-Léon- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Har en mage som er min main, ligger på ilvl 351 eller noe slikt. Gjør ca 12-13k dps på trash, og 15-16 på boss. Er fire forresten. Noe jeg ikke takler er å treffe på folk som gjør under 8-9k dps i hc. Synes ikke det spiller noe rolle om de ikke har gear til det eller ei, da har de ingenting i hc å gjøre enda og burde holde seg til normal for å geare opp derfra først. Er så mange bosser (følels det som) hvor det spiller litt rolle at dps faktis gjør brukbar damage. Synes alle som queue for HC burde gjøre +10k dps helt fint. Endret 16. mars 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er det bare meg eller er det helt umulig å slå en demo lock i aoe? På de største pullsa kan jeg få helt opp til 35 k aoe dps ved å bruke bare et par cds. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tja, kan gjøre rimelig sprek DPS som Survivalhunter og. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (...) Er så mange bosser (følels det som) hvor det spiller litt rolle at dps faktis gjør brukbar damage. Synes alle som queue for HC burde gjøre +10k dps helt fint. Jeg vil si at alle bosser krever litt brukbar damage. Folk gir for lite kred til DPS, alt hviler liksom på skuldrene til Tanken og Healeren. Evnen til å kunne gjøre enn kamp kortere, må ikke undervurderes. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (...) Er så mange bosser (følels det som) hvor det spiller litt rolle at dps faktis gjør brukbar damage. Synes alle som queue for HC burde gjøre +10k dps helt fint. Jeg vil si at alle bosser krever litt brukbar damage. Folk gir for lite kred til DPS, alt hviler liksom på skuldrene til Tanken og Healeren. Evnen til å kunne gjøre enn kamp kortere, må ikke undervurderes. Det er Blizzard som satte grensen til 329, ikke spillerne. Det er ikke alle som klarer å maksimere damage med sin klasse med generisk gear med ok stats. jeg er avhengig av haste for å gjøre bra DPS, mens en kompis klarer seg med masse Int og lite haste for å gjøre samme jobben, med generelt like bra gear. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kommer veldig an på spilleren ja. Folk entret jo heroics manuelt før de hadde nok gear på et tidspunk, men gjorde det alikevel fint. Så har du mennesker som nå ikke greier å nå samme DPS i 350-gear. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Foruten CC så er dps'en på trashmobs noe jeg ikke bryr meg om. Var i BH og nesten-wipet pga. flere som sto i den grønne dritten på gulvet og døde, og jeg + en lock og rogue som var de eneste med over 10k dps. Hadde nok wipet hadde vi ikke hatt druid med oss. ...Og en mage som lå på 7k dps i BH igår Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gjennomsnittlig DPS i heroics på 12-13k. ilvl 350, Fire Mage Lå rundt 7-8k da jeg begynte med heroics. l2p. Jaha? Du forteller meg hvordan jeg skal spille du da, siden du tydeligvis kan det... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tja, kan gjøre rimelig sprek DPS som Survivalhunter og. DK'er puller jo 45k++ med en knapp, litt mer planlegging så skal du nok slå en lock. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gjennomsnittlig DPS i heroics på 12-13k. ilvl 350, Fire Mage Lå rundt 7-8k da jeg begynte med heroics. l2p. Jaha? Du forteller meg hvordan jeg skal spille du da, siden du tydeligvis kan det... Ikke bry deg om han. En av de nerdrage elitist idiotene som forsøpler wow-hverdagen til folk flest. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Når Pokey kommer hjem fra skolen får vi vel en liten rant her, tenker jeg. Morsomt å lese. 12-13k dps i en hc er mer enn godt nok. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Ikke når du har 350ilvl+ fixed:) Endret 17. mars 2011 av toxiciity Lenke til kommentar
ggj Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 chillern med 18kbs og 3 deaths i bg=) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Codec's er det folk bruker for å rendere video i sony vegas for best mulig kvalitet men helst ikke så store filer, max 2GB etc? 5-8min movies snakker jeg om nå. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ikke når du har 250ilvl+ Antar du mener 350? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hehe, nå har ikke jeg 350 i itemlevel. Ligger stabilt på 11-12k på bossfights med 345 i itemlevel, uten å ha gemmet og enchantet alt heller. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er det bare meg eller er det helt umulig å slå en demo lock i aoe? På de største pullsa kan jeg få helt opp til 35 k aoe dps ved å bruke bare et par cds. Ikke umulig det nei. Gjorde selv 41k som lvl82 ilvl270ish survivalhunter på gruppen før siste boss i stonecore igår med 2x multishot. Riktignok rundt 60mobs, men alikevel, så småpent ut på recounten Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 En god boomkin er bedre/equal til en god demo lock. Bare sjekk logs på feks Sinestra, boomkins med 40-45k dps og demo locks med 35-40k! I ren burst aoe er demo bedre tho. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Boomkin er avhengig av å være i riktig eclipse dog, det er snakk om 1k DPS per target forskjell avhengig av eclipse. Å sitte i lunar uten starfall klar er jo shit. Nå har ikke jeg spilt boomkin etter 4.0.6, men antar at i solar med nye mushroom og multidotting når explo er på CD vil være sterkt ja. Also: Nef nede! \o/ Begynte 2011-01-23, 2d/uka. 10man, ca. 14 stk i rosteren. Endret 17. mars 2011 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Starfall og mushroom er litt bingo. En kan ikkje la vær å bruke shrooms heller når adds fra cho'gall kjem sigande, berre pga at du er i lunar, evt motsatt med starfall. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå