Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viss man ikke ser at det bildet ikke er tatt fra testserver er man dum. (hint: gear).

 

Tja, det som har vært på GM Island på min server fikk 72timer ban, ikke perm.

 

Og ja, det finnes en måte uten "exploits".

6995404[/snapback]

 

men den kan du sikkert ikke si på forumet på grunn av en eller annen regel??

 

:D

Lenke til kommentar

Skjer med min ubevisste trolling? Skummelt...

Jaja, jeg trenger ikke 4 60's holder med en druid.

Egentlig er det jo ikke så rart at druid er treig å levle, skal jo tross alt tilsvare 4 klasser. Tror forresten jeg har en formel for hvor lang tid det tar å levle opp en druid.

Overtrøtt warning:

((mage)^2+(rogue)^2+(priest)^2+(warrior)^2)^0,5

 

Prøv med for eksempel 10 dager per klasse så ser dere at den stemmer ganske bra :)

Lenke til kommentar
når de sier fra 5-11, forventer jeg at serverne er oppe klokka 11, men får vel bare vente på meldingen : "server is still at maintenance" eller noe...

6996842[/snapback]

 

Slutt å syt, og vær glad fordi du ikke spiller med 90% av characterene dine på en som er nede i 36 timer.. :roll::nei:

Lenke til kommentar

120g +

Kilde.

 

Hunters er vel den mest populære klassen i spillet. Flesteparten av dem som spiller hunters vil ha seg beaststalker, før dem innser at det er mange andre blå items der ute som er bedre. Siden dropraten på beaststalker er den samme som med andre "klasse items" så er det etterspurt.

Prøv 120g og 250g bo for å se hva som skjer. :)

Lenke til kommentar
Uhm, 34g for en Julie's dagger, på Kazzak går de for 10g. :hrm:

 

Fikk meg noen Beaststalker Gloves i går, hvor mye er de verdt?

6997938[/snapback]

Lå på samme prisen på serveren min, men gikk fort nedover til nærmere 10-15g da folk rett og slett ikke ville betale så mye for den.

6998141[/snapback]

 

Ligger på 50g på serveren min, gjort det siden folk fant ut at det var ett utmerket tankevåpen.

 

Ellers går de fleste tier0 gloves for opptil 100g på serveren min.

Lenke til kommentar

Han bruker vel en del tid på ah, for så å kjøpe billig og legge ut dyrere.

 

Selv kjøper jeg heart of fire + dreamfoil, så tranmuter jeg hvert 10. minutt og lager greater fire protection potions. Jeg betaler ca 5-7g for mats til en stack, og får solgt en stack for 12-16g. Det blir fort penger :D På en god dag (særlig søndager) kan jeg tjene 150-200g samtidig som jeg raider/pvper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...