Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noe jeg har merket med å levle druid er at Flight form i Outland har vært en utrolig fin ting. Jeg kan fly inn og hente quest items som jeg ellers måtte drepe meg fram til for å nå. Samme med boss fights, kan fly gjennom hele fiendebasen også bare sneake inn bak alle og drepe lederen. Syns at dette har gjort at jeg levler utrolig mye fortere nå enn det jeg ville gjort uten Flight form Druider er og blir den beste klassen i WoW. velkommen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Langt ifra. Vi kan gjøre alt. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Epics fra HCs har vært annonsert siden oktober, så å klage over det nå er unødvendig. Det stinker alikevel, spesielt så tidlig inn i en ekspansjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Før i tiden fikk man epics fra å gjøre normals. Vanilla, altså. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Før i tiden fikk man epics fra å gjøre normals. Vanilla, altså. kansje fordi det ikke fantes HC / normal da + at drop sjangsen på alle de epicsa var minimal Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nei, du fikk epics ved å gjennomføre vanlige oppdrag. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nei, du fikk epics ved å gjennomføre vanlige oppdrag. Hvilke vanlige oppdrag ga epics i vanilla? Jeg husker vanilla som den tiden hvor epics kostet "blod, svette og tårer". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvilke vanlige oppdrag ga epics i vanilla? Jeg husker vanilla som den tiden hvor epics kostet "blod, svette og tårer". Oppdragene som oppgraderte Dungeon set 1 (wildheart, etc) til Dungeon set 2 (Feralheart, etc) Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 hehe, hadde helt glemt av Dungeon set 1.5 (som det ble kalt etter mitt minne), men mener å huske at de ikke var bare bare å skaffe? Kan hende det bare var meg som var dårlig i de dagene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Du måtte skaffe Dungeon set 1 først gjennom vanlige drops. De første 4 bitene i Dungeon Set 2 var blå, men de siste 4 var epic kvalitet. Du måtte bekjempe forskjellige typer bosser i spillet. Eneste jeg ikke klarte å få var sistebossen i UBRS. Han stunnet 3 personer som døde etter 10 sekunder, samt gjorde mye skade. Har fortsatt questitem og lignende liggende i banken... Samt 6/8 Feralheart. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) ok, har aldri gjort de oppdragene før, bare husker at de kom. Spillte selv druid i den tiden, og med bare 6-10 lvl 60 druider på serveren, kom jeg rett inn i guild, og tok Hakkar for første gang allerede på lvl 58, så gear var aldri et problem for meg. Endret 25. februar 2011 av neruen Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Morsomt å se på machinima realm live stream : D Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Endelig kommer det et skikkelig guild recruit system, egentlig rart det har tatt så lang tid. De er veldig mange mmorpg som har hatt det i årevis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 *gjøre fra seg i buksa* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det var en kar som plutselig gav meg denne, hyggelig med slike folk Bare fordi du er jente Neida, men jeg har merket meg at jente-karakterene jeg har får mye mer oppmerksomhet enn gutta. For eksempel så var det en kar med level 85 (min var ca 35) som fotfulgte meg størsteparten av en kveld, og drepte alle mobsa for meg. Men ikke før jeg hadde fått inn første angrepet, slik at det ble jeg som fikk både XP og alle dropsa. Var bittelitt annoying, men jeg fikk jo fullført en del quests ganske så kjapt. Han skulle bare visst at det var en gutt som spilte karakteren Den eneste high-level som har fotfulgt en av gutta mine, var for å drepe meg gang på gang da jeg uheldigvis hadde blitt tagget som PVP Ja, og den eneste av karakterene mine som har fått ting sånn helt uten videre av en annen karakter, var en jente. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 link? http://www.mmo-champion.com/content/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 link? Navnet på bakgrunnen på bildet ga ingen hint eller? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hadde ikke takket nei til Crimson Fire Hawk, nei. Trenger sårt noen nye mounter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå