The Doctor Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 JC får jo egne, bedre gems afaik. Men det er svindyrt og levle. Har enda ikke nådd 525 selv, sitter på 510 og sparer opp tokens. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 [QQ=Start] Faen så jævlig lei jeg er av Starfall og Typhoon. Det finnes ikke noe mer irriterende enn en bookim som spammer typhoon når jeg prøver å dps som melee. Jeg nekter å tro at den gjør noe nevneverd med dps og burde vel bare brukes når man har mobs etter seg. Var nettopp i Grim Batol og den jævla druiden sin starfall pullet mobs i hytt og pine. Endte med to wipes pga av han. #)%#¤?""?#(=") [QQ=End] Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Helsikke. Hadde skrevet et langt stykke med tekst, men jeg greide å "gå tilbake". Uansett. For en gangs skyld så gjør jeg god dps i raids. Å være i solar eclipse med mushrooms og hurricane er bare helt konge. (når dette lar seg gjøre riktignok) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hurricane er ganske dårlig i forhold til multidotting :x 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Noen som vet hva denne addonen heter? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hurricane er ganske dårlig i forhold til multidotting :x Word. Sunfire Jeg sitter i Solar Eclipse ihvertfall en periode på nesten alle bosser. Det er så absurd forskjell med 30% ekstra Mushroom-dmg og DoT damage på f.ex. Halfus, Maloriak, Cho'gall og Magmaw. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 En ting irriterer meg grenseløst, og det er at de kommer opp to HP og to MP barer midt på skjermen (se vedlegg) når jeg er i en fight, og når jeg er ferdig så står det en HP og en MP bar der til jeg har fått 100% på begge. Ikke går det ann å flytte de, og jeg vil helst ha de helt bort da jeg klarer meg fint med de to standardbarene øverst til venstre. Noen som vet om det er mulig å fjerne de helt? Evt. bare flytte de? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Addon? Da er det vel bare å fjerne addonen, men de fleste addons har vel en /command, så da er det vel mulig å gå inn i configen den veien og evt. fjerne de eller flytte de rundt om på skjermen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Addon? Da er det vel bare å fjerne addonen, men de fleste addons har vel en /command, så da er det vel mulig å gå inn i configen den veien og evt. fjerne de eller flytte de rundt om på skjermen. Det er visst Carbonite-addon'en som gjør dette her. Men jeg er blitt så vant til Carbonite, at jeg vil ikke fjerne den. Har vært gjennom innstillingene til Carbonite flere ganger, men finner ingen option til å skru den av. Kanskje jeg bare er blind. Noen med kjennskap til Carbonite som vet? Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Addon? Da er det vel bare å fjerne addonen, men de fleste addons har vel en /command, så da er det vel mulig å gå inn i configen den veien og evt. fjerne de eller flytte de rundt om på skjermen. Det er visst Carbonite-addon'en som gjør dette her. Men jeg er blitt så vant til Carbonite, at jeg vil ikke fjerne den. Har vært gjennom innstillingene til Carbonite flere ganger, men finner ingen option til å skru den av. Kanskje jeg bare er blind. Noen med kjennskap til Carbonite som vet? Er du hunter med pet? Kan det være bars for pet du ser der i tillegg til dine egne? Hmm..ser ikke ut som focus bars - mere som mana bars. Mage? Warlock? Endret 22. mars 2011 av Heseblesen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) How come jeg får 19.000XP for å ta random dungeon men en kompiss på ca. samme lvl får 1.900XP? BTW: Noen som husker i farta hva den addonen som gir deg en boble rundt charen din som viser health og mana? Endret 22. mars 2011 av N1ko Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er vel den første random dungeon for dagen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 *snip* BTW: Noen som husker i farta hva den addonen som gir deg en boble rundt charen din som viser health og mana? IceHUD gjør det. Den kan du også legge inn CD duration, osv inn i. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Random daily vs specific? Det er vel den første random dungeon for dagen? Første for begge, begge køa for random. Men når jeg fikk 19k var jeg rested, men nå tok jeg den, fikk 19k, og gikk fra rested til normal. Nå som normal for jeg 12k. Hadde jeg vært rested hadde jeg vel fått 24k. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Da mistenker jeg rett og slett at dere så feil. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Får man ikke kun rested bonus på kills og ikke quests og slike ting? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Får man ikke kun rested bonus på kills og ikke quests og slike ting? Stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå