Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hmm, skaffet 1500 rating som leader i Pugs første uka ,jeg.. Hadde vel req på en pvpdel (at de hadde farmet honor før arenaseason). 2.5k resi er jo ikke så lite.. Nå har ikke jeg spilt på over en måned, og gearet er borte, men tror da jeg kun hadde rundt 3.5k selv.. Med full epic. Vel, finn deg skikkelige guild.. Intensity på Outland f.eks. 2350 req for å komme inn, men jeg kan skaffe deg invite, om du vil inn. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Er på Frostmane grunnet venner, og har ~2.2 nå, så har ikke lange stykket igjen. Tar vel igjen det siste når jeg får lilla bit etter arena denne uken. Intensity kan kanskje vurderes etter TG (skal spille med nevnte folk der). Endret 31. mars 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Høres bra ut! Lykke til, gi meg en lyd om du vil noe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg banker på døren din om to uker :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Å? Hva skjer da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Skal ta broren din hjem. Endret 31. mars 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er på Frostmane grunnet venner, og har ~2.2 nå, så har ikke lange stykket igjen. Tar vel igjen det siste når jeg får lilla bit etter arena denne uken. Intensity kan kanskje vurderes etter TG (skal spille med nevnte folk der). What is this.. I don't even.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Får se om Frostmaneguildene er ræv eller ikke. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Pokey: OK, du mener 1500 var dårlig, men du kaller deg pro, du har vært 1500 da du spilte arena, hvor får du ordet "pro" fra? du spiller DK og blood-spec, men det er vel egnet til 1v1, der du er pro eller er det sant det andre snakker om at du er troll? hvis så, ok, jeg got troll'd. men slutt å slenge drit på andre forum brukere, hold en normal tone, du er bare skam på denne delen av forumet, gjør bare kvalme. Men alt dette for bli min mening, kunne kanskje sendt PM men ork å motta dritslenging. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du er jo ikkje akkurat posterboy for motivational speaker heller nagina ^^ Men uansett, sia det faktisk var litt preik om arena her. Køyrer comboen hunter/disc i 2s (inb4 "NOONE CARES ABOUT 2s") Det går forsåvidt heilt ok, om dei trainer hunter, men når eg som disc blir traina blir det verre. Er spesielt healer/dps comboer der dps trainer meg at vi sliter med å få cc'en til å sitte. Både warriors og dk's eter meg levande. Warrior er jo fullstendig ute av kontroll (sjøl om hunter spammer tranqshot visstnok), og dk berre maler meg ned til slutt. I alle tilfeller taper eg manakampen mot den andre healeren, om det er pala, druid, shaman. Trenger en god strat på ka ein skal finne på når eg blir traina, og då aldri får satt inn en god MC. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje jeg ikke er det men jeg går ikke rundt å spammer andre ned, bruker sterke verb og skryter over egne ferdigheter, (som finnes eller ikke), njet.- men, inner focus + mind control funker fett mot de fleste melee, hvis hardt presset Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kjører retri paladin / subtlety rogue atm med en kompis, ikke noe seriøse greier. Bare for å cappe conquest points, så kjører vi det en gang i uken til vi er fullcappet. Det går ganske greit mht. at roguen jeg spiller med stunlocker dpsen i healer/dps combo så nuker vi healer og tar dpsen etterpå, vant nå 7 av 10 arena matches igår. Tenker å gjøre 2x rogue når jeg får roguen min til 85, så får vi heller se hvordan det går. Ser for meg ett hav av muligheter, men herre hvor dårlige folk i >1500 brackets er, med unntak av noen få som tar oss. Verste jeg har møtt på så langt må være frost mage / subtlety rogue, helt forferdelig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har kjørt mye retri/sub selv, er ganske morsomt. Kjør på dps mens dere bruker cycle med dancesap osv på healer. Kommer fort 1800-1900 med det. Trenger bare samspill på CC, så er alt i boks! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Samspillet er nok langt ifra i boks så langt når det kommer til CC, men jeg slenger nå på en Hammer of Justice og Repentance ett par ganger, men føler vi gjør det ganske greit. Nå er roguen jeg spiller med helt ny på subtlety og har bare erfaring med mutilate, så jeg føler jeg må "lære" han litt opp i og med at jeg har lest meg opp på diverse subtlety guider og har en 77 sub rogue selv som er levlet opp via BG. Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Tomb of Immortal Darkness Final Boss: Omgsogoth Endret 1. april 2011 av koots Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha. Ser ut til at vi er fint ferdig med diskusjonen og jeg gjør alle en tjeneste med å ikke begynne å krangle, nagina. Jeg vet ikke hvor jeg har sagt at jeg er pro, men det er garantert kødd. Spesielt dersom jeg bruker frasen "profesjonell pro gamer". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva, er ikke du en profesjonell pro gamer? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Pokey: OK, du mener 1500 var dårlig, men du kaller deg pro, du har vært 1500 da du spilte arena, hvor får du ordet "pro" fra? du spiller DK og blood-spec, men det er vel egnet til 1v1, der du er pro eller er det sant det andre snakker om at du er troll? hvis så, ok, jeg got troll'd. men slutt å slenge drit på andre forum brukere, hold en normal tone, du er bare skam på denne delen av forumet, gjør bare kvalme. Men alt dette for bli min mening, kunne kanskje sendt PM men ork å motta dritslenging. Haha, patetisk. Bedre å drive kvalm med vilje enn å være så langt ute på jordet som du er uten å være klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå