Midnight_walker Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Enhancement Shaman har også en ganske sweet deal med Maelstoem Weapon... Instant heals ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Forstår hvorfor folk klager på self-healinga til Death Knights for tia. Lvl 66 og har soloa Ramparts og er midt i Blood Furnace og skriver dette mens jeg venter på cooldowns. Burde ikke måtte vente på cooldowns. Må nok en buff til fra Blizzard nå. 1 Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Burde ikke måtte vente på cooldowns. Må nok en buff til fra Blizzard nå. Haha, ferdig nå og det gikk glatt i BF og gitt. Latterlig at det skal være så lett. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Forstår hvorfor folk klager på self-healinga til Death Knights for tia. Lvl 66 og har soloa Ramparts og er midt i Blood Furnace og skriver dette mens jeg venter på cooldowns. Da skjønner jeg ikke hva du babler om når du IKKE er 85? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Pre-85 er tull ingen bryr seg om. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 kan nå ikke påstå blood DK sin self healing i 85 er liten heller da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nei, jeg synes heller ikke dotsene til affliction warlocks er dårlige på 85. Hva er poenget? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det bare virka som om dere to påsto at blook DK ikke hadde self heal som kunne virke i det hele tatt. Thats my point Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det bare virka som om dere to påsto at blook DK ikke hadde self heal som kunne virke i det hele tatt. Thats my point Self healing til Blood DK er på samme kraft som en shield block til en warr/pala. Legg på CD'er som forsterker det og evt litt fler HP CD's så har du en DK. 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det bare virka som om dere to påsto at blook DK ikke hadde self heal som kunne virke i det hele tatt. Thats my point Self healing til Blood DK er på samme kraft som en shield block til en warr/pala. Legg på CD'er som forsterker det og evt litt fler HP CD's så har du en DK. Har du regnestykke på det, eller hvor har du lest det? (kilde) eller falt pisspreik rett fra rompa di? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det bare virka som om dere to påsto at blook DK ikke hadde self heal som kunne virke i det hele tatt. Thats my point Self healing til Blood DK er på samme kraft som en shield block til en warr/pala. Legg på CD'er som forsterker det og evt litt fler HP CD's så har du en DK. Har du regnestykke på det, eller hvor har du lest det? (kilde) eller falt pisspreik rett fra rompa di? Ligger her inne blant 30 sider med annent "pisspreik" http://pwnwear.com/forum/avoidance-blood-shield-t733.html 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen som har tips på dailies jeg kan gjøre? Gjør allerede 12 tol barad dailies hver dag, samt cooking og fishing. Står da igjen med et par ekstra, men vet ikke hva som er verdt å gjøre nå for tiden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 JC dailies om du er JC, da. Gir iallefall meg ett par tusen gull i å selge Chimera's Eye på AH med så mange JCs det er på serveren. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det bare virka som om dere to påsto at blook DK ikke hadde self heal som kunne virke i det hele tatt. Thats my point Self healing til Blood DK er på samme kraft som en shield block til en warr/pala. Legg på CD'er som forsterker det og evt litt fler HP CD's så har du en DK. Har du regnestykke på det, eller hvor har du lest det? (kilde) eller falt pisspreik rett fra rompa di? Ja lol Blood DKer har ikke death strike eller cooldowns. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 JC dailies om du er JC, da. Gir iallefall meg ett par tusen gull i å selge Chimera's Eye på AH med så mange JCs det er på serveren. Meh, har mining og herbs bare, og afaik har ikke de dailies. Noe vits å gjøre argent crusade? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen som har tips på dailies jeg kan gjøre? Gjør allerede 12 tol barad dailies hver dag, samt cooking og fishing. Står da igjen med et par ekstra, men vet ikke hva som er verdt å gjøre nå for tiden. Arena i STV, vet du også har i uldum........ proff har du? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Man kan etter 4.1 oppnå 60% XP boost ved hjelp av heirlooms og guild xp. Det er bra at Blizzard inner at pre 85-content er bullshit ingen er interessert i å spille lenger. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvor står det hvor lenge account management er nede? Irriterende at jeg ikke vet når siden er back up. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Noe vits å gjøre argent crusade? Om du er ute etter å få flere mounts så er vel det en grei måte. Funker fint også til å booste rep til storbyene dine, ved å bruke et item du får som quest reward. Du kan også få deg en slave som kommer løpende med en cooldown på 12 timer elns. Gir deg mulighet å enten sende mail/vendor(reagent)/bank. Endret 5. april 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå