Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

balance druids er jo awesome i PVE nå!

This!

Balance druids som vet hva de gjør er særdeles gode i PvE for tiden.

+1

Feral druids er også temmelig sterke i PvE for tiden, bortsett fra i AoEfights, og resto begynner å komme seg. :D

Heldigvis er det ikke så mange fights som virkelig krever særlig sterk AoE, bortsett fra Maloriak, og til dels whelps på Halfus. Adds på Magmaw dør jo iløpet av noen sekunder uansett + at de kan kites.

(Normal mode, that is. Har ikke erfaring med heroic ennu.)

Resto virker også å gjøre det bra, ihvertfall fra det jeg ser restodruiden vår gjør.

Lenke til kommentar

balance druids er jo awesome i PVE nå!

This!

Balance druids som vet hva de gjør er særdeles gode i PvE for tiden.

+1

Feral druids er også temmelig sterke i PvE for tiden, bortsett fra i AoEfights, og resto begynner å komme seg. :D

Heldigvis er det ikke så mange fights som virkelig krever særlig sterk AoE, bortsett fra Maloriak, og til dels whelps på Halfus. Adds på Magmaw dør jo iløpet av noen sekunder uansett + at de kan kites.

(Normal mode, that is. Har ikke erfaring med heroic ennu.)

Resto virker også å gjøre det bra, ihvertfall fra det jeg ser restodruiden vår gjør.

De har jo nerfa feral tanking da. Når jeg Main Tanker må jeg så og si alltid ha 5 sek før DPS'en slår inn, for å klare aggro. Feral har jo aldri hatt noe særlig bra akselerasjon på aggroen, men synes det var mye bedre i starten på cataclysm. But then again, dro bedre DPS enn de fleste DPS'erne. Men nå synes jeg det er ekstremt treg aggro burst... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Rart folk blir hacka.

Følg litt med, Microsoft Security Essentials er faktisk et fullgodt alternativ til feks. AVG og lignende.

Det er ikke samme antivirusdriten Microsoft prøvde seg på for noen år siden, også kalt Windows Defender.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

MSE ligger langt over AVG i tester. Det ligger vel på samme nivå som de som koster dyre dommer

Kan godt stemme, har ikke fulgt med på hvorden MSE ligger an i det siste.

Lenke til kommentar

Det må det selvsagt være. Kan ikke ha noe med at druider er like gode som andre, når de først kan spille.

Nå er det jo faktisk sånn at nærmest alle klasser faktisk simmer høyere dps enn ferals med likt gear. Noen mer enn andre selvfølgelig, men hvis du topper som feral så har du enten bedre gear enn resten av raidet, eller de er rett og slett dårligere spillere enn deg.

Lenke til kommentar

MSE ligger langt over AVG i tester. Det ligger vel på samme nivå som de som koster dyre dommer

Forundrer meg ikke...

Norton gjorde maskinen min så treg, at jeg skulle trodd jeg satt med en flere år gammel maskin da den faktisk var helt ny.

Norman, som vi har på jobb, synes det er gøy å plutselig slette viktige programfiler, bare fordi den plutselig over natten tror at det er et virus.

AVG krangla støtt og stadig med WOW, ihvertfall hos meg. Etter tre-fire tilfeller av patcheproblemer avinstallerte jeg skiten.

Deretter installerte jeg (eller aktiverte, husker ikke om det lå klart på maskinen) MSE, og har ikke opplevd så mye som ett eneste bitte lite problem etterpå.

En annen positiv ting er at jeg hører aldri noe som helst fra MSE. Den oppdaterer, scanner og gjør alt den skal uten å mase på meg som alle andre antivirusprogrammer gjør hele j*vla tiden. Mest geniale AV-program noensinne, ihvertfall med tanke på brukervennlighet. Og nei, jeg er ikke engang Windows/MS-fanboy.

For å være helt ærlig, så har vel Norton forbedret seg mtp ytelse de siste par årene. Men programmene er fortsatt så unødvendig store og "høylydte", at jeg personlig holder meg unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...