Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Noe jeg har merket med å levle druid er at Flight form i Outland har vært en utrolig fin ting. Jeg kan fly inn og hente quest items som jeg ellers måtte drepe meg fram til for å nå. Samme med boss fights, kan fly gjennom hele fiendebasen også bare sneake inn bak alle og drepe lederen. Syns at dette har gjort at jeg levler utrolig mye fortere nå enn det jeg ville gjort uten Flight form :D

Druider er og blir den beste klassen i WoW. velkommen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du måtte skaffe Dungeon set 1 først gjennom vanlige drops. De første 4 bitene i Dungeon Set 2 var blå, men de siste 4 var epic kvalitet. Du måtte bekjempe forskjellige typer bosser i spillet. Eneste jeg ikke klarte å få var sistebossen i UBRS. Han stunnet 3 personer som døde etter 10 sekunder, samt gjorde mye skade.

Har fortsatt questitem og lignende liggende i banken... Samt 6/8 Feralheart. :(

Lenke til kommentar

ok, har aldri gjort de oppdragene før, bare husker at de kom. Spillte selv druid i den tiden, og med bare 6-10 lvl 60 druider på serveren, kom jeg rett inn i guild, og tok Hakkar for første gang allerede på lvl 58, så gear var aldri et problem for meg.

Endret av neruen
Lenke til kommentar

Det var en kar som plutselig gav meg denne, hyggelig med slike folk :)

Bare fordi du er jente ;)

Neida, men jeg har merket meg at jente-karakterene jeg har får mye mer oppmerksomhet enn gutta.

For eksempel så var det en kar med level 85 (min var ca 35) som fotfulgte meg størsteparten av en kveld, og drepte alle mobsa for meg. Men ikke før jeg hadde fått inn første angrepet, slik at det ble jeg som fikk både XP og alle dropsa. Var bittelitt annoying, men jeg fikk jo fullført en del quests ganske så kjapt. Han skulle bare visst at det var en gutt som spilte karakteren ;)

Den eneste high-level som har fotfulgt en av gutta mine, var for å drepe meg gang på gang da jeg uheldigvis hadde blitt tagget som PVP :mad:

Ja, og den eneste av karakterene mine som har fått ting sånn helt uten videre av en annen karakter, var en jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...