nxo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 SKJER ME LOGG INN SERVERN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 balance druids er jo awesome i PVE nå! This! Balance druids som vet hva de gjør er særdeles gode i PvE for tiden. +1 Feral druids er også temmelig sterke i PvE for tiden, bortsett fra i AoEfights, og resto begynner å komme seg. Heldigvis er det ikke så mange fights som virkelig krever særlig sterk AoE, bortsett fra Maloriak, og til dels whelps på Halfus. Adds på Magmaw dør jo iløpet av noen sekunder uansett + at de kan kites. (Normal mode, that is. Har ikke erfaring med heroic ennu.) Resto virker også å gjøre det bra, ihvertfall fra det jeg ser restodruiden vår gjør. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 link? Navnet på bakgrunnen på bildet ga ingen hint eller? var ikke bildet jeg ville ha link til, men streamen.. glemte og F5 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nå roper plutselig antivirusen min, Avira, om at CurseClient.exe er virus/trojan. Noen flere som har fårr det? Lenke til kommentar
nxo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 balance druids er jo awesome i PVE nå! This! Balance druids som vet hva de gjør er særdeles gode i PvE for tiden. +1 Feral druids er også temmelig sterke i PvE for tiden, bortsett fra i AoEfights, og resto begynner å komme seg. Heldigvis er det ikke så mange fights som virkelig krever særlig sterk AoE, bortsett fra Maloriak, og til dels whelps på Halfus. Adds på Magmaw dør jo iløpet av noen sekunder uansett + at de kan kites. (Normal mode, that is. Har ikke erfaring med heroic ennu.) Resto virker også å gjøre det bra, ihvertfall fra det jeg ser restodruiden vår gjør. De har jo nerfa feral tanking da. Når jeg Main Tanker må jeg så og si alltid ha 5 sek før DPS'en slår inn, for å klare aggro. Feral har jo aldri hatt noe særlig bra akselerasjon på aggroen, men synes det var mye bedre i starten på cataclysm. But then again, dro bedre DPS enn de fleste DPS'erne. Men nå synes jeg det er ekstremt treg aggro burst... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nå roper plutselig antivirusen min, Avira, om at CurseClient.exe er virus/trojan. Noen flere som har fårr det? Er bare typisk sånne 3rd party antivirus progz som ikke oppdaterer, den er safe. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 3rd party antivirus progz Finnes det et eneste antivirusprogram som ikke er 3rd party? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Åh. Er det seriøst noen som bruker det fortsatt? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Fortsatt? den er bra, egentlig alt du treng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Microsoft Security Essentials, antivirus til W7. Fungerer som bare pokker. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Rart folk blir hacka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Rart folk blir hacka. Følg litt med, Microsoft Security Essentials er faktisk et fullgodt alternativ til feks. AVG og lignende. Det er ikke samme antivirusdriten Microsoft prøvde seg på for noen år siden, også kalt Windows Defender. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 MSE ligger langt over AVG i tester. Det ligger vel på samme nivå som de som koster dyre dommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 MSE ligger langt over AVG i tester. Det ligger vel på samme nivå som de som koster dyre dommer Kan godt stemme, har ikke fulgt med på hvorden MSE ligger an i det siste. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kjører ikke ett eneste antivirus jeg. Sleit så jævlig med å hoste custom games i WCIII at jeg skrudde av alt. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det må det selvsagt være. Kan ikke ha noe med at druider er like gode som andre, når de først kan spille. Nå er det jo faktisk sånn at nærmest alle klasser faktisk simmer høyere dps enn ferals med likt gear. Noen mer enn andre selvfølgelig, men hvis du topper som feral så har du enten bedre gear enn resten av raidet, eller de er rett og slett dårligere spillere enn deg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Lenge siden jeg har sett noen over meg, shadow priest that is Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 MSE ligger langt over AVG i tester. Det ligger vel på samme nivå som de som koster dyre dommer Forundrer meg ikke... Norton gjorde maskinen min så treg, at jeg skulle trodd jeg satt med en flere år gammel maskin da den faktisk var helt ny. Norman, som vi har på jobb, synes det er gøy å plutselig slette viktige programfiler, bare fordi den plutselig over natten tror at det er et virus. AVG krangla støtt og stadig med WOW, ihvertfall hos meg. Etter tre-fire tilfeller av patcheproblemer avinstallerte jeg skiten. Deretter installerte jeg (eller aktiverte, husker ikke om det lå klart på maskinen) MSE, og har ikke opplevd så mye som ett eneste bitte lite problem etterpå. En annen positiv ting er at jeg hører aldri noe som helst fra MSE. Den oppdaterer, scanner og gjør alt den skal uten å mase på meg som alle andre antivirusprogrammer gjør hele j*vla tiden. Mest geniale AV-program noensinne, ihvertfall med tanke på brukervennlighet. Og nei, jeg er ikke engang Windows/MS-fanboy. For å være helt ærlig, så har vel Norton forbedret seg mtp ytelse de siste par årene. Men programmene er fortsatt så unødvendig store og "høylydte", at jeg personlig holder meg unna. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Ja lol Norton er noe tull. Jeg hadde trialen som fulgte med datamaskinen deaktivert, og plutselig fant den visst 38 000 virus. Endret 26. februar 2011 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå