Leoron Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noe vits å gjøre argent crusade? Om du er ute etter å få flere mounts så er vel det en grei måte. Funker fint også til å booste rep til storbyene dine, ved å bruke et item du får som quest reward. Du kan også få deg en slave som kommer løpende med en cooldown på 12 timer elns. Gir deg mulighet å enten sende mail/vendor(reagent)/bank. Kan også kjøpe pets. På min server selges de for +/- 2000 g, noe som kan være greit om du trenger cash. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Blir det ny pvp season til 4.1? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noe vits å gjøre argent crusade? Om du er ute etter å få flere mounts så er vel det en grei måte. Funker fint også til å booste rep til storbyene dine, ved å bruke et item du får som quest reward. Du kan også få deg en slave som kommer løpende med en cooldown på 12 timer elns. Gir deg mulighet å enten sende mail/vendor(reagent)/bank. Kan også kjøpe pets. På min server selges de for +/- 2000 g, noe som kan være greit om du trenger cash. Helst ute etter flyvende mounts om jeg først skal grinde dailies. Pets høres jo greit ut, cash er fint. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 JC dailies om du er JC, da. Gir iallefall meg ett par tusen gull i å selge Chimera's Eye på AH med så mange JCs det er på serveren. Par tusen gull? Hvor mye koster egentlig Chimera's Eye på serveren din? På Draenor ligger de på 100g Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ja og så selger du ti så har du tusen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ligger mellom 150-200, så jeg tjener ganske bra på det etter noen dagers questing. Sparte opp ca. 25 stykk, solgte de, profit på 2500~ Kunne gjerne gått tilbake til desember igjen, tjente som bare f på elementium ores, var helt sinnsykt, og nå ligger de nede på 90-100g per stack. Mens det i desember var 600-700g for en stack. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Yeh, savner cata launch. Tjente mye på kort tid. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Stacker opp Pyrite ore nå, venter i stillhet på epic gems som jeg håper kommer snart, i enten 4.1 eller 4.2. Pyrite ore har falt ganske mye i pris og, så jeg kjøper inn alle billige stacks jeg kommer over og farmer noe selv, selv om det er litt vanskelig på high pop server. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Realm first guild level 25! Woot! 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Gratulerer Tror bare vi er 18. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Når det gjelder JC dailies, vil du tjene mye, mye mer på å velge Designs og selge gems. Chimera's Eye er latmanns-metoden. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Taper bare penger på JC jeg, ved å kjøpe gems/mats som går til daily's. Nå vet jeg ikke om tokens blir brukt til nye gems men samler dem, har noe med 60 tokens elns. Taper bare penger på JC jeg, ved å kjøpe gems/mats som går til daily's. Nå vet jeg ikke om tokens blir brukt til nye gems men samler dem, har noe med 60 tokens elns. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nå er jeg en av de late som ikke gidder å kjøpe recipes. Kjøper bare recipes om det er noen som trenger en spesifikk gem, har så og si alltid tokens til det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg kjøpte 2-4 designs til hver farge av gems, og etter det har jeg spart på tokens. Nå bare prospecter jeg ores og kutter gems. Har tjent flere hundretusen gull på denne metoden, og det er fremdeles hovedinntekten min. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kuttede gems på serveren min er så billige at det tar flere uker å tjene noe "stort" på det, maksprisen jeg har sett på de blåe gemsene, shadowspirit diamonds, går for rundt 20-30g mens carnelian, zephyrite osv. går for knippe 10g. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Er det slik at de patcher inn epic gems etterhvert? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kom epic gems i 3.2 patchen, husker jeg gikk rundt og ventet på dem etterhvert da og, så det kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Ah. Du kan spare opp tokens til nye recipes da, de blir sikkert å selge for himla mye. edit: Lol, hvis jeg har begynt å spille igjen da må jeg virkelig få JC til 525 så jeg kan utnytte mine to transmutation masters Endret 6. april 2011 av Pokey Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har begynt oppsparingen av tokens. Hvor mye er JC skillen din på nå, Pokey? De siste levlene er noe dritt, lage Fire Prism som er 20h CD på, så det tar noen dager å komme seg til 525. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå