Backspace_89 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 noen som vet hvilken klasse som er raskest å levle med? etter nå å ha spilt warrior til level 10( in progress, likte warrior utrolig godt) holder jeg en knapp på denne klassen. er jo bare å spurte videre til neste offer, slipper å tenke mana. er det noen klasser som er like raske? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Rogue er vel enda raskere etter min mening. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Rogue eller hunter vil jeg tro. Med hunter har man i hvert fall ingen nedetid. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 har en level 46 rogue og 24 hunter, synes warrior gikk fortere. alle startet i Coldridge valley(dverg/gnom-stedet), så alle hadde samme quests/fiender. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jobber med min 7. lvl60 nå, en druide. Er egentlig ganske imponert over hvor bra klassen er mtp nedetid. Det er litt som med warlocken, jeg kjøper to stacks med lvl25-mat og -drikke når jeg runder 25, og selger de samme når jeg blir 35, hvorpå jeg kjøper lvl35-mat og -drikke. Jeg antar disse også blir liggende urørt i backpacken til jeg runder 45. Men, jeg vil egentlig ikke si det er noe voldsom forskjell på klassene. Har kommet til 60 med 6 chars, og har brukt mellom 9 og 14 dager. 14 dager brukte jeg på priesten (den første charen min), og der ble det en del utforsking og Astranaar-raiding. 10 dager /played er vel gjennomsnittet. Ingen klasser har utmerket seg ekstremt, men enkelte klasser har såklart fordeler. Hunter kan specce BM, kjøpe en haug med middelmådige kuler/piler og ha minimalt med nedetid. FD / pet-attack + løpe vekk sparer på repairkostnader. Rogue / warrior + bandasjer / cannibalize kan holde det gående i evigheter, begge dreper svært fort. Mage lager egen mat/drikke, og er svært mana-økonomisk. Warlock med DS = uendelig mana via lifetap. Shamaner kan lage killspots med totems, trekke mobs inn i dem og regenerere mana samtidig. Druid med finfint gear er ikke langt unna rogue-dps, og kan lett poppe ut fra catform for å heale etter 3-4 mobs, for så å fortsette. Men, så kommer det også litt an på hva du vil bli når du blir stor. Det hjelper lite om rogue er kjapp å levle, når du ikke får guild eller plass i instancer pga overbefolkning. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bra at noen ser hvor deilig druiden er, gleder meg faktisk til å levle min fra 60-70, for som du sier, med rette specc og gear så har man ganske bra dps. Og med healing etter et par mobs, og inn i form igjen er heller ikke mana noe problem. Spesielt etter level 40, når man får gratis innervate nå. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg blir svett av folk som vil duelle fordi de vil øke skillen i et våpen! Så vidt jeg vet, betyr ikke våpen skill a damn shit i PvP, og derfor kan man heller ikke increase den i en duell! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Heh, prøv en 60vs60 hvor en har vanlig gear og en har skill 1 på et eller annet. Du kommer vel ikke til å se annet enn miss/dodge/parry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Men det øker vel ikke i duel? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Heh, prøv en 60vs60 hvor en har vanlig gear og en har skill 1 på et eller annet. Du kommer vel ikke til å se annet enn miss/dodge/parry. 7006440[/snapback] I lvl 29 hadde jeg noen av mine beste twinktider ever, med warrioren min. Med 5 i skill Lenke til kommentar
different Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Vil leveling gear erstatte UBRS/Scholo/Strat-blues umiddelbart i tBC, eller bør jeg få meg noe bedre armor på roguen min? Har Lobotomizer fra AV, og har ikke tenkt å gjøre noe spesielt før tBC uansett. Edit, en ting til; er prisen på flying mount bekreftet? Endret 5. oktober 2006 av different Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei det er ikke vits i å skaffe seg bedre gear. Om du kommer til BC med fullt tier1 tipper jeg at det ikke tar mange levlene før du begynner å bytte det ut igjen. En fordel med det er at om du har en del epics kan du kanskje sharde de og selge.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 tipper at du nesten tjener mer på å selge epixene til vendor enn å sharde dem i tbc, prisene på nexus crystals kommer til å falle enormt. Lenke til kommentar
different Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jobber med min 7. lvl60 nå, en druide. Er egentlig ganske imponert over hvor bra klassen er mtp nedetid. Det er litt som med warlocken, jeg kjøper to stacks med lvl25-mat og -drikke når jeg runder 25, og selger de samme når jeg blir 35, hvorpå jeg kjøper lvl35-mat og -drikke. Jeg antar disse også blir liggende urørt i backpacken til jeg runder 45. 7003151[/snapback] Har bestemt meg for at jeg rett og slett ikke gidder å gjøre noe med roguen min, så da vil jeg levle en figur mens jeg venter på BC. Så, du som har så en hær med lvl 60'er, synst du druid er moro i forhold til de andre du har? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mnja, favoritten er fremdeles warlock, men druid er absolutt en av de gøyere klassene. Litt som med warlock og fear, kan noe rootes/sleepes, kan det soloes. Nå tok jeg nettopp Mok'Morokk i Dustwallow marsh alene, en 45 elite-ogre som hitter for 300 og har 10k+ hp. Rank 1 root og Starfire, pew pew. Manapots og Innervate innimellom. Ellers er også bearform finfin, og bearform -> humanoid -> warstomp -> heal -> bearform-kombinasjonen er brillefin. Bytte til humanoid og hive på rejuvenate -> travelform hvis det skulle komme adds eller ekle allyer når man er skadet. Ser også frem til stealthruns til Mother smolderweb og Hearthsinger Forresten når jeg runder de 60. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen andre som skal ha TBC Collectors' edition? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvorfor skjer dette? At noen navn blir enorme. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen andre som skal ha TBC Collectors' edition? 7007888[/snapback] Hvilke bonuser får man? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 World of Warcraft: The Burning Crusade on both CD and DVD World of Warcraft: The Burning Crusade Behind-the-Scenes DVD The Art of World of Warcraft: The Burning Crusade Hardcover Art Book Exclusive In-Game Pet: Netherwhelp Two World of Warcraft Trading Card Game Starter Packs, plus Exclusive Cards Map of Outland Mouse Pad World of Warcraft: The Burning Crusade Soundtrack CD Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ahaha, plukket opp 5x greater shadow protection pots for 1.5g nå. De selger jeg vanligvis for 30g. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå