FrankBjarne Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvor i søren har du fått at jeg er under 1k rating fra? Blir for dumt og diskutere slikt her merker jeg... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Så link armory og motbevis det da. Selvfølgelig antar folk at du er på lav rating om kampene er over før de starter. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Spiller for pointsa når jeg ikke får noe mer ut av det nå. Ligger på 1400-1500 rating med shaman og warrior. Vet ikke om teamsa fortsatt er aktive. Men dette gjelder vel ikke for prosa her på forumet så Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Spiller for pointsa når jeg ikke får noe mer ut av det nå. Ligger på 1400-1500 rating med shaman og warrior. Vet ikke om teamsa fortsatt er aktive. Men dette gjelder vel ikke for prosa her på forumet så Hvor i søren har du fått at det er prosa som poster fra? Blir for dumt og diskutere slikt her merker jeg... 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 I The Hinterlands er quest-achi på 30 quester, jeg fikk bare 27 stk, har løpt rundt, men finner ikke flere å gjøre. En annen i guilden fikk over 30 quester, hva er årsaken til det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sannsynligvis en liten questgiver du ikke har fått med deg, som er utenfor storylinen til sonen. Er alltid noen sånne jævler. Prøv wowhead på hinterlands-achievementen så får du noen tips om quester som er lett å misse. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Folk sier det skal være noe i Quel 'Danil Lodge, men for meg er det bare Ally-vakter der. Damn. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 http://www.wowhead.com/quests=0.47?filter=si=2 http://www.wowhead.com/quests=0.47?filter=si=1 Her er alle 36 quests for Horde og alle 35 for Alliance. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dermed endte jeg opp med å bare følge med på hva ranged gjorde. Fungerte overaksen bra egentlig DEt der gjorde jeg igjennom hele ICC + Cata HC + flere bosser i BWD og BOT. DEt er ikke SÅÅÅ vansklig om alle vet hva dem driver med Det kan jeg tro på. Ranged er langt lettere enn melee vil jeg tro. (tenker på f.eks atramedes med "lydbølgene", kanskje ikke alltid så lett å unngå vil jeg tro) Guilden har dårlig toleranse på folk som feiler om og om igjen. Det er ikke så rart. Skulle vi whipe pga for få dps i live f.eks så ødelegger det for mange andre. Jeg som egentlig ikke er så heftig god, men som bare unngår drit på bakken og bruker riktige buffs/debuffs til riktig tidspunkt, er veldig glad for at det er slik. Uansett. Nå er det helg. Skal bli deilig å høre på Blue Plz og bare ta det helt med ro. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ranged enklere enn melee? største bullshit så langt. Synes det er "alltid" lettelse å spille melee i raid. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bare meg som synes WoW begynner å bli kjedelig? Gjør for det meste PvP og arena er ganske ensidig. 90% sikkert at du møter en DK uansett hvilken bracket. Uholdbart at noe skal være så over grensa til idiotisk. Rating? Finner faktisk ikke så mange DK som jeg hadde trodd på 2.1k+ i 3on3.. Er 2 uker sia jeg har spilt nå, men.. EDIT: Combo spiller du? Aha, da er du enten svært heldig eller så er alle DK'ene 2,5k+. Tro meg, hvert eneste team på 2,3k har en DK. DK/Druid/insert random class. Spesielt shadow priest varianten er bare helt utrolig. Det er bare å se på statistics, der ser du nok at DK dominerer det meste. Spiller RMP. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da fikk Grim Batol realm first Nefarian Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Folk syntes det var urettferdig med mage sine portaler. De tjener litt, men det er ingenting imot tanks som tjener 1000ener på å selge instant heroics. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er ikke effektiv gold/hour dog. De må tross alt tanke seg gjennom heroicen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da fikk Grim Batol realm first Nefarian Aurora Borealis som tok den. Endelig har de tatt igjen balance! Liggi hakk i hel siden sunwell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bare meg som synes WoW begynner å bli kjedelig? Gjør for det meste PvP og arena er ganske ensidig. 90% sikkert at du møter en DK uansett hvilken bracket. Uholdbart at noe skal være så over grensa til idiotisk. Rating? Finner faktisk ikke så mange DK som jeg hadde trodd på 2.1k+ i 3on3.. Er 2 uker sia jeg har spilt nå, men.. EDIT: Combo spiller du? Aha, da er du enten svært heldig eller så er alle DK'ene 2,5k+. Tro meg, hvert eneste team på 2,3k har en DK. DK/Druid/insert random class. Spesielt shadow priest varianten er bare helt utrolig. Det er bare å se på statistics, der ser du nok at DK dominerer det meste. Spiller RMP. RMP her og. Møter få på 2.3k mmr, men fortsatt få DK mener jeg.. Møter mye mirror, mange locks og alt for mye spellcleaves.. Men har vel endel med bg å gjøre.. Outland serveren er jo totalt tom for gode DK, og har bare et par gode paladins.. Så tsg blir det lite av fra vår server, og finner ikke så mange ellers i selve BG heller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Folk syntes det var urettferdig med mage sine portaler. De tjener litt, men det er ingenting imot tanks som tjener 1000ener på å selge instant heroics. Tanks velger selv en rolle det er mangel på, og at de får en ekstra bonus for det er helt rettferdig. Mages velger en klasse med en fordel i form av portaler, og de som synes det er urettferdig kan heller bare lage en mage selv siden det visstnok er så fantastisk som de skal ha det til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Meh. Jeg blir bare irritert hver gang en random fyr spør om portal til ditt eller datt. 90% av gangene gidder jeg ikke svare. Adde til group, fly dit fyren er..noen ganger lager jeg portal til helt motsatt side av verden og håper han bare klikker uansett. Det har skjedd et par ganger. Morsomt å sende folk til Darnassus som skulle til IF. "noooooo now i have to spend 2 hours flying back!"..laffff. Evt teleporte meg selv dit han skulle, og ikke svare på /w etterpå. Endret 5. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Så folk som ikke gjør noe annet en å spørre om en portal.. Du gidder faktisk å fly bort og faktisk lage en portal til han. Hvorfor det? Hvorfor ikke bare lage riktig portal med en gang og ta betalt for det? Hvis greia er at du ikke orker å lage, så hadde det tydeligvis ikke så mye å si når du gjør det alikevel. Hvis derimot problemer er at folk spør i utgangspunktet så må du starte en annen klasse. Tror jeg skal begynne å nekte å tanke, det er irriterende at folk spør om jeg kan tanke for dem. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vet ikke om jeg gidder å bruke mine spells heller, neste gang noen spør om jeg gidder å raide skal jeg bare stå der mens auto shot fikser biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå