Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg sånn ergonomisk tastatur som buer seg opp i kantene, så hodet får momentum når jeg snur og ruller andre veien igjen.

Gjør det best dps? Begynner å bli dyrt å mate apen jeg har sittende med tastaturet.

Personlig bruker jeg katta mi til å ligge på tastaturet. Deretter har jeg triksa litt så om en tast presses såå blir den preset hvert 1 sec i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skaffet meg sånn ergonomisk tastatur som buer seg opp i kantene, så hodet får momentum når jeg snur og ruller andre veien igjen.

Gjør det best dps? Begynner å bli dyrt å mate apen jeg har sittende med tastaturet.

Ja, er jævlig bra. Bindet Obliterate til alle knappene på num-paden så jeg får inn epic critz ganske ofte!

Lenke til kommentar

Tror jeg har blitt hacked igjen, men denne gangen klarer jeg ikke å fikse nytt passord og slikt fordi når jeg skal skrive inn email og fult navn kommer det opp at kombinasjonen ike er rett.

Ganske sikker på at jeg har fylt inn rett, men allikevel vil ikke sidene godta det. Hva skal jeg gjøre nå? :(

Lenke til kommentar

Vurderer å rive meg laus på Cho'gall idag om vi kjem oss så langt. Nokre gode tips, som kanskje ikkje er like synlig i diverse tutorials og videoar?

Et spørsmål eg lurer på er om en kan bruke hellfire på adds? (Har en lock som er vicious på aoe, men om en ikkje kan bruke hellfire så..)

Lenke til kommentar

Temp ban for å ha "been involved in illegal currency exchange". Lurer på hva de ser etter når dette skjer, da jeg har sittet på en formue siden tidlig WOTLK og aldri hatt behov for å kjøpe gull.

Latterlig.

Skal bare en liten glitch til for å trigge det varsel-flagget og bli autobannet. Skriv mail til blizzard og spør hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Finner ikke email til blizz support, blir bare linka videre til en side med masse info som jeg ikke behøver, hvor kan jeg skaffe denne mailen?

Edit: fikset, har sendt mail med ID nå, usikker på om det hemmelige spørsmålet er rett dog...

Endret av frds
Lenke til kommentar

Det sies jo at trojanere kan lage en forsinkelse når du skal taste authenticator-koden, så du får en feilmelding, og på den tiden rekker hackeren å skrive inn samme koden og ta over kontoen ellernoe..synes det høres helt bisarrt ut jeg, da. Som om en hacker som sender ut tusenvis av trojanere sitter og følger med hva som skjer på hver enkelt PC.

Lenke til kommentar

Det sies jo at trojanere kan lage en forsinkelse når du skal taste authenticator-koden, så du får en feilmelding, og på den tiden rekker hackeren å skrive inn samme koden og ta over kontoen ellernoe..synes det høres helt bisarrt ut jeg, da. Som om en hacker som sender ut tusenvis av trojanere sitter og følger med hva som skjer på hver enkelt PC.

Det er vanlig å bruke den metoden på f.eks nettbank. De sitter ikke å følger med på hver enkelt maskin, men de har et program som sier ifra om noen prøver å logge inn, så kan de klikke seg inn på datastrømmen og se hva som skjer for noe.

Lenke til kommentar

Det er vanlig å bruke den metoden på f.eks nettbank. De sitter ikke å følger med på hver enkelt maskin, men de har et program som sier ifra om noen prøver å logge inn, så kan de klikke seg inn på datastrømmen og se hva som skjer for noe.

Man in the middle attack.

Lenke til kommentar

Sende mail til blizz support igår angående at jeg har blitt hacket. La ved bilde av bankkort, men fikk forespørselen min avvist.

Kan dette ha noe med at hackerne har skiftet navn på min account, for jeg fylte ut fult navn og slikt. Men de godtok det ikke.

Hvordan skal jeg få tilbake accen da? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...