Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du så lite å gjøre at du må skrive pjatt hele tiden?

Vel, det aller meste Pokey skriver er jo faktisk bare helt åpenbare svar. Det er jævlig mange dumme spørsmål som blir stilt her, og de fortjener egentlig ikke andre svar ( f.eks spørsmål ala "hvilken klasse er morsomst?" )

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skriver pjatt? Du er den som spør etter "rotasjon" som level 32. Hvor mange damage-spells har du? Fem? Hva med å faktisk lese på tooltips og finne ut hva i helvete de gjør i stedet for å gå til angrep på de som faktisk skriver helt legitime forslag og svar? TRYKK PÅ KNAPPER OG SE HVA SOM SKJER. Det er faen ikke verre enn det. Det er ikke level 85 heroic raids. Du trenger ikke hjelp og guides til hvert eneste lille aspekt av spillet.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som blir disconnecta helt random? Internettet mitt funker helt fint, men jeg blir disconnecta ca. 2-3 ganger i timen. Er irriterende for da må jeg køe på nytt for battleground o.l.

Hvorfor skjer det?

Tabber du ut når det skjer?

Vet iallfall at det skjer hvis jeg skifter zone/tar portal etc.

Lenke til kommentar

Det skjer som oftest når jeg har tabba ut ja. Hvis jeg sitter i kø og venter på noe og surfer nettet mens jeg venter. Det kan også skje når jeg spiller. Plutselig fryser skjermen i 30 sek og så er jeg disconnecta. Hvorfor skjer det?

Lenke til kommentar

Det skjer som oftest når jeg har tabba ut ja. Hvis jeg sitter i kø og venter på noe og surfer nettet mens jeg venter. Det kan også skje når jeg spiller. Plutselig fryser skjermen i 30 sek og så er jeg disconnecta. Hvorfor skjer det?

En eller annen bug, vet ikke hvorfor.

Da bør du ikke tabbe ut når du zoner ;)

Lenke til kommentar

Jeg skriver pjatt? Du er den som spør etter "rotasjon" som level 32. Hvor mange damage-spells har du? Fem? Hva med å faktisk lese på tooltips og finne ut hva i helvete de gjør i stedet for å gå til angrep på de som faktisk skriver helt legitime forslag og svar? TRYKK PÅ KNAPPER OG SE HVA SOM SKJER. Det er faen ikke verre enn det. Det er ikke level 85 heroic raids. Du trenger ikke hjelp og guides til hvert eneste lille aspekt av spillet.

Pjatt, ja. Grunnen for jeg spurte er at jeg har en dps på 70, andre uansett class ligger på 120. Jeg snakker om dungeon, ikke quest.

Nei, du syns ikke det er viktig, jeg syns det er, så jeg spurte en som skrev han spilte det samme som meg, og lå alltid øverst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...