraden eksisterer ikke. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det var ikke poenget mitt. Om du ikke skjønte hva jeg mente kan du lese det en gang til. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skjønner poenget ditt men jeg ser ikke hvordan konsekvensene er negative. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå