Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som har problemer med at når du caller pet, dismounter, går inn i instance, etc så går HP'en til pettet ned til 6-7000hp? Veldig irriterende når pettet dør med en gang i BG etter dismount, etc. Hunter this is.

Det pleide å skje med meg som unholy DK, bare at den ble healet etter et par sekunder. Fikk en masse healing done hver gang jeg dismountet og forstod ikkeno.

Lenke til kommentar

YY, var en bug ganske lenge som gjorde at alle pets fikk 1hp etter dissmount men det healet til fullt etter 1sek'ish, men det ble fikset..alltid artig å jakte hunters/DKs for så å Ice Lance pets - så klart en Ice Lance så døde jo eieren av petet også så var liksom ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar

Angående "Let me google that for you"-poster, så er de uønsket på forumet. Man kan si "jeg fant følgende ved et søk på Google" og sitere hva man fant, men hvis alle forumdeltakere over alt plutselig skulle begynne å slenge ut "Søk på google" på hvert spørsmål, ville det snart ikke være mulig å finne riktig svar på nettopp Google før man har scrollet gjennom flere sider med "google det"-svar, og da har man skutt seg selv i beinet rimelig kraftig.

"Google-svarene" er slettet, og jeg vil anbefale de skyldige om å komme med et ordentlig svar... om ikke annet fordi man nå innser hvor dumt det var ;)

Dette innlegget skal IKKE kommenteres. Eventelle reaksjoner kan rettes til meg på PM om det absolutt skulle være noe.

Fortsatt god kveld :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ett fåtall nye updates i patch notes til 4.1

Honor is now purchasable from the Justice Commodities Vendor at 250 Honor per 375 Justice.

Justice is now purchasable from the Honor Commodities Vendor at 250 Justice per 375 Honor.

Conquest is now purchasable from the Valor vendor at 250 Conquest per 250 Valor.

Når de først er igang kan de da ta å gjøre det mulig for oss å kjøpe Valor points for conquest points. Virker bra synes jeg, da jeg er mektig lei heroics, og har ikke gjort en daily heroic på flere uker.

edit: link til patch notes

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Tja. Kjekt på en måte. Har ikke peiling på hvordan weekly cap'en på valor points fungerer og om det blir slikt at man kan tjene weekly cap'en i tillegg til points fra Conquest. Dette gir dobbelt så mange points i uka som før med andre ord (om ikke fler). (Blir jo det samme omvendt med valor til conquest så klart)

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...