Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Så det store spørsmålet pokey, du spiller jo blood dk, var det siste jeg fikk med meg da du bablet om PVP, ok.

Nå snakker du om 1500 rating er for scrubs, virker i allefall, så hvorfor ikke linke amrory og vise hvor god du er, jeg har hele tiden ment og sett deg som "below 1k rating dude" siden du ikek har noe å komme med oog spesielt når du spiller blood.

Ser ingen poeng å forsette denne diskusjonen så lenge du ikke kan bevise at du ikke er en av de scrubs. Du som står poster her som en helt, "jeg er pro" osv" osv, bevis hva du er ellers bli sett som da scrub.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

OK Pokey:

For meg som klarer 2k lett, skal jeg si at 2k rating er dårlig? Er det det for deg?

For for min del, om jeg ikke kommer 2k rating uten problemer, så har jeg en ekstremt dårlig dag, eller en dårlig teammate, eller dårlig samspill. 2k er dårlig for meg, men bra for deg?

Jeg mener at 1800 rating er en rating man kun møter folk som blir boosta på, eller som nettop har klart å climbe seg over 1500.

Slutt å vurder hva som er bra, uten å være god selv?

Lenke til kommentar

Mener dere seriøst at man må ha en viss rating før man kan vurdere noe selv? Det er jo helt idiotisk, man kan ha lest/fått med seg nok til å delta i en diskusjon uten å kunne det selv, jeg er rimelig sikker på at alle dere ganske ofte diskuterer ting irl uten at dere nødvendigvis sitter i toppen av hva en dere diskuterer.

og fyi, 2k rating er ikke noe spesielt..2k er decent men langt fra bra - og før du spør så nei, jeg har ikke 2k da jeg ikke spiller arena : )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Don't feed the troll's people.

Når du skriver det slik, får setningen helt feil mening. Apostrofen i troll's vil bety "Trollet sitt". Altså sier du egentlig "Ikke mat trollets folk".

Istedet for "Don't feed the trolls, people", som betyr "Ikke mat trollene, folkens".

• Liker 5
Lenke til kommentar

Don't feed the troll's people.

Når du skriver det slik, får setningen helt feil mening. Apostrofen i troll's vil bety "Trollet sitt". Altså sier du egentlig "Ikke mat trollets folk".

Istedet for "Don't feed the trolls, people", som betyr "Ikke mat trollene, folkens".

Can you help Uncle jack off a horde? :new_woot:

Lenke til kommentar

Ser ingen poeng å forsette denne diskusjonen så lenge du ikke kan bevise at du ikke er en av de scrubs. Du som står poster her som en helt, "jeg er pro" osv" osv, bevis hva du er ellers bli sett som da scrub.

LES POSTENE DU SVARER PÅ.

Hvah? Du tar utgangspunkt i at jeg mener jeg er bedre enn alle jeg mener er dårlig. Det er helt feil. Jeg er dårlig i arena. Den tiden jeg spilte var jeg på rundt 1500 i rating, og jeg mener det var en dårlig rating, fordi jeg nådde det lett og jeg er uerfaren i arenaspill. Jeg mener jeg selv på den ratingen er dårlig, dermed mener jeg at de andre på den ratingen er dårlig. På samme måte som jeg er bronze-league på Starcraft, og ser på meg selv som sykt scrub i Starcraft. Dermed ser jeg også på de andre med lignende win/loss ratio som scrubs.

Jeg boldet ut poengene mine siden du tydeligvis ikke kan lese.

La meg trekke inn et eksempel

MIN LOGIKK: Man kan vurdere hver enkelt fotballspiller ut fra ferdighetene sine.

DERES LOGIKK: Man kan ikke diskutere hvor god fotballspillere er i forhold til hverandre med mindre man er like god som de selv. Man kan ikke si at det laget på bunnen av tabellen er dårligere enn det på toppen fordi man ikke er like god som de på toppen selv.

OK Pokey:

For meg som klarer 2k lett, skal jeg si at 2k rating er dårlig? Er det det for deg?

For for min del, om jeg ikke kommer 2k rating uten problemer, så har jeg en ekstremt dårlig dag, eller en dårlig teammate, eller dårlig samspill. 2k er dårlig for meg, men bra for deg?

Jeg mener at 1800 rating er en rating man kun møter folk som blir boosta på, eller som nettop har klart å climbe seg over 1500.

Slutt å vurder hva som er bra, uten å være god selv?

Det som er bra er det man må jobbe for å oppnå og være erfaren for å få til. Man må ikke jobbe for å oppnå 1500 dermed er det dårlig. Det sier du selv her; de du møter på 1800 er de som blir boostet. Er virkelig de som spiller seg, med full innstats, opp til samme nivå som de som blir boostet noe særlig gode?

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skjønner hva du mener, men det fungerer ikke sånn. God på våres fotballag betyr ikke at man spiller i tippeligaen.

Men lar det ligge, vi er uenig, sånn er det bare.

Er dere på 1500 rating, så får dere heller ta en prat med meg, så skal jeg gi dere noen tips også får jeg hjelpe dere så godt jeg kan til høyere rating. Jeg vil ikke drepe noens motivasjon ved å si at du er på 1500 rating, du er dårlig. Sier heller "Du er på 1500 rating, du er ikke god nok for at du kan spille med meg, men vil du ha tips til å komme høyere, kan jeg hjelpe deg."

Eneste grunnen til jeg gadd å starte på wow igjen var fordi en på forumet (Lycantrophe) ga meg en fin start på det hele. Jeg visste ingen ting om paladins, men at en random stilte opp for meg og ga meg tips, forklarte situasjoner og hvordan man skulle gjøre ting, ga meg en god selvtillitboost når jeg nådde maks lvl. Jeg var det du kaller noob, nå er jeg det du kaller god? Ingen ting kommer gratis, men man er ikke dårig fordi man ikke legger ned de 5 timene om dagen som jeg gjorde.

JonasKs på skype, om dere vil ta en prat. Melder meg ut av denne diskusjonen nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Se hva det har blitt av meg nå ! Ikke er jeg bare bedre enn deg i wow, jeg har faktisk introdusert dama mi til deg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kjempe :whistle:

Gå litt ratedBG, kommer lett til 2k rating, gir deg vel alá 2.5k conquestpoints i uka.

Ellerså ville jeg gått for noen lette 5on5 games, husker vi var rank 50 med 1.9k rating i sånn 2 uker (etter en to kvelder).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...