Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Spørs litt hvilke dps'er du klaget på. Både balance druid og elemental shaman har talent som gjør spirit = hit. Veldig mange som ikke har fått med seg akkurat det..

Jepp, bare se på T11 legs til elemental shamans: http://www.wowhead.com/item=60316

Så vidt jeg vet har alle klasser som kan være både healer og dps talents som gjør at spirit=hit.

Lenke til kommentar

Noe jeg har merket med å levle druid er at Flight form i Outland har vært en utrolig fin ting. Jeg kan fly inn og hente quest items som jeg ellers måtte drepe meg fram til for å nå. Samme med boss fights, kan fly gjennom hele fiendebasen også bare sneake inn bak alle og drepe lederen. Syns at dette har gjort at jeg levler utrolig mye fortere nå enn det jeg ville gjort uten Flight form :D

Det du snakker om nå er flying mounts, ikke flight form. Det har overhodet ingenting med druider å gjøre at det er lettere å spille flyvende.

Lenke til kommentar

Sorry Pokey, men du tar en liten skivebom.

Druider kan loote quest-items i Flight Form, uten engang å lande. Det er også bare to klasser i spillet som kan snike seg inn til en fiende (selv etter å ha flydd dit), og den andre er rogue.

Så sorry, men det er faktisk lettere å spille druid enn andre, nettopp på grunn av Flight Form.

Btw, Instant-cast Flight Form er gull verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...