Xprez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) fyfaen like før jeg eksploderer nå, klar til å gjøre rated bg`s så er det en faens dc og login serveran er som vanelig nede -_- Endret 24. februar 2011 av M3X Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er dødsstraff for å skrive på dialekt på forumet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Connecting Connecting Connecting Connecting Connecting Connecting Connecting You have been disconnected from the server. Endret 24. februar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) å røsk meg i rævhåran det er ikke login servern men en faens oppdatering til avast som blokkerer rart egentlig kom ikke inn på battle net eu men us men kommer inn på eu nå etter å disabled avast skjoldene Endret 24. februar 2011 av M3X Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Snakk for deg selv, jeg har spilt helt siden den tiden man mistet XP av å dø! ...man har da vel aldri mistet XP av å dø i WoW vel? ... Jeg vet man mistet XP i Anarchy Online men tror aldri det har vært i WoW ... og jeg har spilt siden beta. Endret 24. februar 2011 av NeoTech Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Huntard reporting in !!! For øyeblikket driver jeg levler forskjellige toons, Dken min er 74 i Northrend og min kjære druid på level 65 durer seg sakte men sikkert gjennom Outland. Hunteren min kommer jeg nok ikke til å levle før seinere. Han er satt på mining duty for betale for flying. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 arg nope det er ikke bare et AV problem i hvertfall, fikk en dc til og er stuck på realmlista nå. http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1776388532?page=1 Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jippi zg og za er back i 4.1, elsker rehasing av content Håper de stiller med en skikkelig trailer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nice!. Kommer de i lvl 85 versoner da eller?. Elsket za!. Zg har jeg bare gått som lvl 70-80 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 De er heroics. Det skal ikke mye til for å finne informasjonen selv vet du. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg mente det ironisk da men De var veldig flotte raid, så det kan jo muligens bli bra hc, selv om rehasing vel aldri har gått bra. Epics fra hc stinker jo også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Epics fra HCs har vært annonsert siden oktober, så å klage over det nå er unødvendig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Fortsetter vi å bruke valor points i neste tier? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Recuperate base effect now heals 3% per tick, up from 2%.Stealth base cooldown has been reduced to 4 seconds, down from 10, and the movement penalty from being in Stealth has been removed. Tricks of the Trade now has a 100-yard range, up from 20. Combat Improved Recuperate now adds 0.5%/1% to the health restoration effect of Recuperate, down from 1%/2%. Subtlety Nightstalker now reduces the cooldown of Stealth by 2/4 seconds, and instead of negating the movement penalty from Stealth, it adds a 5/10% movement speed bonus (stacking with other effects) while Stealthed. Faen til rogue buff da. Recuperate er pain nok fra før av, pluss at de kommer til og sprinte som faen rundt i stealth. Og er det i blizz sin natur og nerfe alt som heter stun hos Fury warrior? Vi får jo ingenting tilbake i forhold til Arms. Endret 24. februar 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det var en kar som plutselig gav meg denne, hyggelig med slike folk Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Huff. Er usikker på om jeg burde skaffe meg Wow : D Prøvde trial, ble veldig hektet. Og er redd for at dette kan gå ut over studier osv. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Huff. Er usikker på om jeg burde skaffe meg Wow : D Prøvde trial, ble veldig hektet. Og er redd for at dette kan gå ut over studier osv. Det kan det ... og det vil det ... ligg unna til skolen er unnagjort! Lenke til kommentar
nxo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Huff. Er usikker på om jeg burde skaffe meg Wow : D Prøvde trial, ble veldig hektet. Og er redd for at dette kan gå ut over studier osv. Det kan det ... og det vil det ... ligg unna til skolen er unnagjort! Sant. Med mindre du gir opp før du får satt deg sikkelig inn i spillet. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noe jeg har merket med å levle druid er at Flight form i Outland har vært en utrolig fin ting. Jeg kan fly inn og hente quest items som jeg ellers måtte drepe meg fram til for å nå. Samme med boss fights, kan fly gjennom hele fiendebasen også bare sneake inn bak alle og drepe lederen. Syns at dette har gjort at jeg levler utrolig mye fortere nå enn det jeg ville gjort uten Flight form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå