Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

WotLK problemet fiksa seg :) Blizz trengte hvist bare litt tid.

 

BTW: Kan jeg skaffe meg nye flying mounts før 80/85 uten å raide? Kommer aldri inn i raid, er lvl 70.

 

De letteste som level 70 er nok de en kan kjøpe når du er exalted med Netherwing og de en kan kjøpe når en er exalted med Sha'Tari Skyguard.

 

(Da sett bortifra de en kan kjøpe fra normale flyingmount vendors)

Lenke til kommentar

Hvor mye ledig plass må man egentlig ha for å starte WoW?

 

Søttte plutselig på noen problemer her, har en ganske full harddisk for tiden (4 GB ledig). Når jeg starter spillet får jeg beskjed om at jeg må frie opp mer plass.

 

 

edit: Nvm, 4.69 gb ledig gjorde susen.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Samme som før med MMR. 1500 er bra om du ikke tar det seriøst og ikke har gear. Gidder du bruke mer enn 3 timer i uka på arena vil jeg si 1800 vil være det som er "ok".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Uttaler meg ikke om hvor god pokey er, men jeg synes det å si at 1500 er dårlig for enhver person er feil. Hva som er bra, er individuelt, akuratt som i alt annet.

 

Har flere venner som ligger på 1500-1600ish, som jeg mener er gode spillere for seg selv, men rett og slett ikke finner en som de spiller godt med. Jeg har selv vært på 2.1k rating som rogue/shadowpriest, og spriesten hadde aldri vært over 2k. Byttet han ut med en ny spriest som hadde 2.4k i 3on3, men vi spilte ikke bra sammen i det heletatt, og ble på rundt 1950-2k rating.

 

Alt handler om samspill, og ikke bare hvordan man gjør det i duels.

 

EDIT: OG veldig få gjør det bra med RL friends.. Jeg opplever at folk ikke tar ting seriøst nok når man spiller med en kompis, ihvertfall. Lettere for krangel, lettere for dårlig stemning (siden man kjenner hverandre godt, så er det lettere å si "fy fean du suger!"). Jeg har demotivert flere venner i både CS og i wow, og det er jo noe man angrer på når man ser folk slutte. Alltid vær positiv, ikke si slemme ting om dem, hjelp dem heller på vei..

Nå er jeg blitt hacka, og alt av gear er borte og jeg slutter mest sannsynelig da jeg har gått veldig over til CS igjen etter denne ventetiden for å få gear tilbake.

 

Lykke til, alle dere wow-spillere. Jeg kan treffes på ventrilo, skype og msn om dere vil ha tips mot setups, lære openers eller div. Ellerså ser jeg innom tråden noen ganger om dagen.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Du er nok en million ganger bedre enn meg i arena, men å si at hva som er bra er opp til hver person er feil. Samspill er også en ferdighet, og om man ikke samarbeider bra nok er man ikke en god spiller. Det går jo selvfølgelig an at en av spillerne kunne klart mye mer med en annen partner, men da er problemet at den andre spilleren er dårlig og dermed er teamet dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du har jo helt feil, mener jeg. Samspill er en ferdighet, som må bestå av fler spillere, og ikke noe man finner etter noen timer med spilling. Jeg har da vært på 1500 rating i flere måneder selv.. Man blir ikke 2.3k rating på 3 uker etter man har nådd lvl 85. (Med mindre du har godt innsyn i arena, såklart)

Jeg har opplevd så utrolig mange ganger at vi har gått sammen 3 spillere med 2.2k achieves, og vi går RMP og tenker "easy 2.3k incoming!" og etter vi står på 1900 rating i 1 uke så går vi fra hverandre. Så har jeg opplevd det fine som skjedde meg nå for en stund siden. Fant to stk pve-spillere, ingen med 1500 achieves en gang, men de var voksne og lette å kommunisere med (Russer og svenske), og vi kom oss til 2k rating på en dag. Det er når man slipper å skrike ut "Hot me up, shadowstepping shaman", men at vi bare skjønte hva dena ndre ville gjøre. Et godt samarbeid er ikke naturlig, og er som oftest noe som må bygges opp. Og det du står her og sier, er at man er

1500 er ikke bra uansett hvordan man tar det. Om man spiller casualscrub og tenker "Det er bra for meg" er det fortsatt dårlig, bare at man selv i tillegg er dritt i spillet.

sier mer om deg, enn om andre. Aldri forvent at noen skal komme mer enn 1500 de to første ukene, om de ikke har vært over før.

 

Jeg har boosta to priest friends, begge var under 1500 rating. Boostet de til 1800, de fant seg fler arenamates da de kunne referere til 1800 rating achieves. De letet begge i rundt 2-3 uker før de fant noen de klarte å nå 1800-1900 med selv. Men nå er de der. Alt handler om tid.

 

Rotete skrivd, kl er 00:17 om natta, og jeg skriver i frustrasjon når jeg hører at folk sier at andre er dårlig. Ikke uttal deg om 1500 rating før du har vist meg 2.6k achives. Jeg når 2k på en dag, og sier aldri at folk på 1500 rating er dårlig. Men det gjør du? Hvorfor?

Proofs på at du er pro, eller slutt å uttal deg om hva som er dårlig.

 

 

EDIT: OG dårlig samspill gjør deg ikke til en dårlig spiller. Om du bare visste hvor mange gode spillere jeg har spilt med, som har gjort det bra før og med andre, men som jeg ikke har gjort det bra med, og sammenligna med de jeg har gjort det bra med.. En brøkdel har en spillestil jeg liker, det tar tid å finne de få personene. + 3on3 er det som gjelder, man skal være tre personer som forstår hvert tastetrykk den andre vil gjøre. Ingen misforståelser eller kommunikasjonsbrudd kan komme når man er på 2.3k rating. Eod.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i det du sier her. Samspill er en ferdighet, og høy rating er noe som tar tid og skill, og man kan lenge være på 1500 og slite med å komme seg oppover. Det forandrer ikke på 1500 ikke er bra.

 

Ikke uttal deg om 1500 rating før du har vist meg 2.6k achives.

 

Hvah? Du tar utgangspunkt i at jeg mener jeg er bedre enn alle jeg mener er dårlig. Det er helt feil. Jeg er dårlig i arena. Den tiden jeg spilte var jeg på rundt 1500 i rating, og jeg mener det var en dårlig rating, fordi jeg nådde det lett og jeg er uerfaren i arenaspill. Jeg mener jeg selv på den ratingen er dårlig, dermed mener jeg at de andre på den ratingen er dårlig. På samme måte som jeg er bronze-league på Starcraft, og ser på meg selv som sykt scrub i Starcraft. Dermed ser jeg også på de andre med lignende win/loss ratio som scrubs.

 

Men det gjør du? Hvorfor?

 

Fordi jeg ikke liker å gå helt "alle er like" på ting som dette. Jeg kan akseptere at jeg selv suger i ting, og dermed ser jeg også hvem andre som suger til ting. Du spiller på høy arenarating, se tilbake på når du var mindre god. Da du var på 1500 rating og ikke kunne komme deg lenger opp, var ikke du mye dårligere enn du er nå?

Lenke til kommentar

1500 var da vi gikk dobbel blood dk, sant? Ja, du var grusom. 1500 er på det nivået at man kan spille på autopilot og bare rope ut på skype, mumble eller whatever når det skjer noe skikkelig viktig uten å egentlig ha peil på noen taktikker eller bry seg i det hele tatt om positioning osv. Så om man bare spiller på autopilot mens man snakker dritt og chillaxer så er det naturligvis helt OK, men om man faktisk prøver å oppnå rating (og har noe som helst gear på seg) er 1500 bæsj og tiss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...