Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg gidder hverken å raide eller gjøre instancer. Er utbrent. Spiller heller på lowlvl alts for tiden. Og blir en grinete bitter surpomp når jeg er på magen.

 

Hadde jeg orket å raide, hadde jeg garantert vært trollet som tok en Leeroooooooy midt i en instance.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! :)

 

Det er godt mulig at jeg spurt om dette før, men finner det i allefall ikke igjen..

 

Spørsmålet er: Siden hunters ikke har noe heal; bør man velge draenei som hunter pga. Gift of the Naaru? Siden Camuoflage(staves sikkert ikke sånn..) vel er bedre enn racialen Shadowmeld fra Night Elf? Eller har ikke Gift of the Naaru noe særlig effekt når det kommer til stykke; jeg har ikke prøvd så jeg veit ikke hvor effektivt 20 % helse over 15 sekunder er under kamp....

Lenke til kommentar

Gift of the naaru har en veldig lang cooldown så den er ikke noe særlig til å stole på. Vær heller dwarf siden du sikkert ikke har lyst til å se ut som et romvesen.

 

edit: Shadowmeld er nesten ubrukelig pga Feign Death.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Gift of the naaru har en veldig lang cooldown så den er ikke noe særlig til å stole på. Vær heller dwarf siden du sikkert ikke har lyst til å se ut som et romvesen.

 

edit: Shadowmeld er nesten ubrukelig pga Feign Death.

Jeg er Night elf nå, og godt fornøyd med utseende, men lurte litt pga. Gift of the Naaru. Men har igrunn ikke lyst til å se ut som et romvesen nei, så siden Gift... ikke har så mye å si forblir jeg nok Night elf. Kan du forklare det du skrev om Shadowmeld og Feign Death? :)

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Det er godt mulig at jeg spurt om dette før, men finner det i allefall ikke igjen..

 

Spørsmålet er: Siden hunters ikke har noe heal; bør man velge draenei som hunter pga. Gift of the Naaru? Siden Camuoflage(staves sikkert ikke sånn..) vel er bedre enn racialen Shadowmeld fra Night Elf? Eller har ikke Gift of the Naaru noe særlig effekt når det kommer til stykke; jeg har ikke prøvd så jeg veit ikke hvor effektivt 20 % helse over 15 sekunder er under kamp....

 

Vel, både Stoneform og Shadowmeld har muligheten til å la deg overleve lenger en hva en 20% heal vil gjøre.

Som Marksman har du forresten Chimaera Shot som healer deg for 5%.

Lenke til kommentar
Kan du forklare det du skrev om Shadowmeld og Feign Death? :)

 

Shadowmeld fjerner aggroen din på mobs og har en lang cooldown. Feign death gjør det samme, men på en kortere cooldown.

Å, sånn å forstå, da skjønner jeg hva du mener. Feign Death er godt å ha syns jeg, og når jeg tenker meg om er vel den alene kanskje mer verdt en f.eks. healen Gift of the Naaru gir... :hmm:

Lenke til kommentar
Kan du forklare det du skrev om Shadowmeld og Feign Death? :)
Shadowmeld fjerner aggroen din på mobs og har en lang cooldown. Feign death gjør det samme, men på en kortere cooldown.
Shadowmeld gjør deg usynlig, men fjerner ikke aggro. Straks du kommer frem igjen, har du like mye aggro som da du tok Shadowmeld. (Unntaket er om kampen slutter når du tar shadowmeld)

Feign Death sletter hvor mye threat du har liggende.

Lenke til kommentar

Det har vi seff heller ikkje =|

 

Edit: når det er sagt. kor kritisk er det at dei dør nøyaktig på samme plass?

 

 

Det gjør alt en hel del lettere i siste phase. Jeg som warrior tank får det til veldig enkelt, men om de dør i nærheten av hverandre kan tanken bare bruke breathen til Nefarian å få opp alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...