Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jaja. Siden shaman og warlock begge har blitt exalted i AV, og AB/WSG er dritkjedelig pga premades vs. cannon fodder, ble det en farmedag i dag. Shaman inn i SM graveyard, plukke opp 1-9 grave moss og lage morrowgrain (eller random herb). Warrior plukker 3x ghost mushrooms og lager morrowgrain. Mage trener opp herbalism til å henge i SM graveyard og lage morrowgrain. Rogue plukker dark iron. Veldig greit å bare kunne logge inn, farme og bytte char. Tipper jeg har fått inn herbs verdt 100g på 4 timer, og mer blir det når magen får 120 herbalism. Edit: og, siden i morges har druiden min plukket opp Blush ember ring, Firemane leggings og Stalvan's reaper (alle blå, alle droppet fra kentaurer utenfor Maraudon). Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Var så heldig å finnne denne lekkerbisken på ah for 250g. Er kanskje ikke det beste skjoldet der ute, men er så lei av å gå rundt med scarlet protector. Hatt det skjoldet siden jeg dinget 60, langt over 1 år siden. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er lilla i alle fall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Var så heldig å finnne denne lekkerbisken på ah for 250g. Er kanskje ikke det beste skjoldet der ute, men er så lei av å gå rundt med scarlet protector. Hatt det skjoldet siden jeg dinget 60, langt over 1 år siden. 6988556[/snapback] Betalte 550g for mitt, men det kommer vel litt an på hvor mange guilds som har aq40 på farm. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Slett ikke et dårlig shield for 250g. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jepp, da har jeg friuke, og wow skal spilles! Gleder meg til å levle min lvl 33 hunter videre! Hvis noen av dere har en char rundt den levelen på horde side på Boulderfist, gi Ranjie et whisper da! Endret 3. oktober 2006 av Rasch Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har faktisk en 40 warrior, men accounten er froza.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sjekka postkassa og der var det en polearm og 17g. Har jeg mista budet på 20 g? 4604333[/snapback] du fikk tilbake de 17g som du tapte og så fikk du polarmen som du kjøpte Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hihi, du er nok litt sent ute med svaret ditt. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen warlocks som ønsker å poste et pic over hvordan de har satt opp "knappene" sine? Hvor de har plassert de forskjellige curses, shadowbolt osv? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har et spørsmål. Jeg har et problem som jeg bare blir sur og lei av. Jeg er i gadgetzan nå, men klarer ikke å snakke med /1, /2, /4 osv. Når jeg skriver /1 kommer det bare opp [GlobalComm] Kan dette ha noe med at jeg nettopp har innstallert Cosmos, eller at jeg er i gadgetzan? Det går heller ikke ann å wispe til folk eller noe annet. Endret 3. oktober 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 da var gamecard kjøpt inn. kan bli gøy å spille igjen etter en pause på et par måneder skal bare stable masse ved først Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 skal bare stable masse ved først 6991080[/snapback] Heldiggris. Jeg savner å stable ved, for det gjør jeg på fjellet. Å bo på hybel gir mer tid for WoW, men jeg savner de vilde tinder og flotte skuer. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 skal bare stable masse ved først 6991080[/snapback] Heldiggris. Jeg savner å stable ved, for det gjør jeg på fjellet. Å bo på hybel gir mer tid for WoW, men jeg savner de vilde tinder og flotte skuer. 6991949[/snapback] nå er jobben gjort, og jeg re-installerer WoW og patcher opp nå blir litt spilling i kveld Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Forresten, traff på Vurtne i Deadwind pass i dag, han utfordret til duell. Jeg ble så salig most. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Forresten, traff på Vurtne i Deadwind pass i dag, han utfordret til duell. Jeg ble så salig most. 6992652[/snapback] Hvem er Vurtne? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Forresten, traff på Vurtne i Deadwind pass i dag, han utfordret til duell. Jeg ble så salig most. 6992652[/snapback] en alliance spiller på sylvanas? Sikkert sylvanas' Beastye ;D, en SYYYYYK Horde warrior på haomarush. han pwna meg og en mage fra guildet (jeg er warlock) med to mobs på han Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Google etter "vurtne" og titt på videoen. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Saklig kipt uten WoW gogo blizz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ah, der fikk jeg snappet opp transmute earth to life. Med earth nede i 4g og life lett oppe i 10-12g, skulle det ikke ta så lenge å tjene inn de 120g oppskriften kostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå