Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fikk meg Barman Shanker idag etter utallige runs. To ganger har den droppet før, å to ganger har huntere ninjalootet den. Å idag ble den første paladin DC i Brd, så kom den andre og merkelig nok ble han også DC etter wipe. SÅ kom den tredje, å tro det eller ei han DC'et også etter at han fant ut at vi ikke tok Bael'gar.

 

Er det rart man får et litt uggent bilde av enkelte klasser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. jeg er/skal bli en shadow priest og ville høre om om denne builden er ok for en Shadow priest.

 

Shadow talents: 33

 

Blackout rank 5/5k

Improved Shadow Word: Pain rank 2/2

Shadow Focus rank 5/5

Improved Psychic Scream rank 2/2

Improved Mind Blast rank 5/5

Mind Flay rank 1/1

Silence rank 1/1

Shadow Weaving rank 5/5

Vampiric Embrace rank 1/1

Darkness rank 5/5

Shadowform rank 1/1

 

 

Discipline talents: 18

 

Unbreakable Will rank 5/5

Improved Power Word: Shield rank 3/3

Improved Power Word: Fortitude rank 2/2

Mental Agility rank 5/5

Mental Strength rank 3/5

 

 

ser dette bra ut eller er det noe som er unødvendig/bortkastet.Noe og forandre på for og forbedre den?

 

Kom gjerne med hvilken rekkefølge det er lurt og plassere pointsa:thumbup:

målet med karakteren er og ha det gøy.

 

Hva hjelper foresten "spirit tap" mot nå man kommer opp i høy lvl? :hmm:

Endret av Tronsn
Lenke til kommentar

Dinget 55 just nu. Grinder i Winterspring, og jeg traff på den tidligere nevnte warrioren. H*n har nå dinget 59, og jeg tuslet rundt som 54. Jeg tenkte at jeg kunne stikke bort og klappe ham/henne på hodet, og en /pat ble overlevert.

 

Nok en gang ble jeg angrepet, og nok en gang vant jeg (helt sikkert takket være litt kosestikking med Hypnotic blade). Jeg løper rundt og knerter litt flere mobs, og stikker tilbake for å klappe på etter h*n har resset. Så er det på an igjen, h*n angriper og får bank.

 

Begynner egentlig å lure litt på folk. 8 tap, og fremdeles blir jeg angrepet.

 

Menmen, level 55, mange penger, nye bukser og kappe fra ST + priest-trinket (+190 til healing-spells i 15 sekunder, 2m cooldown). Ganske fornøyd med dagen. :)

Lenke til kommentar
Dinget 55 just nu. Grinder i Winterspring, og jeg traff på den tidligere nevnte warrioren. H*n har nå dinget 59, og jeg tuslet rundt som 54. Jeg tenkte at jeg kunne stikke bort og klappe ham/henne på hodet, og en /pat ble overlevert.

 

Nok en gang ble jeg angrepet, og nok en gang vant jeg (helt sikkert takket være litt kosestikking med Hypnotic blade). Jeg løper rundt og knerter litt flere mobs, og stikker tilbake for å klappe på etter h*n har resset. Så er det på an igjen, h*n angriper og får bank.

 

Begynner egentlig å lure litt på folk. 8 tap, og fremdeles blir jeg angrepet.

 

Menmen, level 55, mange penger, nye bukser og kappe fra ST + priest-trinket (+190 til healing-spells i 15 sekunder, 2m cooldown). Ganske fornøyd med dagen. :)

haha! Dette eier! Lo høyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...