faldmo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 om man ikke tenker på å min/maxe TPS (Noe man sjeldent trenger uansett) så er vel de ulike typene tank relativt enkelt å spille, både å skaffe aggro og i de fleste encounters. Dog ingenting som er så kjedelig som å ha en dårlig tank de få fightene hvor tanken må bruke 4+ hjerneceller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hva er greia med den krabba som popper opp nede til høyre på armory? Slitsom. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er vel aprilspøken fra i går.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Krabba er på alle wow-sidene. Det er aprilspøken, ja. http://eu.battle.net/wow/en/game/dungeon-helper/ Hadde vel blitt riots hvis han dukka opp inne i spillet til alle også. Endret 2. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Noen som husker den Bindersen i word Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor mye tror du en account med 85 priest full Vicious 7k achievs, 85 rogue full Vicious, 80 druid, 74 mage og 65 DK er verdt? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Veldig, veldig mye. Den har tross alt en level 65 DK. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ja, DK er jo det viktigste som finnes. Har du ikke DK er du scrub. Men den skal nok gi deg vann og brød i ett par uker om du selger den. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Liker ikke å selge noe jeg har jobbet for egentlig, spesielt ikke spillkontoer, men ser meg nødt ettersom det er den beste måten å slutte å spille WoW på. Tenkte sånn 1500-2000kr? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det får du sikkert om du finner de rette personene. Hvorfor skal du slutte hvis du ikke vil? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det får du sikkert om du finner de rette personene. Hvorfor skal du slutte hvis du ikke vil? Tar for mye tid, har begynt å spille Rift, virker som et spill der du kan da det litt mer med ro og likevel være på topp. Så har vi PvP som er helt ødelagt, så ja :/ Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Finnes det flying mounts man kan kjøpe bortsett fra de vanelige? Altså utenom tailoring og engineer mountene da Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ja Hvilkne da? og hvor kan man få kjøpt disse? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det får du sikkert om du finner de rette personene. Hvorfor skal du slutte hvis du ikke vil? Tar for mye tid, har begynt å spille Rift, virker som et spill der du kan da det litt mer med ro og likevel være på topp. Så har vi PvP som er helt ødelagt, så ja :/ Ja men da vil du jo slutte Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det får du sikkert om du finner de rette personene. Hvorfor skal du slutte hvis du ikke vil? Tar for mye tid, har begynt å spille Rift, virker som et spill der du kan da det litt mer med ro og likevel være på topp. Så har vi PvP som er helt ødelagt, så ja :/ Ja men da vil du jo slutte Aldri sagt jeg ikke vil slutte, alt jeg sa var at jeg ikke liker så selge slike ting ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ... Men du selger kontoen din selv om du ikke liker å gjøre det, for å få deg selv til å slutte? Hvorfor ikke bare la være å logge på og heller spille Rift? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 ... Men du selger kontoen din selv om du ikke liker å gjøre det, for å få deg selv til å slutte? Hvorfor ikke bare la være å logge på og heller spille Rift? Tjener litt penger samt eliminerer sjansen for å starte igjen, føles bare bedre. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) *never mind* Endret 3. april 2011 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Forstår hvorfor folk klager på self-healinga til Death Knights for tia. Lvl 66 og har soloa Ramparts og er midt i Blood Furnace og skriver dette mens jeg venter på cooldowns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå