The Doctor Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 MS > OS Med mindre ikke noe annet sies da. Om en healer roller på dps gear kan en iallefall si fra på ventrilo/teamspeak/chat og spørre om han kan rolle for OS. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Antar det er elemental shaman og resto shaman, så begge bruker spirit, like mye MS for begge. Er ikke 100% sikker men tror det var en enhancment(hvor det enn skrives) shaman. Uansett så tror ikke jeg kommer til å ta til meg rollen som RL igjen, var mest pga rl som lagde raidet bare stakk :/ Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvis det var en melee shaman skal han bruke agility. Hvis du sier litt om hvilke stats det var på hanskene kan vi være mer til hjelp. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvis det var en melee shaman skal han bruke agility. Hvis du sier litt om hvilke stats det var på hanskene kan vi være mer til hjelp. Antar det er elemental shaman og resto shaman, så begge bruker spirit, like mye MS for begge. Det er snakk om BH her, har ikke noe å si om elemental tier11 hansker har spirit eller ikke (noe de ikke har). Har ikke noe å si hvordan stats er på tier delene, en resto shaman roller ikke mot en elemental shaman på elemental tier deler. Er ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvis det var en melee shaman skal han bruke agility. Hvis du sier litt om hvilke stats det var på hanskene kan vi være mer til hjelp. Antar det er elemental shaman og resto shaman, så begge bruker spirit, like mye MS for begge. Det er snakk om BH her, har ikke noe å si om elemental tier11 hansker har spirit eller ikke (noe de ikke har). Har ikke noe å si hvordan stats er på tier delene, en resto shaman roller ikke mot en elemental shaman på elemental tier deler. Er ikke vanskeligere enn det. Det kan ha vært pvp gear. Han sa jo at begge rullet, leste du i det hele tatt hva han skrev? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Pvp gear er FFA på serveren jeg spiller på hvertfall. Mange hybrids har forskjellig pve og pvp spec. Og bare fordi en person roller, betyr ikke det at de roller MOT andre. Jeg kan godt rolle på hvert eneste item som dropper, det betyr ikke at rollen har noe som helst betydning. Når jeg sier at en resto ikke roller MOT en ele, betyr det at uansett om en resto roller på et ele item har det ingen betydning på hvem som får itemet. Synes selv det var ganske innlysende fra posten min, men kan vel ikke forvente at alle tenker logisk her inne Endret 11. mars 2011 av TaigaH Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, PVP gear er FFA på de siste 5 realms jeg har vært på, så... må nok ha vært PVE gear, bare jeg som leste feil =) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Djiiiiiiiises, prøver å forklare tanken i guildet vårt at han må gemme, enchante, evt. reforge og skaffe seg glyphs men mesteparten av det er jo unødvendig, siden han er pro og elitist og alt mulig annet rart. Det går helt greit det. Forbanna DK. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 mimre da en DK ble kicked fordi han ikke hadde shield, det var starten av wotlk ;p Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har spilt med en tank som hadde grått/hvitt vendor-gear. Dog ikke veldig høy level, men alikavel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Djiiiiiiiises, prøver å forklare tanken i guildet vårt at han må gemme, enchante, evt. reforge og skaffe seg glyphs men mesteparten av det er jo unødvendig, siden han er pro og elitist og alt mulig annet rart. Det går helt greit det. Forbanna DK. Hater slike Gems, glyphs og enchants kan gjøre veldig mye for alle rollene, tanking, dps og healing. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Djiiiiiiiises, prøver å forklare tanken i guildet vårt at han må gemme, enchante, evt. reforge og skaffe seg glyphs men mesteparten av det er jo unødvendig, siden han er pro og elitist og alt mulig annet rart. Det går helt greit det. Forbanna DK. Armory link asap. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Djiiiiiiiises, prøver å forklare tanken i guildet vårt at han må gemme, enchante, evt. reforge og skaffe seg glyphs men mesteparten av det er jo unødvendig, siden han er pro og elitist og alt mulig annet rart. Det går helt greit det. Forbanna DK. Armory link asap. Siden det er en kompis av meg, så neeee, men han har fiksa det nå. Stakk bort til han å snakket litt vett i hodet på han, så han fikk fikset det før vi stakk i daily HC. edit: han har fremdeles mye småfeil på den, lite expertise, langt under hit cap osvosv. etter å ha lest litt på elitistjerks. Og han ble kicket fra guildet, møter ikke stort opp til raids uanz Endret 11. mars 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Gawd, nå har jeg lest så mye om Wow og lore at jeg blir skremt... Upside down sinners var en fin påminnelse. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 At han ble kicked skyldes egentlig, hvordan han eller hvordan forhold han hadde til wow? som viste til å være dårlig? som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvis det var en melee shaman skal han bruke agility. Hvis du sier litt om hvilke stats det var på hanskene kan vi være mer til hjelp. Antar det er elemental shaman og resto shaman, så begge bruker spirit, like mye MS for begge. Det er snakk om BH her, har ikke noe å si om elemental tier11 hansker har spirit eller ikke (noe de ikke har). Har ikke noe å si hvordan stats er på tier delene, en resto shaman roller ikke mot en elemental shaman på elemental tier deler. Er ikke vanskeligere enn det. Det kan ha vært pvp gear. Han sa jo at begge rullet, leste du i det hele tatt hva han skrev? Pvp gear er FFA på serveren jeg spiller på hvertfall. Mange hybrids har forskjellig pve og pvp spec. Og bare fordi en person roller, betyr ikke det at de roller MOT andre. Jeg kan godt rolle på hvert eneste item som dropper, det betyr ikke at rollen har noe som helst betydning. Når jeg sier at en resto ikke roller MOT en ele, betyr det at uansett om en resto roller på et ele item har det ingen betydning på hvem som får itemet. Synes selv det var ganske innlysende fra posten min, men kan vel ikke forvente at alle tenker logisk her inne Ja, PVP gear er FFA på de siste 5 realms jeg har vært på, så... må nok ha vært PVE gear, bare jeg som leste feil =) Var T11 hansker. Uansett så spiller det ikke så mye rolle, jeg gjorde det rette valge vil eg tro. Fikk ingen sinte /w fra den andre shaman heller så. ---------------------- Joinet en 'artig' hc gruppe igår kveld. Grim Batol; begynte med at en pala og dk QQ om en BoE trinket som hadde droppet før jeg joinet. For å så gå over til at pala(tank) ikke visste hvordan man teleporterte ut av instancen (trodde 'alle viste det). Etter en wipe eller tre så kom pala med den geniale uttalelsen. 'Ress me and I'll ress you all'. Da hadde allerede resten av oss released og løpt tilbake i instances -_- Han var heller ikke en stor fan av CC. Det i seg selv var vel grunnen til vi døde så mange ganger. Etter en stund stakk jeg like godt, ble ikke en gang ferdig med instancen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Har kjøpt faction change for min DK, nok en gang. Gikk fra goblin til worgen. Professions har aldri vært noe fokus for meg, men innser nå at jeg enten trenger penger eller nok skill til å lage ting selv. Har derfor valgt mining/blacksmith. Regner med jeg kan tjene litt etterhvert. Edit: ble nettopp bedt om å forlate DM Heroic pga jeg gjorde for lav dps. Recount stoppet på 8k før vi døde. Mage gjorde 12k. Jeg fikk skylda for wipe. Noe jeg kan gjøre for å forbedre dps utenom å skaffe bedre gear? de mente gear var ok, så det er vel skills som mangler. Jeg er frost specced og bruker følgende rotation: Howling Blast Plague Strike Obliterate Blood Strike Frost Strike Horn of Winter Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/re%C3%B2n/simple Lenken kommer nok til å dø etterhvert, siden jeg har byttet faction og navn. Bruker denne builden: http://www.wowhead.com/talent#jbGZMIMMfuRzfz0h:Mammoqc0M Mace of Gullet i main hand, Sun Strike i offhand. Endret 12. mars 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Trenger jo ikke mer enn 10k dps i en heroic, hva for noen perfeksjonister var det du var med, da? 8k på trashmobs er jo mer enn greit, 12k på boss er det jeg normalt sett gjør etter å ha brukt trinkets og mesteparten av cooldowns. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Jeg lå på 8k på robot-bossen på siste try. http://eu.battle.net/wow/en/character/nordrassil/ihazcookiez/simple Han som ba meg leave pga. lav dps. Han gjorde 3k dps som tank. Edit: Har forbedret dps noe nå. Ligger på 9k på boss og 10-12k på trash så langt. Endret 12. mars 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå