Pokey Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Noen som har noen gode tips for å tjene raske og enkle penger på level 85? Farming eller ved hjelp av professions. Har Enchanting og Mining som professions. Kjøp greens, DE de. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Så, så. Pokey har jo seff rett. Ikke om du har planer om å drepe noen i en BG. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Lol, jeg har ikke peil på DK og skal aldri rolle en DK. Jeg refererte simpelt til denne; Egentlig sant, stor kjæft er vel eneste som holder han over nivået. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg vet jeg alltid har rett. Jeg ser ingen grunn til å prøve å overbevise en tilfeldig fortapt scrub på et forum. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Skal ikke se vekk ifra at Frost kan gjøre seg gjeldene i PvP/Arena i 4.1. Spiller ikke mye arena. men det var dette noen fra arenajunkie skrev: Double healer: Unholy. Unholyplay: Unholy. Shadowcleave: Unholy. DMx: Unholy. TSG: Frost. Ebola Cleave: Frost. DHx: Both specs are pretty equal. Vil tro dette gjelder for gjeldende patch og ikkje 4.1, men la gå. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Skal ikke se vekk ifra at Frost kan gjøre seg gjeldene i PvP/Arena i 4.1. Spiller ikke mye arena. men det var dette noen fra arenajunkie skrev: Double healer: Unholy. Unholyplay: Unholy. Shadowcleave: Unholy. DMx: Unholy. TSG: Frost. Ebola Cleave: Frost. DHx: Both specs are pretty equal. Vil tro dette gjelder for gjeldende patch og ikkje 4.1, men la gå. http://www.arenajunkies.com/topic/192423-is-frost-going-to-be-better-than-unholy-next-patch/page__view__findpost__p__3098372 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg vet jeg alltid har rett. Jeg ser ingen grunn til å prøve å overbevise en tilfeldig fortapt scrub på et forum. Herligt <3 Haha. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Fikk endelig begynt å game WoW. Men det første jeg la merke til sist gang jeg spilte så har de forandra mye på 3år! Har selve WoW cden som fulgte med sist gamingpc jeg skaffa, har også bestilt Cataclysm, Lich King og Burning Crusade, da er spørsmålet, får jeg spilt selve storyen på disse i rekkefølgen WoW (1), BC, WOTLK og Cata da jeg har patcha spillet opp til det nyeste? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nei, sannsynligvis ikke. Med mindre du går inn for det. Du kommer til å utlevle både BC og WoTLK uten å få med deg 30% av "storien" engang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dessuten er Classic ETTER historien i BC og WotLK. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg vet jeg alltid har rett. Jeg ser ingen grunn til å prøve å overbevise en tilfeldig fortapt scrub på et forum. Herligt <3 Haha. Sier scrubben som gamer blood i pvp, men så er det jo snakk om 1k below ratings, og slik blir du husket og sett fra nå av i dette forumet, men du kan jo selvsagt renvaske deg ved å linke ting som sier noe annet, armory etc men tviler at du har noe å linke siden du gamer as blood, noe som betyr 2 ting, scrub og low rated. Endret 21. mars 2011 av nagina 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg vet jeg alltid har rett. Jeg ser ingen grunn til å prøve å overbevise en tilfeldig fortapt scrub på et forum. Herligt <3 Haha. Sier scrubben som gamer blood i pvp, men så er det jo snakk om 1k below ratings, og slik blir du husket og sett fra nå av i dette forumet, men du kan jo selvsagt renvaske deg ved å linke ting som sier noe annet, armory etc men tviler at du har noe å linke siden du gamer as blood, noe som betyr 2 ting, scrub og low rated. Blood brukes i 1v1 og duels. I seriøs arena når du kanskje 1k. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 RNG, din skitne tøs! Hvor er proto-draken min? Hver uke siden LK kom ut har jeg kjøpt egg av de oracles folka i Sholazar, og hver 3. dag siden siden de økte droprate rett før Cata kom. Men noen proto-drake? NEIDA. /rage /emo /cutwrist Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvor hissig blir du når jeg sier at jeg fikk den på første forsøk? :0) 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Livets realiteter. Det er alltid "noen andre" som vinner lottogevinsten hver uke også, selv om man har levert jevnt og trutt i 10 år. Og han som blir intervjuet sier gjerne "neeei jeg har aldri kjøpt kupong før så jeg tenkte jeg bare skulle prøve" Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Raven Lord på tredje forsøk \o/ Men er vel også eneste jeg har gulla med. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 scrub og low rated. Jeg er en profesjonell pro gamer. Jeg vet ikke hva de ordene betyr en gang. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 http://www.arenajunkies.com/topic/192423-is-frost-going-to-be-better-than-unholy-next-patch/page__view__findpost__p__3098372 Ooh, takker for linken! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Holder på å levler opp mining på hunteren min (lvl 70), men jeg er litt usikker på om jeg skal ha JC eller BS som profession nr 2. Jeg innbiller meg at JC både er vanskeligere/dyrere enn BS, men også en av de beste med tanke på avkastning senere. Hva ville dere tatt? Har tatt vare på alt av ores jeg har fått frem til lvl 300 mining, som jeg er nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du får 1 mer i stats om du tar JC, billigere gems og antagelig større intjeningsmuligheter (dette kjenner jeg ikke til). Jeg ville tatt JC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå