Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger ved mailen jeg fikk.

Greetings,

Thank you for your email. Due to the incorrect personal details on your account, we will not be able to proceed to any changes on it until your contact information has been updated.

In order to help you further, we will need you to provide the following:

- Your Battle.net account name

- Full name registered on the account

- Full home address, registered on the account, including postal or zip code

- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license

- A legible scan or photo of a physical utility bill (electricity or phone bill) which contains your name and the address in the country of residence (Please note that online statements or online utility bills are not acceptable)

Please also provide us with the correct and up-to-date details to be registered on the account.

Please remember to include the ID as an attachment and not as an image pasted into the main body of the email.

Please remember to also include your Battle.net account details, especially your account name and email address used for correspondence with us.

If you wish to review our current Rules and Policies, they can be found at:

http://eu.blizzard.com/support/index/wow_policy

http://eu.blizzard.com/en-gb/company/about/termsofuse.html

Lenke til kommentar

Ikke rart de avviste den. :p

Jeg klarte å wipe telefonen min med Authenticator knyttet opp, og resultatet var jo at jeg ikke fikk logga inn. Det tok meg ca 20 minutter fra jeg sendte mail til jeg fikk svar om at det nå var løst. Eller var det 40? Uansett, det var rimelig kjapt, og det var etter arbeidstid.

Lenke til kommentar
- A legible scan or photo of a physical utility bill (electricity or phone bill) which contains your name and the address in the country of residence (Please note that online statements or online utility bills are not acceptable)

Må man det også, altså?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bruke webcam og holde opp passet er win.

Alltid vært den som har hjulpet med å få tilbake hackede kontoer eller lignende i vår vennegjeng, og alle har fått tilbake kontoen før det har gått 2 dager.

Lenke til kommentar

Bare meg som synes WoW begynner å bli kjedelig? Gjør for det meste PvP og arena er ganske ensidig. 90% sikkert at du møter en DK uansett hvilken bracket. Uholdbart at noe skal være så over grensa til idiotisk.

Husker i gamle dager, ble man lei av et spill så byttet man bare kasett (cardridge) men idag... nu må man innom forums for å klage/fortelle om det.

Lenke til kommentar

Første gang med 25mans raid med guilden i går. Veldig gøy å få den raid feelingen :D

Vi fikk drept alt i BWC unntatt Nefarian. I dag er det BOT som står for tur!

Jeg hadde ikke trodd at vi skulle ta så mange bosser på en kveld, så jeg leste bare tactics til Magmaw og Omnitron (som forsåvidt ble drept uten whipes). Dermed endte jeg opp med å bare følge med på hva ranged gjorde. Fungerte overaksen bra egentlig :p

Lenke til kommentar

Husker i gamle dager, ble man lei av et spill så byttet man bare kasett (cardridge) men idag... nu må man innom forums for å klage/fortelle om det.

:thumbup:

Må faktisk si meg 100% enig her. Er du lei, ta en pause eller slutt. Ikke gå rundt å klag om det på forum. Nobody cares. (Utenom de du spiller med, selvfølgelig)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bare meg som synes WoW begynner å bli kjedelig? Gjør for det meste PvP og arena er ganske ensidig. 90% sikkert at du møter en DK uansett hvilken bracket. Uholdbart at noe skal være så over grensa til idiotisk.

Rating? Finner faktisk ikke så mange DK som jeg hadde trodd på 2.1k+ i 3on3.. Er 2 uker sia jeg har spilt nå, men..

EDIT: Combo spiller du?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

2on2 er udugelig ifølge meg. Kampene varer for lenge, ingen action, bare å vente på det rette øyeblikket i de 20 første minuttene for å bytte target og få en kill.

Kjør 3on3 om du skal spille arena, thats my tip for you.

Lenke til kommentar

Ja below 1k rating er 2min, men så fort du er oppi 1800+ da er det snakk om 30+mins.

Kan si deg hvorfor det er 2min der helt nede, det pga de fleste kjører bare 2x dps for å få raske 5 wins som trengs for conquest cap per uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...