TaigaH Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 [21:44:35] [Yoh]"Yoh" has earned the achievement [Realm First! Nefarian]! Skjer med at vi får realm first samtidig hele tiden -_- Hils Saliz fra meg (Tankor)! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 [22:47:30] [Loot FTW]"Loot FTW" has earned the achievement [Realm First! Sinestra]! woho Gratz O.o Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 [21:44:35] [Yoh]"Yoh" has earned the achievement [Realm First! Nefarian]! Skjer med at vi får realm first samtidig hele tiden -_- Hils Saliz fra meg (Tankor)! lol, timet og tilrettelagt! Og zilas: "tell him he's fat" ^^ Lenke til kommentar
Juls Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Skal lage et arena team og jeg lurer på hvilken kombinasjon er best. Han jeg spiller med har en warrior. Jeg har en paladin, druid og warrior. Vi skal spille 2v2. Jeg har lekt med tanken arms warrior og holy paladin/resto druid Hva trur dere er best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hpala warr. Men 2s er kjedelig, kommer dere til 2k rating må dere bruke sånn 30-40 minutter på hver kamp som har plate.. Anbefaler å skippe 2s helt og gå til 3s.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 x Raise Ally has been redesigned to be a battle resurrection, analogous to Rebirth. It is instant cast, but costs 50 Runic Power to use, and has a 10-minute cooldown. It shares the same global battle resurrection cap with Rebirth and Soulstone. Jikes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 x Raise Ally has been redesigned to be a battle resurrection, analogous to Rebirth. It is instant cast, but costs 50 Runic Power to use, and has a 10-minute cooldown. It shares the same global battle resurrection cap with Rebirth and Soulstone. Jikes! I approve! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Og jeg som har lovd meg selv å ikke røre WoW før jeg får ny PC. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Yay!! Ikke glem blood of the north sin buff! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Vurderer å kjøre raf med meg selv. Jeg regner med at jeg ikke kan spille Goblin, Blood Elf og DK på "raf" kontoen, men kan jeg spille f.eks Tauren Paladin og disse nye kombinasjonene? Klassene jeg tenker å levle opp er Mage, Warlock og Paladin. Evt en warrior. (Har allerede fått nok pepper av venner ettersom min hovedkar er Druid på server 1 og min hoved alt på server 2 er Druid xD) Edit: Fant det ut selv. Hvorfor googlet jeg ikke før jeg skrev her? Jeg er nok litt oppmerksomhetshore Endret 1. mars 2011 av MarB Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 x Raise Ally has been redesigned to be a battle resurrection, analogous to Rebirth. It is instant cast, but costs 50 Runic Power to use, and has a 10-minute cooldown. It shares the same global battle resurrection cap with Rebirth and Soulstone. Jikes! Hmm, trenger vi egentlig dette? Gøy for DK's selvfølgelig men mener personlig at rebirth og soulstone er nok Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ikke alltid et raid har Warlock og Druids i. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Warlock og Druid/DK er ikke sammenlignbar spør du meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Warlock må velge en spiller før kampen. Druider og nå DKer kan velge valgfritt mellom alle som dør. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 x Raise Ally has been redesigned to be a battle resurrection, analogous to Rebirth. It is instant cast, but costs 50 Runic Power to use, and has a 10-minute cooldown. It shares the same global battle resurrection cap with Rebirth and Soulstone. Jikes! Hahaha, fuck yeah. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Får Deathknights et spell vi kan bruke på folk i raidet? Hvordan skal jeg greie å facerolle 3 ting på èn gang? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har skaffet meg sånn ergonomisk tastatur som buer seg opp i kantene, så hodet får momentum når jeg snur og ruller andre veien igjen. 5 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har skaffet meg sånn ergonomisk tastatur som buer seg opp i kantene, så hodet får momentum når jeg snur og ruller andre veien igjen. Gjør det best dps? Begynner å bli dyrt å mate apen jeg har sittende med tastaturet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) slettmeg Endret 1. mars 2011 av Detectable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå