FrankBjarne Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kommer jo 3-4 i neste patch som er "lett" tilgjengelig da så... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 PTR realm, og client, har par spørsmål for de som vet svaret. Kan man bruke vanlig wow client til det, hvis man endrer config filen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Du laster ned PTR-Downloader.exe elns. Denne kopierer din nåværende wow mappe til en ny lokasjon for så og oppdatere den med PTR filene. Lenke til kommentar
frds Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 hvorfor faen kicker gruppa meg i HC dungeon når jeg klager på at en dps needer på spirit ring? Hva er problemet til folk egentlig Lenke til kommentar
carzas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Spørs litt hvilke dps'er du klaget på. Både balance druid og elemental shaman har talent som gjør spirit = hit. Veldig mange som ikke har fått med seg akkurat det.. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Spørs litt hvilke dps'er du klaget på. Både balance druid og elemental shaman har talent som gjør spirit = hit. Veldig mange som ikke har fått med seg akkurat det.. og shadow priests:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Spørs litt hvilke dps'er du klaget på. Både balance druid og elemental shaman har talent som gjør spirit = hit. Veldig mange som ikke har fått med seg akkurat det.. Jepp, bare se på T11 legs til elemental shamans: http://www.wowhead.com/item=60316 Så vidt jeg vet har alle klasser som kan være både healer og dps talents som gjør at spirit=hit. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Der var man 85 gitt. Druid er ekstremt deilig å levle, og jeg liker classen generelt også så dette blir bra Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Yess, vurderer druid når jeg dinger 85 med magen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noe jeg har merket med å levle druid er at Flight form i Outland har vært en utrolig fin ting. Jeg kan fly inn og hente quest items som jeg ellers måtte drepe meg fram til for å nå. Samme med boss fights, kan fly gjennom hele fiendebasen også bare sneake inn bak alle og drepe lederen. Syns at dette har gjort at jeg levler utrolig mye fortere nå enn det jeg ville gjort uten Flight form Det du snakker om nå er flying mounts, ikke flight form. Det har overhodet ingenting med druider å gjøre at det er lettere å spille flyvende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Sorry Pokey, men du tar en liten skivebom. Druider kan loote quest-items i Flight Form, uten engang å lande. Det er også bare to klasser i spillet som kan snike seg inn til en fiende (selv etter å ha flydd dit), og den andre er rogue. Så sorry, men det er faktisk lettere å spille druid enn andre, nettopp på grunn av Flight Form. Btw, Instant-cast Flight Form er gull verdt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Druid can instant-caste flight formen sin, som er like kjapp som en vanlig epic flying mount. Det er ikke 1,5sec cast time som vanlige mounts. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Men ork å spille druids, dårlige tanks, feral er middelmådig, boomkin er halveis god men dårlig egentlig, både pve og pvp... whats left? ok healeren er bra, faktisk. 1 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 balance druids er jo awesome i PVE nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Druids dårlige óg nåda? Dæven, da må guildet mitt suge noe jævlig, for jeg havner på topp vanligvis. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 da må guildet ditt være dårlig, siden du er på topp. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det må det selvsagt være. Kan ikke ha noe med at druider er like gode som andre, når de først kan spille. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Slik med alle klasser. Ligger dem under deg, suger dem. Er dem over deg, er det faen meg en faceroll klasse og det er du som har skillz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 balance druids er jo awesome i PVE nå! This! Balance druids som vet hva de gjør er særdeles gode i PvE for tiden. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 balance druids er jo awesome i PVE nå! This! Balance druids som vet hva de gjør er særdeles gode i PvE for tiden. +1 Feral druids er også temmelig sterke i PvE for tiden, bortsett fra i AoEfights, og resto begynner å komme seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå