Foxboron Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg lå på 8k på robot-bossen på siste try. http://eu.battle.net/wow/en/character/nordrassil/ihazcookiez/simple Han som ba meg leave pga. lav dps. Han gjorde 3k dps som tank. Edit: Har forbedret dps noe nå. Ligger på 9k på boss og 10-12k på trash så langt. bruker du en FAST rotation? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 bruker du en FAST rotation? Hvis du mener om jeg følger rotation til punkt og prikke; nei. Bruker strengt tatt det som er oppe, prioriterer enkelte comboer foran andre osv. Synes jeg ligger meget godt ann på recount nå. Er meget likt med de andre som er dps, så noe gjør jeg da rett Fullførte forresten DM Heroic uten problemer med ny gruppe. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Går det ann å få wow til å ikke angripe automatisk når man trykker på spells? Er litt irriterende hvis man er i instance med litt dårlig ping og dpser en mob og så er den død, men man trykker en gang for mye på en spell og angriper neste mob. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Da må du jo virkelig ha seriøs ping. Det er jo bare å se an at moben kommer til å dø innen neste 2-3 globals, så lar du være å skyte og lar melee ta seg av den. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Join guildet vårt folkens! Trenger folk til raid i dag! Post Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvilke leg armours er det som gjelder nå? Twilight/scorched, eller er det et tier til? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er epicenchants på legs, Dragonscale for melee dps, husker ikke tank. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Meh, Blackened Dragonscale og 525. Da får jeg levle videre, jeg da. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Går det ann å få wow til å ikke angripe automatisk når man trykker på spells? Er litt irriterende hvis man er i instance med litt dårlig ping og dpser en mob og så er den død, men man trykker en gang for mye på en spell og angriper neste mob. Tror ikke det er noen options for og gjøre det men det er en macro som kan fikse det. #showtooltip /stopmacro [@playertarget, noexists] /Cast Chimera Shot Bare bytt ut Chimera Shot med noe annet. Endret 13. mars 2011 av Prezek Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hva pleier dere å bruke JP på når dere mer eller mindre har kjøpt alle heirloom ustyret? Jeg har kjøpt mounten ifra Dalaran og jeg har selvfølgelig kjøpt alle ustyret jeg trenger til characteren min. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Magmaw heroic nede 5/13 på Alter Ego, begynner å komme seg:) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Akkurat fått Guild glory of the cataclysm raider her :> Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Er det mulig å installere root directory til wow (launcher.exe, wow.exe, screenshots og de katalogene der) på C: disken, og ha patcher lagret på D:? D: er forresten i dette tilfellet ikke en partisjon, men en egen disk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Patchene kan jo du slette? Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva pleier dere å bruke JP på når dere mer eller mindre har kjøpt alle heirloom ustyret? Jeg har kjøpt mounten ifra Dalaran og jeg har selvfølgelig kjøpt alle ustyret jeg trenger til characteren min. Mats som du kan selge på AH? Du finner han vedsiden av Justicefyren som selger gear. Men wait .. kan man kjøpe en mount for jp i dala? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Old news det da, Zzzzz... kostet 200 heroism emblems før, men ikke alle har spilt wotlk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva pleier dere å bruke JP på når dere mer eller mindre har kjøpt alle heirloom ustyret? Jeg har kjøpt mounten ifra Dalaran og jeg har selvfølgelig kjøpt alle ustyret jeg trenger til characteren min. Mats som du kan selge på AH? Du finner han vedsiden av Justicefyren som selger gear. Men wait .. kan man kjøpe en mount for jp i dala? Ja, en mammut en kunne kjøpe for heroism(?) emblems. Siden Heroism Emblems ikke finnes lengre, kan den nå kjøper for jp Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Old news det da, Zzzzz... kostet 200 heroism emblems før, men ikke alle har spilt wotlk Ahh. Jo, jeg har spilt wotlk. Hadde bare glemt at man kunne kjøpe en i dala også. Kjøpte min i Wintergrasp, jeg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Men det er vel ikke det samme. -Wooly Mammoth (dalaran) -Black War Mammoth (wintergrasp) Mye mulig wintergraps mounten krever JP nu. Endret 15. mars 2011 av nagina Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tror alle WG-greiene ble gjort om til Honor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå