Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller for pointsa når jeg ikke får noe mer ut av det nå. Ligger på 1400-1500 rating med shaman og warrior. Vet ikke om teamsa fortsatt er aktive. Men dette gjelder vel ikke for prosa her på forumet så :roll:

Hvor i søren har du fått at det er prosa som poster fra? Blir for dumt og diskutere slikt her merker jeg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sannsynligvis en liten questgiver du ikke har fått med deg, som er utenfor storylinen til sonen. Er alltid noen sånne jævler.

Prøv wowhead på hinterlands-achievementen så får du noen tips om quester som er lett å misse.

Lenke til kommentar

Dermed endte jeg opp med å bare følge med på hva ranged gjorde. Fungerte overaksen bra egentlig :p

DEt der gjorde jeg igjennom hele ICC + Cata HC + flere bosser i BWD og BOT. DEt er ikke SÅÅÅ vansklig om alle vet hva dem driver med :)

Det kan jeg tro på. Ranged er langt lettere enn melee vil jeg tro. (tenker på f.eks atramedes med "lydbølgene", kanskje ikke alltid så lett å unngå vil jeg tro)

Guilden har dårlig toleranse på folk som feiler om og om igjen. Det er ikke så rart. Skulle vi whipe pga for få dps i live f.eks så ødelegger det for mange andre. Jeg som egentlig ikke er så heftig god, men som bare unngår drit på bakken og bruker riktige buffs/debuffs til riktig tidspunkt, er veldig glad for at det er slik.

Uansett. Nå er det helg. Skal bli deilig å høre på Blue Plz og bare ta det helt med ro.

Lenke til kommentar

Bare meg som synes WoW begynner å bli kjedelig? Gjør for det meste PvP og arena er ganske ensidig. 90% sikkert at du møter en DK uansett hvilken bracket. Uholdbart at noe skal være så over grensa til idiotisk.

Rating? Finner faktisk ikke så mange DK som jeg hadde trodd på 2.1k+ i 3on3.. Er 2 uker sia jeg har spilt nå, men..

EDIT: Combo spiller du?

Aha, da er du enten svært heldig eller så er alle DK'ene 2,5k+. Tro meg, hvert eneste team på 2,3k har en DK. DK/Druid/insert random class. Spesielt shadow priest varianten er bare helt utrolig. Det er bare å se på statistics, der ser du nok at DK dominerer det meste.

Spiller RMP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bare meg som synes WoW begynner å bli kjedelig? Gjør for det meste PvP og arena er ganske ensidig. 90% sikkert at du møter en DK uansett hvilken bracket. Uholdbart at noe skal være så over grensa til idiotisk.

Rating? Finner faktisk ikke så mange DK som jeg hadde trodd på 2.1k+ i 3on3.. Er 2 uker sia jeg har spilt nå, men..

EDIT: Combo spiller du?

Aha, da er du enten svært heldig eller så er alle DK'ene 2,5k+. Tro meg, hvert eneste team på 2,3k har en DK. DK/Druid/insert random class. Spesielt shadow priest varianten er bare helt utrolig. Det er bare å se på statistics, der ser du nok at DK dominerer det meste.

Spiller RMP.

RMP her og. Møter få på 2.3k mmr, men fortsatt få DK mener jeg.. Møter mye mirror, mange locks og alt for mye spellcleaves.. Men har vel endel med bg å gjøre.. Outland serveren er jo totalt tom for gode DK, og har bare et par gode paladins.. Så tsg blir det lite av fra vår server, og finner ikke så mange ellers i selve BG heller.

Lenke til kommentar

Folk syntes det var urettferdig med mage sine portaler. De tjener litt, men det er ingenting imot tanks som tjener 1000ener på å selge instant heroics.

Tanks velger selv en rolle det er mangel på, og at de får en ekstra bonus for det er helt rettferdig. Mages velger en klasse med en fordel i form av portaler, og de som synes det er urettferdig kan heller bare lage en mage selv siden det visstnok er så fantastisk som de skal ha det til.

Lenke til kommentar

Meh. Jeg blir bare irritert hver gang en random fyr spør om portal til ditt eller datt. 90% av gangene gidder jeg ikke svare. Adde til group, fly dit fyren er..noen ganger lager jeg portal til helt motsatt side av verden og håper han bare klikker uansett. Det har skjedd et par ganger. Morsomt å sende folk til Darnassus som skulle til IF. "noooooo now i have to spend 2 hours flying back!"..laffff. Evt teleporte meg selv dit han skulle, og ikke svare på /w etterpå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så folk som ikke gjør noe annet en å spørre om en portal.. Du gidder faktisk å fly bort og faktisk lage en portal til han. Hvorfor det? Hvorfor ikke bare lage riktig portal med en gang og ta betalt for det?

Hvis greia er at du ikke orker å lage, så hadde det tydeligvis ikke så mye å si når du gjør det alikevel.

Hvis derimot problemer er at folk spør i utgangspunktet så må du starte en annen klasse. Tror jeg skal begynne å nekte å tanke, det er irriterende at folk spør om jeg kan tanke for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...